Brad bouwt die veiligheid in door de brandstofvoorziening. Auto stopt vanzelfquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:14 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik dacht wel bij dat piepende bandjes-moment dat er iets nog veel spectaculairders zou gebeuren. Gelukkig (of juist niet) werd de auto kort daarna tot stilstand gebracht.
Is voor Gamers "Vrije spraak en tekst-chat voor gamers"quote:
Het geluid als je een vos in een kippenhok gooit.quote:
huh, hoezo?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:41 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
[..]
dacht al dat er wat verdween
Mono heeft zelfs de huidige FOK! Discord server afgelopen december opgezetquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij wist tenminste wél hoe je zoiets fatsoenlijk moest opzetten.
ONZ- Radio
Ja dus kan prima daar in dat topic.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono heeft zelfs de huidige FOK! Discord server afgelopen december opgezet
Ja jullie lopen er hier over te zeiken dan moest ik toch ff reagerenquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dus kan prima daar in dat topic.
Flikker lekker een eind op met je Discord.
Op Discord ook niet, sommige mensen gaan slapen en shit omdat ze morgen vroeg moeten werken. Ripquote:
Ja was leuk, als nu maar niet iedereen op dat Discord gaat zitten ouwehoeren en het topic een pijnlijke dood sterft.quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op Discord ook niet, sommige mensen gaan slapen en shit omdat ze morgen vroeg moeten werken. Rip
Vond het hier vandaag aardig druk
Dat lijkt me sterk. Als het topic een pijnlijke dood sterft zou dat iig niet de oorzaak zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja was leuk, als nu maar niet iedereen op dat Discord gaat zitten ouwehoeren en het topic een pijnlijke dood sterft.
Welterusten
Vandaag zijn er geloof ik 2 nieuwe topics geopend.....quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja was leuk, als nu maar niet iedereen op dat Discord gaat zitten ouwehoeren en het topic een pijnlijke dood sterft.
Welterusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |