abonnement Unibet Coolblue
pi_173141216
Dat vind ik ook wel heel raar tally. Ze moeten gestimuleerd worden en niet gestraft.
pi_173142041
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Denk het niet, tenzij Tally ineens in Amersfoort woont.
Nog steeds in IJsselstein ;)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_173142063
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 17:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is idd ook wel van de zotte... belachelijke "straf".
Dat heb ik ook gezegd en sindsdien mag ik echt niet eerder dan de laatste 10 minuten binnenkomen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:16:54 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173142437
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd en sindsdien mag ik echt niet eerder dan de laatste 10 minuten binnenkomen :')
:D

Sorry, daar moet ik dan toch wel om lachen :@
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173142467
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is iemand boos op mij. Ik heb d'r smurfen weggegooid
slechte moeder! Ik heb ze gewoon verstopt en zodra ze uit hun geheugen zijn en ze er zeker 2 maanden niet om vragen dan gooi ik ze weg :@
pi_173142515
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd en sindsdien mag ik echt niet eerder dan de laatste 10 minuten binnenkomen :')
haha moeders die straf krijgen _O-

Maar de regel is belachelijk zo motiveer je geen kinderen! Je moet ze een reden geven waarom ze het wel willen doen!
Gelukkig heeft ons zwembad dat soort regels niet. Ene les mag ik wel kijken andere les laatste 5 minuten en vind dat prima.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:23:07 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_173142590
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:59 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd en sindsdien mag ik echt niet eerder dan de laatste 10 minuten binnenkomen :')
Maak een kutopmerking, dan hoef je vast voor straf niet naar dat afzwemmen te kijken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:23:59 #258
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173142608
quote:
14s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:23 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Maak een kutopmerking, dan hoef je vast voor straf niet naar dat afzwemmen te kijken.
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:25:19 #259
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173142645
Zwemles maakt wel het slechtste in een mens wakker. Ik was gezegend met een man die dat helemaal op zich heeft genomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:38:41 #260
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_173142900
Bij zwemles ben ik nooit geweest.

Mijn dochter is op vakantie, daarna heeft ze nog één week vrij voor ze op haar nieuwe school begint. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:40:21 #261
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173142936
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:38 schreef Luchtbel het volgende:
Bij zwemles ben ik nooit geweest.

Mijn dochter is op vakantie, daarna heeft ze nog één week vrij voor ze op haar nieuwe school begint. Ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Ja, spannend is dat. Ik ben dit jaar gezegend met het feit dat beide kinderen naar dezelfde school gaan als waar ze vorig jaar ook op zaten. Dat was best lang geleden en het is best relaxed kan ik zeggen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:50:38 #262
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_173143175
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:40 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja, spannend is dat. Ik ben dit jaar gezegend met het feit dat beide kinderen naar dezelfde school gaan als waar ze vorig jaar ook op zaten. Dat was best lang geleden en het is best relaxed kan ik zeggen.
Ja dat kan ik me goed voorstellen. Zeker na die eind stress van je dochter ook nog even.

Ik maak die dingen bij haar natuurlijk anders mee. Maar we hebben ook wat praktische dingen wel ook samen gedaan ervoor. Voor haar ook een beetje ingewikkeld dat we elkaar soms op woensdagmiddag wat extra uurtjes zagen, omdat ze niet weet hoe dat nu zal gaan is dat voor haar best lastig.
  maandag 14 augustus 2017 @ 19:56:03 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_173143274
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:50 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me goed voorstellen. Zeker na die eind stress van je dochter ook nog even.

