dat hele seieuze antwoord beantwoordt alleen niet TS zijn vraag.. Dat antwoord staat in het onderhoudsboekje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:16 schreef Juup© het volgende:
En hier een serieus antwoord, hier staat enige info: http://www.carrec-technoc(...)gen-peugeot-1-6-hdi/
'best lang', 'ook iets van', 'zou kunnen', 'waarschijnlijk'...quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:10 schreef Fer het volgende:
Die 1.4 en 1.6 HDi doen best lang met de riem, mijne had toen ook iets van 240k, dus 10 jaar zou kunnen. Waarschijnlijk gaat de riem langer mee, dan de rest van de motor.
Nee die auto rijdt allang in Bulgarije, incl onderhoudsboekje.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'best lang', 'ook iets van', 'zou kunnen', 'waarschijnlijk'...
Feiten, iemand?
never nooit = altijd. Dus 10 jaar 140.000,- kmquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:54 schreef Sounddragon het volgende:
never nooit geen 10 jaar of 140k, en dat weet hij heus wel anders vraagt hij het niet, maar dat terzijde.
Zenks.quote:
Heb gevonden: 10 jaar of 240000 km. Ik houd die laatste dus aan.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Heb gevonden: 10 jaar of 240000 km. Ik houd die laatste dus aan.
Verstandige keuze? Zo houd je de koprevisie boer tenminste aan het werk!quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Tja i.d.d., ik zal nog eens inhoudelijke reactie geven hierquote:
Het enige wat je mist bij deze getallen is het zinnetje: "wat het eerst bereikt wordt".quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Ach sommige mensen horen/lezen graag wat ze willen horen/zien. En als ze dan x euro kunnen besparen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja i.d.d., ik zal nog eens inhoudelijke reactie geven hierDat laat ik vanaf nu wel aan hork & co. over.
Je doet het dus verkeerd om.quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Heb je ervaring met die HDi turbo?quote:Op woensdag 5 juli 2017 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ach de wonderbaarlijke 1.6 HDi kennende komt zo rond de 2 ton de turbo hem ook de oren rond vliegen
Een riem slijt niet door stilstand, maar door gebruik; i.e. km's En ook dat slaat eigenlijk nergens op; het gaat om het aantal meters dat ie draait en dat wordt weer bepaald door het toerental x tijd en niet door de afstand.quote:
Wat een *****, de tandriem staat onder spanning. De koorden in de riem rekken langzaam uit. Hierdoor kan de riem dus een tand gaan overslaan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef blomke het volgende:
[..]
Een riem slijt niet door stilstand, maar door gebruik; i.e. km's En ook dat slaat eigenlijk nergens op; het gaat om het aantal meters dat ie draait en dat wordt weer bepaald door het toerentalxtijd en niet door de afstand.
De riem staat toch onder spanning van een speciale rol met veer?quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:18 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wat een *****, de tandriem staat onder spanning. De koorden in de riem rekken langzaam uit. Hierdoor kan de riem dus een tand gaan overslaan.
Het zal toch gen rubber zijn? Bovendien verbrost dat o.iv. UV zonlicht, en aangezien mijn motor onder de motorkap zit.......quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:25 schreef Fer het volgende:
Rubber verouderd natuurlijk niet, wordt nooit bros ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |