abonnement Unibet Coolblue
pi_172197042
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Europa Park. Goedkoper om te parkeren, goedkopere entree, eten en drinken goedkoper. En dat alles in een mooier park dan de Efteling.

:)
Ik vond Europa Park een heel mooi park en ook inderdaad veel betere horeca. Mijn inziens het beste park; beter dan de Disney parken.
pi_172197131
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:56 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Inderdaad. Al die paupers die 37,50 duur vinden voor een dag vermaak. :')

Ga dan lekker een dagje naar het strand. Is gratis.
In Nederland wordt inflatie gemeten aan de hand van de toegangsprijs van de Efteling.
pi_172197139
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:19 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar het is vaak niet de intree van het park wat het duur maakt maar je moet er ook nog eens heen ....
30 euro vervoer er heen , 37euro intree dus je bent al bijna 70 euro kwijt dan ben je net de poorten door ...
Dus wat moet de Efteling doen om het betaalbaar te maken voor jou? Of is dat eigenlijk onmogelijk omdat je sowieso al 30 euro kwijt bent aan vervoer?
  woensdag 5 juli 2017 @ 19:55:40 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172197895
quote:
3s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef De_Hertog het volgende:

Dat '4 park magic ticket' is $79 per dag, niet voor 4 dagen ;). Het goedkoopste dagticket is $99 in het laagseizoen, vast exclusief belasting. De Efteling is misschien niet goedkoop, maar zeker ook niet duur.
I stand corrected, niet goed gelezen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172197936
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus wat moet de Efteling doen om het betaalbaar te maken voor jou? Of is dat eigenlijk onmogelijk omdat je sowieso al 30 euro kwijt bent aan vervoer?
Je kan inderdaad ook lopen of fietsen.
pi_172198069
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:26 schreef skrn het volgende:

[..]

Ik vond Europa Park een heel mooi park en ook inderdaad veel betere horeca. Mijn inziens het beste park; beter dan de Disney parken.
Zeker. En als je zoals die user net de Efteling er mooi bij vind liggen dan moet je eens in Europa Park kijken. Daar ligt nergens een papiertje op de grond of een sprietje gras verkeerd. Zelfs niet op stukken waar je te voet niet kan komen maar alleen met een treintje langskomt.
Alles inclusief wc's veel schoner dan bij de Efteling. Veel uitgebreider en lekkerder en goedkoper eten.

Europa Park is stukken beter dan de Efteling. Op alle fronten. Mensen die pretparken leuk vinden kan ik het va harte aanbevelen :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172198851
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:01 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zeker. En als je zoals die user net de Efteling er mooi bij vind liggen dan moet je eens in Europa Park kijken. Daar ligt nergens een papiertje op de grond of een sprietje gras verkeerd. Zelfs niet op stukken waar je te voet niet kan komen maar alleen met een treintje langskomt.
Alles inclusief wc's veel schoner dan bij de Efteling. Veel uitgebreider en lekkerder en goedkoper eten.

Europa Park is stukken beter dan de Efteling. Op alle fronten. Mensen die pretparken leuk vinden kan ik het va harte aanbevelen :)
Ook beter qua sfeer neerzetten? Dat doen ze in de Efteling wel netjes vind ik
pi_172199050
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Europa Park. Goedkoper om te parkeren, goedkopere entree, eten en drinken goedkoper. En dat alles in een mooier park dan de Efteling.

:)
Ik ben er nooit geweest, dus ik kan het niet beamen of tegenspreken. De afstand is weer niet zo handig met kleine kinderen.
  woensdag 5 juli 2017 @ 20:47:34 #59
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172199474
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dus wat moet de Efteling doen om het betaalbaar te maken voor jou? Of is dat eigenlijk onmogelijk omdat je sowieso al 30 euro kwijt bent aan vervoer?
de efteling hoeft niets te doen , maar het openbaar vervoer moet gewoon gratis worden ;-)
dat zal voor heel veel gezinnen al veel beter zijn en kinderen die door de te duren openbaar vervoer + intree van de Efteling er dan ook boven op krijgt is het voor de onder moot niet te doen van deze maatschappij

