abonnement Unibet Coolblue
pi_172316168
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maakt dat Zweden tot het afvoerputje van Europa?
Daar zal iedereen zijn eigen kwalificaties voor hebben. Ik denk dat Zweden op zich een mooi land is, maar wel met duidelijke migrantenproblematiek die helaas lang niet altijd erkend wordt. Hetzelfde zou ik kunnen zeggen over Nederland.
pi_172316223
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:11 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Daar zal iedereen zijn eigen kwalificaties voor hebben. Ik denk dat Zweden op zich een mooi land is, maar wel met duidelijke migrantenproblematiek die helaas lang niet altijd erkend wordt.
Ik denk dat die migrantenproblematiek in het algemeen prima erkend wordt. In een stad als Malmö is men zich daar erg van bewust. Maar het is niet zo dat IS de frontlinie al in Zweden heeft liggen zoals met enige regelmaat in met name alt-right blogs wordt beweerd.
pi_172316419
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat die migrantenproblematiek in het algemeen prima erkend wordt. In een stad als Malmö is men zich daar erg van bewust. Maar het is niet zo dat IS de frontlinie al in Zweden heeft liggen zoals met enige regelmaat in met name alt-right blogs wordt beweerd.
Met alt-right blogs heb ik weinig te maken. Dat bepaalde gebieden in Zweden niet echt blankenvriendelijk zijn valt ook wel op andere media te lezen. Dat zegt niet dat het hele land zo is, want zoals in zoveel gevallen centreert migratie zich rond de grote steden in de pauperwijken.
pi_172316560
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:18 schreef speknek het volgende:
Interessante thread. Mannen krijgen de zwarte piet toegespeeld en de eerste reflex is een kleinere groep vinden om de zwarte piet verder aan door te geven. Shit always rolls downhill.

Ik ben tegen seksediscriminatie en dingen als mannenvrije festivals, maar elke keer als zoiets voorgesteld wordt zijn de eerste zestig reacties duidelijke bevestigingen van de noodzaak ervan.
Dus jij maakt er pas een probleem van als de zwarte piet wordt toegespeeld aan een kleinere groep? Vrouwen wijzen met hun vinger naar mannen (geen probleem blijkbaar) die mannen roepen : ho wacht eens even, niet alle mannen, het is vooral een selectieve kleine groep mannen die zich hier schuldig aan maken, niet iedere man is zo.(probleem blijkbaar)

Weet je wat mooi zou zijn, als die mannen bijbehorende cijfers kunnen aandragen om hun argument te onderbouwen, maar dat is ook weer het probleem, die cijfers worden niet erkend door een bepaalde groep (toevallig dezelfde groep die natuurlijk ook een probleem maken dat mannen roepen dat het een selectieve groep is in de samenleving). En de regering geeft er ook geen vrij, want het is immers de bedoeling om te blijven ontkennen en wegkijken, en met cijfers wordt die linkse tactiek nutteloos.

Ik als man voel mij tevens gediscrimineerd, waar kan ik aangifte doen? Of mag ik nu ook een oproep doen op internet om festivals zonder bepaalde bevolkingsgroepen te houden?
  maandag 10 juli 2017 @ 13:43:09 #180
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172316739
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:50 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Er zijn daar hele wijken waar je niet alleen rond moet lopen s'nachts.

Verder prachtig land.
Wanneer ben jij daar voor het laatst geweest eigenlijk?

Mijn ervaring is dat het daar in Zweden hetzelfde is al hier of in andere Europese steden.
Het hele idee dat het in Zweden zoveel erger is klopt gewoon niet. Er zijn stadsproblemen, het is echt niet het beloofde land ofzo. Maar al met al is het goed vertoeven daar en vooral, zijn de problemen die er zijn niet groter dan in Nederland. Ik durf zelfs te stellen dat ze kleiner zijn, maar moet erbij zeggen dat dat vooral komt omdat het buiten de steden wat meer uit elkaar getrokken is, wat minder hutje mutje dan hier.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:45:36 #181
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172316825
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus jij maakt er pas een probleem van als de zwarte piet wordt toegespeeld aan een kleinere groep? Vrouwen wijzen met hun vinger naar mannen (geen probleem blijkbaar) die mannen roepen : ho wacht eens even, niet alle mannen, het is vooral een selectieve kleine groep mannen die zich hier schuldig aan maken, niet iedere man is zo.(probleem blijkbaar)

Weet je wat mooi zou zijn, als die mannen bijbehorende cijfers kunnen aandragen om hun argument te onderbouwen, maar dat is ook weer het probleem, die cijfers worden niet erkend door een bepaalde groep (toevallig dezelfde groep die natuurlijk ook een probleem maken dat mannen roepen dat het een selectieve groep is in de samenleving). En de regering geeft er ook geen vrij, want het is immers de bedoeling om te blijven ontkennen en wegkijken, en met cijfers wordt die linkse tactiek nutteloos.

Ik als man voel mij tevens gediscrimineerd, waar kan ik aangifte doen? Of mag ik nu ook een oproep doen op internet om festivals zonder bepaalde bevolkingsgroepen te houden?
Je ziet de spiegel niet die hiermee voorgehouden wordt? Want je trapt er met open ogen in.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:58:56 #182
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_172317243
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:56 schreef myShizzle het volgende:
In Zweden? Was meer iets voor Lesbos geweest
Vermoedelijk betreft het mannen met een niet-Zweedse immigratieachtergrond die de problemen veroorzaken. Daar heeft Zweden een íets grotere uitdaging aan dan bijvoorbeeld Nederland.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_172318494
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:58 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Vermoedelijk betreft het mannen met een niet-Zweedse immigratieachtergrond die de problemen veroorzaken. Daar heeft Zweden een íets grotere uitdaging aan dan bijvoorbeeld Nederland.
Ehhh

"Mannenvrij festival" => Women Only => Lesbisch => Lesbos ;)
  woensdag 19 juli 2017 @ 09:54:46 #184
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_172520812
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 14:44 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ehhh

"Mannenvrij festival" => Women Only => Lesbisch => Lesbos ;)
Het ging meer om de aanleiding/noodzaak om blijkbaar een mannenvrij festival te organiseren.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_172527391
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat die migrantenproblematiek in het algemeen prima erkend wordt. In een stad als Malmö is men zich daar erg van bewust. Maar het is niet zo dat IS de frontlinie al in Zweden heeft liggen zoals met enige regelmaat in met name alt-right blogs wordt beweerd.
IS heeft er al succesvol een aanslag weten uit te richten. Maar islamisering is meer dan aanslagen, het is sekse scheidingen teweeg brengen, pers censuur, onvrijheid (met name voor vrouwen), cultuur van intimidatie en geweld. Al die zaken spelen nu wel in Zweden, wat je voor de migratie stromen veel minder had of helemaal niet. Veel migranten nemen hun cultuur mee en willen dat opdringen aan anderen. Kolonisten deden niets anders vroeger.
pi_172527557
Saaie boel zal dat worden. Naast muziek op een festival draait het toch ook om zien en gezien worden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')