Ik maak die dingen bij haar natuurlijk anders mee. Maar we hebben ook wat praktische dingen wel ook samen gedaan ervoor. Voor haar ook een beetje ingewikkeld dat we elkaar soms op woensdagmiddag wat extra uurtjes zagen, omdat ze niet weet hoe dat nu zal gaan is dat voor haar best lastig.
Sowieso is al die onzekerheid lastig. Dat je niet weet wat je rooster is en hoe dat allemaal gaat passen. Mijn jongste zit op een school waar ze gewoon vaste tijden hebben. Dus die weet nu al dat hij elke dag van 08.00 - 14.30 op school zit. Dat geeft ook al heel veel rust.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_173143451
Jan gaat na de zomervakantie van de gastouder over naar de BSO hij gaat al naar de VSO dus hij kent het al wel maar pff ik vind het wel een dingetje. Hij vond het zelf eerst wel jammer maar hij kijkt er nu wel naar uit. Na het school nog lekker met veel kindjes spelen.
Ik hoop dat hij daar snel zijn plekje vind en as donderdag het afscheid bij de gastouder -O- het is beter voor hem en meer rust voor zijn broertje dus denk dat het goed is maar vind het wel even slikken.
  maandag 14 augustus 2017 @ 20:09:54 #265
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_173143600
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 19:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Sowieso is al die onzekerheid lastig. Dat je niet weet wat je rooster is en hoe dat allemaal gaat passen. Mijn jongste zit op een school waar ze gewoon vaste tijden hebben. Dus die weet nu al dat hij elke dag van 08.00 - 14.30 op school zit. Dat geeft ook al heel veel rust.
Ja dat is fijn wat dat betreft. Ik heb ook gezegd dat het wel goedkomt, ik woon niet heel ver weg dus ik kan ook gewoon een keer een uurtje komen. Maar niet weten hoe dat allemaal gaat, blijft ingewikkeld ja.
pi_173144062
De oudste ging samen met mijn moeder zwemmen vandaag. Ze heb nu nog 2 snelcursuslessen (?) en als ze door dat gat kan zwemmen onderwater mag ze volgende week afzwemmen. Maar omdat ik niet kan duiken en mijn moeder heel goed heb ik die taak doorgeschoven naar haar. Elke les weer hammeren ze er op dat ze moet oefenen. Gaan ze vandaag oefenen werd mn ma eerst geholpen door de badjuf. Die gaf haar een compliment dat ze het goed deed en hoe ze het iets beter zou kunnen (leren). Nog geen 10 minuten daarna komt zo'n droplul langs om te zeggen dat ze weg moesten uit dat bad want hij kent haar en ze heb haar diploma nog niet. Nee zegt mn ma daarom zijn we hier om te oefenen. Nou niks daarvan dat is not done zei die :') en in dat bad mag ze niet duiken en daar word les gegeven. Weg wezen. Mn ma was boos. En de oudste verdrietig want hoe moet ze nou oefenen en leren als ze nergens mag duiken.

Vrijdag dus es kijken wie ik aan zn vestje moet trekken :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_173144672
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:25 schreef Tally het volgende:
De oudste ging samen met mijn moeder zwemmen vandaag. Ze heb nu nog 2 snelcursuslessen (?) en als ze door dat gat kan zwemmen onderwater mag ze volgende week afzwemmen. Maar omdat ik niet kan duiken en mijn moeder heel goed heb ik die taak doorgeschoven naar haar. Elke les weer hammeren ze er op dat ze moet oefenen. Gaan ze vandaag oefenen werd mn ma eerst geholpen door de badjuf. Die gaf haar een compliment dat ze het goed deed en hoe ze het iets beter zou kunnen (leren). Nog geen 10 minuten daarna komt zo'n droplul langs om te zeggen dat ze weg moesten uit dat bad want hij kent haar en ze heb haar diploma nog niet. Nee zegt mn ma daarom zijn we hier om te oefenen. Nou niks daarvan dat is not done zei die :') en in dat bad mag ze niet duiken en daar word les gegeven. Weg wezen. Mn ma was boos. En de oudste verdrietig want hoe moet ze nou oefenen en leren als ze nergens mag duiken.

Vrijdag dus es kijken wie ik aan zn vestje moet trekken :(
hebben ze geen oefen momenten dat de kinderen die les hebben extra mogen oefenen met begeleiding van ouders/oma?
  maandag 14 augustus 2017 @ 21:09:57 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_173145568
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 18:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Wat balen zeg Leandra. Geeft niet een lekker gevoel over de zwemles zo.