Even een dagje keukenhof 2 personen 80 euro (160 Gulden) kwijt (inc vervoer bus was goedkoper dan met de trein)
Dat zijn toch geen prijzen meer mensen ....
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_172202293
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 20:47 schreef RAVW het volgende:

[..]

de efteling hoeft niets te doen , maar het openbaar vervoer moet gewoon gratis worden ;-)
dat zal voor heel veel gezinnen al veel beter zijn en kinderen die door de te duren openbaar vervoer + intree van de Efteling er dan ook boven op krijgt is het voor de onder moot niet te doen van deze maatschappij

Even een dagje keukenhof 2 personen 80 euro (160 Gulden) kwijt (inc vervoer bus was goedkoper dan met de trein)
Dat zijn toch geen prijzen meer mensen ....
Waarom moet de ondermoot van de samenleving naar de Efteling? Dat snap ik echt niet. En waarom zouden ze niet naar Drievliet gaan of Slagharen of wat dan ook?

De Efteling is gewoon een hele andere orde dan andere Nederlandse pretparken.

Kinderen kunnen ook gwn naar het bos of kanoën of weet ik wat. Of naar Irrland als we het toch hebben over Duitsland.
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:25:04 #61
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_172202978
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Europa Park. Goedkoper om te parkeren, goedkopere entree, eten en drinken goedkoper. En dat alles in een mooier park dan de Efteling.

:)
Hoe het met de rest zit weet ik niet maar entree is 47 euro (en 41 in het laagseizoen). Dat eten goedkoper is kan ik me in Duitsland overigens goed voorstellen :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_172203299
Ik vond DisneySea toch een veel toffer park dan de Efteling. Veel grootser aangepakt, veel schoner, goede shows (Ravelijn is alleen qua aankleding de moeite waard) en veel meer afwisseling qua attracties en thema's. Plus dat Japanners veel fijner zijn als mede-bezoekers dan Nederlanders. Die wachten heel netjes in de rij en trekken speciaal hun Disney-outfit aan als ze naar zo'n park gaan :')

Mijn favoriet is overigens Universal Islands of Adventure, zowel qua aankleding als attracties.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172203311
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:03 schreef skrn het volgende:

Waarom moet de ondermoot van de samenleving naar de Efteling? Dat snap ik echt niet. En waarom zouden ze niet naar Drievliet gaan of Slagharen of wat dan ook?

De Efteling is gewoon een hele andere orde dan andere Nederlandse pretparken.

Kinderen kunnen ook gwn naar het bos of kanoën of weet ik wat. Of naar Irrland als we het toch hebben over Duitsland.
Helemaal mee eens. Maar dat is tegenwoordig elitair ofzo.

Alsof de Efteling een eerste levensbehoefte is. Heel raar.
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:53:39 #64
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172203782
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:03 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom moet de ondermoot van de samenleving naar de Efteling? Dat snap ik echt niet. En waarom zouden ze niet naar Drievliet gaan of Slagharen of wat dan ook?

De Efteling is gewoon een hele andere orde dan andere Nederlandse pretparken.

Kinderen kunnen ook gwn naar het bos of kanoën of weet ik wat. Of naar Irrland als we het toch hebben over Duitsland.
hahaha zit nog wat in ook!
pi_172203923
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:25 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hoe het met de rest zit weet ik niet maar entree is 47 euro (en 41 in het laagseizoen). Dat eten goedkoper is kan ik me in Duitsland overigens goed voorstellen :)
Dat is dan flink duurder geworden de laatste paar jaar. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172205340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:35 schreef FlyingFish het volgende:
. Die wachten heel netjes in de rij en trekken speciaal hun Disney-outfit aan als ze naar zo'n park gaan :')

In de Efteling mag je blijkbaar als bezoeker niet verkleed meer rondlopen. :D
pi_172205588
Europa-Park is top. 10 jaar op rij geweest. (Helaas dit jaar moeten overslaan :( ) Afwerking is soms minder dan de Efteling qua detail en thematisatie maar op de andere vlakken springt Europa-Park er ruim bovenuit. :)
pi_172206284
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]

In de Efteling mag je blijkbaar als bezoeker niet verkleed meer rondlopen. :D
Dat mag in Disney Tokyo ook niet meer, maar je Mickey mouse trui mag gewoon aan, net als je diadeem met Goofy-oren en Minnie-rok. En het leukste is allemaal hetzelfde petje op :') En die kopen ze niet pas in het park, maar je herkent de mensen die er heen gaan al in de reguliere metro (de lijn voor de lijn die oa naar Disney gaat)
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_172210494
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oogkleppen op is maar het beste, he? Dan hoef je niet zo na te denken.

