abonnement Unibet Coolblue
pi_172211293
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:58 schreef AnanYaw het volgende:
Nederland heeft inderdaad een vrij softe cultuur en dat heeft bepaalde minpunten (maar ook pluspunten).
Vooral pluspunten.
Puntjes.
pi_172211475
Ik vind het wel prima. Ben meer een prater dan een vechter.
pi_172211487
quote:
2s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:41 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Vooral pluspunten.
In ieder geval wel voor de dames. Die zijn een stuk beter af in onze samenleving.

Persoonlijk staat de visie dat de eerste die de ander op zijn bek slaat ongelijk heeft mij wel tegen.

In Nederland lopen daardoor te veel mensen rond die "niet op hun mondje gevallen zijn", "recht voor zijn raap zijn", "geen blad voor de mond nemen" en meer van dat soort liefkozende benamingen voor ronduit asociaal gedrag. Een goede mep op de neus is soms wel nuttig.
pi_172217910
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:31 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Heb wel kaaklijn :9~
Is dit je vader dan?


pi_172218072
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:08 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Is dit je vader dan?


[ afbeelding ]
:')
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:18:07 #81
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_172220048
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:50 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

In ieder geval wel voor de dames. Die zijn een stuk beter af in onze samenleving.

Persoonlijk staat de visie dat de eerste die de ander op zijn bek slaat ongelijk heeft mij wel tegen.

In Nederland lopen daardoor te veel mensen rond die "niet op hun mondje gevallen zijn", "recht voor zijn raap zijn", "geen blad voor de mond nemen" en meer van dat soort liefkozende benamingen voor ronduit asociaal gedrag. Een goede mep op de neus is soms wel nuttig.
Als je een echte vent bent los je alles op in woorden en mocht je dan alsnog onverhoopt een figuur tegen het lijf loopt 'dat niet op zijn/haar mondje is gevallen' kan geef je gewoon een ferme doch zeer terechte corrigerende tik.

Mocht je dit niet doen, dan mag je gewoon meteen je ballen inleveren en hoor je nooit kinderen te krijgen!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:32:37 #82
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172220584
Echte alpha's hebben het niet nodig om te overcompenseren en zijn niet agressief. Die hebben een natuurlijk overwicht waardoor echt vechten maar zelden nodig is.

Dat agressieve gedrag is beta mannetjes gedrag, dus jongen, macho er maar op los, maar weet wel wat je bent daardoor.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172234041
Langdurige rust/vrede bereik je niet met alleen praten. Geweld is soms ook nodig om dat te waarborgen. :s)
pi_172234876
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:40 schreef Iwanius het volgende:
Langdurige rust/vrede bereik je niet met alleen praten. Geweld is soms ook nodig om dat te waarborgen. :s)
Deze man weet :7
pi_172236549
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 06:40 schreef Iwanius het volgende:
Langdurige rust/vrede bereik je niet met alleen praten. Geweld is soms ook nodig om dat te waarborgen. :s)
Dat verandert het feit niet dat jij echt veel te fatso bent om echte klappen uit te delen. Maar lul vooral lekker stoer hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_172242600
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat verandert het feit niet dat jij echt veel te fatso bent om echte klappen uit te delen. Maar lul vooral lekker stoer hoor.
Ik ken een paar dikke mensen die ook wel een paar stoten kunnen geven
pi_172361666
Laat 'm. Zolang mensen mij onderschatten aan de hand van wat ik alleen op FOK! post ben ik tevreden.

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Rezania het volgende:

Dat verandert het feit niet dat jij echt veel te fatso bent om echte klappen uit te delen. Maar lul vooral lekker stoer hoor.
Klopt...zelfs oudere mensen van mijn leeftijd en hoger. Maar tegenwoordig denken de nobody's zolang het er niet uitziet als een 2 meter grote MMA vechter,dan zal het wel niets zijn. Moet je hun gezichten zien als het tegendeel wordt bewezen in de praktijk.



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 12:33:02 ]
pi_173896138
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juli 2017 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Laat 'm. Zolang mensen mij onderschatten aan de hand van wat ik alleen op FOK! post ben ik tevreden.

[..]

Klopt...zelfs oudere mensen van mijn leeftijd en hoger. Maar tegenwoordig denken de nobody's zolang het er niet uitziet als een 2 meter grote MMA vechter,dan zal het wel niets zijn. Moet je hun gezichten zien als het tegendeel wordt bewezen in de praktijk.

[ afbeelding ]
Herkenbaar, mensen zijn ook niet zo snel bang als je klein bent, maar met een paar jaar vechtervaring kan ik wel een tik uitdelen
  woensdag 20 september 2017 @ 20:05:26 #89
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173896807
West-Europa zit inderdaad vol met mietjes.
Als er mannen zijn die wel hun mannelijkheid tonen, dan worden die door de rest neergezet als "domme tokkies".