Wij hebben de afgelopen dagen ook van alles uitgezocht en opgeruimd. De kinderen hebben geholpen. Ze moesten zelf een bak vullen met speelgoed wat ze niet meer wilden, de bak was voor Rover en Rovalientje. (als in de ROVA, vuilstort). Ze hebben allebei best heel goed hun spullen uitgezocht. Heerlijk weer wat ruimte in huis.
Oh dat vind ik een mooie, want de Rova hebben we hier ook :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_173145600
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 20:43 schreef Goitske het volgende:

[..]

hebben ze geen oefen momenten dat de kinderen die les hebben extra mogen oefenen met begeleiding van ouders/oma?
Nee helaas. Ik vraag me af hoe ze dan moet oefenen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_173145833
quote:
1s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:10 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee helaas. Ik vraag me af hoe ze dan moet oefenen.
oh dat is jammer, waar wij lessen hebben ze 1x per week in een bepaald bad "oefenuurtje" komt meestal neer op 2 uur oefentijd. Ik wil er binnenkort met Jan ook naar toe gaan. Geef hem nu nog de tijd om alleen tijdens de lessen te leren omdat hij net begonnen is en ik hem geen verkeerde dingen wil leren maar zodra hij het zelf door heeft ga ik wel met hem aan de slag
pi_173146441
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh dat vind ik een mooie, want de Rova hebben we hier ook :D
Ik heb vanavond de kledingkast van de jongste uitgezocht en hij vond dat z'n kleren wel naar Rover mocht.. Kleren van de oudste mogen naar Rovalientje :D
*poef* nu is het weg
pi_173147241
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:36 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik heb vanavond de kledingkast van de jongste uitgezocht en hij vond dat z'n kleren wel naar Rover mocht.. Kleren van de oudste mogen naar Rovalientje :D
Rover en Rovalientje, goed bedacht!

Laatst hadden we hier ook opgeruimd, man had iets weggegooid, boos dat ze waren allebei. Van die happymeal en soortgelijke prullaria doen we altijd in de "vergeetdoos" (die kennen de kinderen niet >:) ) en als ze er na 2 maanden nog niet naar gevraagd hebben dan gooien we het weg.
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 14 augustus 2017 @ 22:15:00 #273
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_173147674
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 22:01 schreef Nijna het volgende:

[..]

Rover en Rovalientje, goed bedacht!

Laatst hadden we hier ook opgeruimd, man had iets weggegooid, boos dat ze waren allebei. Van die happymeal en soortgelijke prullaria doen we altijd in de "vergeetdoos" (die kennen de kinderen niet >:) ) en als ze er na 2 maanden nog niet naar gevraagd hebben dan gooien we het weg.
Zo herkenbaar!
Ik kwam mijn oude gameboy tegen en introduceerde O in de wereld van Mario. Alleen bedacht hij zich toen dat hij vorig jaar een mario poppetje van de Mac had gekregen. Uh ja dat eindigde dus zo :'(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_173151292
Dat met die zwembril kan ik mij wel voorstellen, dat moeten ze toch ook wel snappen dat de meeste jongens geen roze willen en al zouden ze te weinig keuze hebben, dan laat je gewoon niemand kiezen en geef je elk kind gewoon een bril (de roze voor de meisjes) en kunnen ze later alsnog onder elkaar ruilen, maar waarschijnlijk moest het snel gaan of hadden ze niet genoeg brillen van elke kleur en heeft de zwemjuf gedacht dat de meisjes zelf voor roze gaan.


Bij ons begint het nieuwe schooljaar over een week, maar de school heeft niet echt haast met informatie te verstrekken. Goed, wij weten welke groep (3) en welke juf, maar de webpagina van school is niet bijgewerkt, bijvoorbeeld in de kalender staat helemaal niets, wij weten eigenlijk ook niet wat ze nog nodig hebben. Volgens mij ben ik te ongeduldig, maar ik vind het gewoon prettig als ik een beetje tijd heb om dingen te regelen of om alvast met mijn zoontje erover te praten. Net als de teamindeling bij het voetbal, geen idee....en afhankelijk daarvan wisselt misschien ook nog de dag en tijdstip, wanneer getraind wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zana op 15-08-2017 02:06:57 ]
pi_173151755
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 02:01 schreef Zana het volgende:
Dat met die zwembril kan ik mij wel voorstellen, dat moeten ze toch ook wel snappen dat de meeste jongens geen roze willen en al zouden ze te weinig keuze hebben, dan laat je gewoon niemand kiezen en geef je elk kind gewoon een bril (de roze voor de meisjes)
Ik had als kind gejankt als ik roze kreeg omdat ik een meisje was. Ik haatte roze.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')