[..]

Zoals ik al zei, ben er nooit geweest. Tov van Disney World, Florida is de Efteling een freubelparkje. En daar mag je voor 80 dollar 4 dagen naar binnen in 3 verschillende parken.

Dus ook in vergelijking daarmee is de entree van de Efteling niet goedkoop.
Ik weet niet waar jij je prijzen op baseert maar ik ben er afgelopen februari nog geweest en magic Kingdom alleen al is 120 dollar. Jouw genoemde 4 dagen zit rond de 400 dollar. Ex slapen en duur eten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_172210618
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij je prijzen op baseert maar ik ben er afgelopen februari nog geweest en magic Kingdom alleen al is 120 dollar. Jouw genoemde 4 dagen zit rond de 400 dollar. Ex slapen en duur eten.
Slapen in de Efteling is ook wanstaltig duur. Disney is wel vier x zo groot dus logisch dat dat duurder is.
pi_172210749
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 11:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Slapen in de Efteling is ook wanstaltig duur. Disney is wel vier x zo groot dus logisch dat dat duurder is.
Voor mijn gevoel is een van die parken a 120 dollar kleiner dan de efteling met minder attracties. Wel veel meer shops.

Gezegd hebbende dat epcot wel tof was qua opzet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 6 juli 2017 @ 11:47:49 #72
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_172211433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Oogkleppen op is maar het beste, he? Dan hoef je niet zo na te denken.

[..]

Zoals ik al zei, ben er nooit geweest. Tov van Disney World, Florida is de Efteling een freubelparkje. En daar mag je voor 80 dollar 4 dagen naar binnen in 3 verschillende parken.

Dus ook in vergelijking daarmee is de entree van de Efteling niet goedkoop.
Wat? 80 dollar 4 dagen 3 parken? Moet je dan 3x over het hek klimmen?
pi_172211486
Ben daar een keer geweest, toen ik een jaar of 7 was.
Ik kan me die draak nog herinneren, dat je aan een kroon morrelde en dan kwam die draak.... van het dak? ofzo?
Die draak was wel cool. Terechte prijs en einde van deze niets toevoegende post.
pi_180340650
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:03 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom moet de ondermoot van de samenleving naar de Efteling? Dat snap ik echt niet. En waarom zouden ze niet naar Drievliet gaan of Slagharen of wat dan ook?

De Efteling is gewoon een hele andere orde dan andere Nederlandse pretparken.

Kinderen kunnen ook gwn naar het bos of kanoën of weet ik wat. Of naar Irrland als we het toch hebben over Duitsland.
Dit. Zo vaak hoor je gezeur dat het zielig is voor de kinderen, want ouders kunnen het niet betalen. Het is helemaal niet zielig, want er zijn inderdaad zat dingen die kids ook leuk vinden en (veel) goedkoper zijn.

Wij zijn vandaag geweest, dochter wordt bijna 4 dus die kan nog heel even gratis. Duur, jazeker. In de vakantiemaanden betaal je 40 euro pp, parkeerkaart een tientje. Maar dat weet je, je weet dat de Efteling gewoon prijzig is. Wat ik wel totaal ruk vind is dat je voor 4 euro een karretje huurt om je kind mee te vervoeren en dat hij nadat je een attractie hebt bezocht gewoon foetsie is. Een paar keer al meegemaakt... Maar voor de rest, prima hoor. Alles goed onderhouden, mooie natuur en net personeel.
  zondag 8 juli 2018 @ 21:07:32 #75
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180340811
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:07 schreef AchJa het volgende:
Wat een kutkick... :')
Maar je reageerde er wel op :D
  zondag 8 juli 2018 @ 21:14:12 #77
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180340967
Dit topic mag dan wel een kick zijn, doordat vooral Disney parken hebben gewonnen, kan ik die site niet bepaald serieus nemen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_180341016
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat dacht je? Ik doe het ongeveer een jaar later dan valt het niet zo op?
Het gaat je geen fluit aan wat ik dacht.