De volgende generatie wordt nog erger. Wat een huilies zitten daar tussen.
De pussygeneration komt er aan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Beste debater 2022 woensdag 20 september 2017 @ 20:17:12 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_173897054
Macho's :r
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_173897215
Praatjes vullen geen gaatjes.
pi_173898107
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:19 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat is het beste. Maar ja dan heb je strafblad gelijk :')
Ja iedereen om me heen heeft een strafblad inderdaad omdat ze jong geweest zijn :')
Fylax is op televisie geweest
pi_173899172
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zou zeggen emigreer lekker naar een land waar je nog lekker macho mag zijn, zodat je je agressie de vrije loop kan laten. Meeste Midden Oosten landen zijn nog lekker macho, misschien is Syrie een idee?
Dit.

Sowieso is (dreigen met) geweld voor sukkels.

Mensen die echt iets voorstellen gebruiken nooit geweld, noch dreigen zij hiermee. Simpelweg omdat zij geen inferieuriteitscomplex bezitten dat gecompenseerd dient te worden.

Zie je ook terug in landen. Landen waar een macho-cultuur heerst zijn stuk voor stuk faallanden, landen met een hoog Borat-gehalte. Landen waar niemand wil wonen en bij de eerste de beste gelegenheid wegtrekt.

Geciviliseerde landen, landen waar macho-gedrag sterk afgekeurd wordt - terecht - zijn landen waar het goed gaat, waar iedereen wil zijn. Landen met een enorme aantrekkingskracht.

Dus ben je liever een Borat-sukkel of een geciviliseerde burger?
pi_173899229
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Macho's :r
Eens met deze meneer uit Vlaanderen.
pi_173899804
quote:
14s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:44 schreef lao_tse het volgende:

[..]

Dit.

Sowieso is (dreigen met) geweld voor sukkels.

Mensen die echt iets voorstellen gebruiken nooit geweld, noch dreigen zij hiermee. Simpelweg omdat zij geen inferieuriteitscomplex bezitten dat gecompenseerd dient te worden.

Zie je ook terug in landen. Landen waar een macho-cultuur heerst zijn stuk voor stuk faallanden, landen met een hoog Borat-gehalte. Landen waar niemand wil wonen en bij de eerste de beste gelegenheid wegtrekt.

Geciviliseerde landen, landen waar macho-gedrag sterk afgekeurd wordt - terecht - zijn landen waar het goed gaat, waar iedereen wil zijn. Landen met een enorme aantrekkingskracht.

Dus ben je liever een Borat-sukkel of een geciviliseerde burger?
Borat
pi_173900100
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:08 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Borat
Ali G
pi_173901280
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:13 schreef Fatoeman het volgende:
Kijk, ben van nature vrij agressief aangelegd. Kan mezelf alleen wel inhouden omdat her moet. Anders had ik allang vastgezeten of ontslagen of geschorst geweest. Echt skeer dat je moet praten maar vervelende mensen geen beuk mag verkopen. Is typisch een feminiene samenleving. Echte mannen raken hierdoor gefrustreerd, zoals ik. Je moet je leren verweren met woorden, maar dit is voor mij niet de natuurlijke manier waardoor ik altijd een probleem heb :')
Alles moet te netjes en je moet je testosteron zoveel mogelijk verlagen. Ook mag je niet kijken naar sommige meiden in hotpants heb ik weleens om mij heen gehoord. Allemaal van de 3e golf :r Zo word je dus overal keihard in je reet geneukt.

Klacht: maatschappij laat het niet toe om voor jezelf op te komen met effectievere manieren dan alleen praten :')
Yo Fatoeman we wachten al 10 minuten op je voor de raid voor de golden axe of dreams. F1refighter en DeepDeath doen ook mee bij de raid van vanavond. Vergeet je Hidden sword of lightning niet hé :D, tot zo! groetjes
pi_173901302
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 22:17 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Ali G
Die gast is goud, met zijn glimpakje _O-
pi_173901314
quote:
5s.gif Op woensdag 20 september 2017 23:00 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Yo Fatoeman we wachten al 10 minuten op je voor de raid voor de golden axe of dreams. F1refighter en DeepDeath doen ook mee bij de raid van vanavond. Vergeet je Hidden sword of lightning niet hé :D, tot zo! groetjes
Gaan we potje boksen?
pi_173901532
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:28 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Brazilië, mooie chicks en je kan macho zijn. Als iemand je niet bevalt trek je een blaffer en ben je klaar
en een levensverwachting van 17 maanden.. lekker man. Favela thug life! Ik zeg doen!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')