Zo, en nu OT voor de mensen die hier nog willen posten.
pi_180341072
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 22:03 schreef skrn het volgende:

[..]

Waarom moet de ondermoot van de samenleving naar de Efteling? Dat snap ik echt niet. En waarom zouden ze niet naar Drievliet gaan of Slagharen of wat dan ook?

De Efteling is gewoon een hele andere orde dan andere Nederlandse pretparken.

Kinderen kunnen ook gwn naar het bos of kanoën of weet ik wat. Of naar Irrland als we het toch hebben over Duitsland.
Wat ben ik blij dat ik jong was in een tijd waarin iedereen naar de Efteling kon.
Met je ouders en met schoolreisjes.

"Ondermoot van de samenleving" Je moet jezelf wel heel superieur voelen omdat uit je strot te kunnen krijgen...
  zondag 8 juli 2018 @ 21:25:26 #81
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_180341226
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:02 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dit. Zo vaak hoor je gezeur dat het zielig is voor de kinderen, want ouders kunnen het niet betalen. Het is helemaal niet zielig, want er zijn inderdaad zat dingen die kids ook leuk vinden en (veel) goedkoper zijn.

Wij zijn vandaag geweest, dochter wordt bijna 4 dus die kan nog heel even gratis. Duur, jazeker. In de vakantiemaanden betaal je 40 euro pp, parkeerkaart een tientje. Maar dat weet je, je weet dat de Efteling gewoon prijzig is. Wat ik wel totaal ruk vind is dat je voor 4 euro een karretje huurt om je kind mee te vervoeren en dat hij nadat je een attractie hebt bezocht gewoon foetsie is. Een paar keer al meegemaakt... Maar voor de rest, prima hoor. Alles goed onderhouden, mooie natuur en net personeel.
Het is duur ja. Maar een potje voetbal kijken is dat tegenwoordig ook. De azijnzeikers die klagen over het dure eten, maar blijkbaar geen eten van huis mee nemen vergeten denk ik dat wanneer de prijzen zouden halveren, de wachtrijen minstens zullen verdubbelen.

Heb je nog minder waar voor je geld.
pi_180341321
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is duur ja. Maar een potje voetbal kijken is dat tegenwoordig ook. De azijnzeikers die klagen over het dure eten, maar blijkbaar geen eten van huis mee nemen vergeten denk ik dat wanneer de prijzen zouden halveren, de wachtrijen minstens zullen verdubbelen.

Heb je nog minder waar voor je geld.
Ik vond het eten nog wel meevallen eigenlijk. Het is goed te doen, dan betaal ik liever wat meer dan bijvoorbeeld het eten wat je bij de valkenier krijgt. Stukken goedkoper, maar men... Wat een ransbakkenzooi.
pi_180341668
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:22 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik jong was in een tijd waarin iedereen naar de Efteling kon.
Met je ouders en met schoolreisjes.

"Ondermoot van de samenleving" Je moet jezelf wel heel superieur voelen omdat uit je strot te kunnen krijgen...
Zelfs als student was de Efteling prima te betalen. Sowieso zijn er altijd acties waardoor je eigenlijk altijd met korting kan.

Hij heeft overigens wel een punt. Waarom is het een probleem wanneer Jan de uitkeringman zich geen bezoekje aan de Efteling kan veroorloven?
pi_180342059
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 21:53 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zelfs als student was de Efteling prima te betalen. Sowieso zijn er altijd acties waardoor je eigenlijk altijd met korting kan.

Hij heeft overigens wel een punt. Waarom is het een probleem wanneer Jan de uitkeringman zich geen bezoekje aan de Efteling kan veroorloven?
Omdat kinderen er niets aan kunnen doen als hun ouders arm zijn. De Efteling met het sprookjesbos is toch een beetje het nationale pretpark, ieder kind zou daar een keer heen moeten kunnen imo.
pi_180342192
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

Omdat kinderen er niets aan kunnen doen als hun ouders arm zijn. De Efteling met het sprookjesbos is toch een beetje het nationale pretpark, ieder kind zou daar een keer heen moeten kunnen imo.
De Efteling is geen liefdadigheidsinstelling. En zolang er uitkeringstrekkers zijn die voor een vermogen aan rookwaren en drank uitgeven kan een gezin met twee kinderen best naar de Efteling.

Kaartje kost met de AH actie 28 euro. Gewoon elke maand een tientje apart houden en je bent er al.
pi_180342243
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:17 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

De Efteling is geen liefdadigheidsinstelling. En zolang er uitkeringstrekkers zijn die voor een vermogen aan rookwaren en drank uitgeven kan een gezin met twee kinderen best naar de Efteling.

Kaartje kost met de AH actie 28 euro. Gewoon elke maand een tientje apart houden en je bent er al.
Ja mee eens ik vind de Efteling nu ook niet belachelijk duur, prima prijs voor wat je krijgt en in principe te betalen voor iedereen.

Maar je vroeg waarom het een probleem zou zijn als uitkeringsgerechtigden het niet meer kunnen opbrengen, daar reageerde ik op

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2018 22:20:37 ]
  zondag 8 juli 2018 @ 22:22:22 #88
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_180342292
Ik vind de parken in en rondom Orlando een stuk leuker dan de Efteling.
De Efteling is daarentegen wel een stuk goedkoper
Ik ben inmiddels overleden
pi_180342427
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:20 schreef bamibij het volgende:

Maar je vroeg waarom het een probleem zou zijn als uitkeringsgerechtigden het niet meer kunnen opbrengen, daar reageerde ik op
Dan verschillen we van mening waar een uitkering voor dient. Een uitkering zonder arbeidsongeschiktheid perikelen vind ik echt een vangnet waarmee de elementairet onderdelen van het levensonderhoud gedekt moet kunnen worden. Een bezoekje aan de Efteling schaar ik daar niet onder.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-07-2018 22:27:04 ]
pi_180342469
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

Omdat kinderen er niets aan kunnen doen als hun ouders arm zijn. De Efteling met het sprookjesbos is toch een beetje het nationale pretpark, ieder kind zou daar een keer heen moeten kunnen imo.
Op de lagere school 2 keer op schoolreis geweest naar de Efteling. Ik weet niet hoe dat nu gaat, maar toen werd dat dus zo opgelost. Door mijn school dan.
pi_180343030
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening waar een uitkering voor dient. Een uitkering zonder arbeidsongeschiktheid perikelen vind ik echt een vangnet waarmee de elementairet onderdelen van het levensonderhoud gedekt moet kunnen worden. Een bezoekje aan de Efteling schaar ik daar niet onder.
Je begrijpt dat een hoop arbeidsongeschikten van een minimum inkomen moeten rondkomen?
En bijvoorbeeld elk jaar hun eigen risico in januari al vol hebben staan vanwege medicijnen en behandelingen?
pi_180343197
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:54 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Je begrijpt dat een hoop arbeidsongeschikten van een minimum inkomen moeten rondkomen?
En bijvoorbeeld elk jaar hun eigen risico in januari al vol hebben staan vanwege medicijnen en behandelingen?
Heb je überhaupt wel mijn reactie gelezen?
pi_180343468
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:26 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening waar een uitkering voor dient. Een uitkering zonder arbeidsongeschiktheid perikelen vind ik echt een vangnet waarmee de elementairet onderdelen van het levensonderhoud gedekt moet kunnen worden. Een bezoekje aan de Efteling schaar ik daar niet onder.
Ja, opzich eens, maar het jammere is altijd dat er vaak kinderen in het spel zijn. Vind het niet ok kinderen bijvoorbeeld een sportclub of de Efteling met school te ontzeggen agv situatie ouders..
pi_180343714
Ik vind zo een dagje Efteling op zich wel meevallen inderdaad als je alles bij elkaar optelt. Dochter vindt Efteling ontzettend leuk en we zijn er al een paar keer in een jaar of 2 geweest. Daarom keek ik naar de prijzen van een jaarabonnement, en dat vind ik dan wel weer prijzig. Vaak heb je gezinsabonnementen waarbij je minder hoeft te betalen dan als je alles p.p. doet. Bij de Efteling is dat wel p.p., dus voor dochter en mij zou een jaartje Efteling 350 euro zijn plus parkeerkosten à35 euro (dat valt dan wel weer mee).
  maandag 9 juli 2018 @ 00:25:12 #95
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180344815
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op de lagere school 2 keer op schoolreis geweest naar de Efteling. Ik weet niet hoe dat nu gaat, maar toen werd dat dus zo opgelost. Door mijn school dan.
Hier nog steeds zo, aankomend jaar gaan ze weer naar de Efteling. Vorig jaar schoonouders feestje dus getrakteerd op weekendje Efteling, jaar daarvoor mijn ouders.

Efteling moet wel magisch blijven. 1 keer per jaar of twee jaar prima.

Verder hebben wij met 4 kids een jaarabonnement bij Blijdorp en bezoeken we elk jaar een ander pretpark en dierentuin.

Niets te klagen dus, duur is het wel. We gaan dit jaar weer naar Denemarken, dat is voor 6 personen ¤300,- entree voor Legoland. Gaan we dus niet doen, dat geld besteden we liever aan wat blijvends, en dagje strand of hutten bouwen bij oer met een lekkere picknick is 10 keer leuker.
  maandag 9 juli 2018 @ 00:47:00 #96
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_180345137
Wat is het toch met Nederlanders, dat het in gesprekken over de Efteling altijd over de hoogte van de entreeprijs moet gaan? :D.
Nee, zoʼn pretpark is niet bijna gratis, maar je krijgt er veel moois voor terug. Onbetaalbare herinneringen ook, O+.
Als je het lekker goedkoop wil houden, ga je lekker met het hele gezin en een koelbox naar het strand. Ook niks mis mee, maar van een heel andere orde.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_180345367
Leuk park ja. _O_

Ізгі тілектер Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 9 juli 2018 @ 01:31:56 #98
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_180345637
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2018 00:47 schreef Ringo het volgende:
Wat is het toch met Nederlanders, dat het in gesprekken over de Efteling altijd over de hoogte van de entreeprijs moet gaan? :D.
Nee, zoʼn pretpark is niet bijna gratis, maar je krijgt er veel moois voor terug. Onbetaalbare herinneringen ook, O+.
Als je het lekker goedkoop wil houden, ga je lekker met het hele gezin en een koelbox naar het strand. Ook niks mis mee, maar van een heel andere orde.
eens
  Eindredactie Games maandag 9 juli 2018 @ 01:53:06 #99
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_180345813
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 16:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Een kwart van disneyland.
Ik vond dat ook altijd maar als je ziet wat je tegenwoordig bij pathé aftikt m
Disneyland is tegenwoordig 160 euro?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_180348985
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 23:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind zo een dagje Efteling op zich wel meevallen inderdaad als je alles bij elkaar optelt. Dochter vindt Efteling ontzettend leuk en we zijn er al een paar keer in een jaar of 2 geweest. Daarom keek ik naar de prijzen van een jaarabonnement, en dat vind ik dan wel weer prijzig. Vaak heb je gezinsabonnementen waarbij je minder hoeft te betalen dan als je alles p.p. doet. Bij de Efteling is dat wel p.p., dus voor dochter en mij zou een jaartje Efteling 350 euro zijn plus parkeerkosten à35 euro (dat valt dan wel weer mee).
Ach ja, 350 euro voor 2 personen komt echt heel erg in de buurt van 1 seizoenskaart bij een subtopper als AZ. En van het voetballen kom je echt niet altijd even vrolijk thuis _O-

350 euro tik ik ook wel in mijn eentje weg in 3 festivals. Inclusief entree.

Dus niks mis met de prijs/kwaliteit van dat jaarabonnement.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')