SPOILER: Hoe werkt discord?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naja, weet je sinds Discord lijkt er echt een heel stuk fatsoenlijker met elkaar omgegaan te worden srs.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef Toto69 het volgende:
Maar idd, ik dacht dat jij mozy en chai fittie hadden.
Behalve als je Daniel de Ridder heetquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, weet je sinds Discord lijkt er echt een heel stuk fatsoenlijker met elkaar omgegaan te worden srs.
Hebben ze ook, maar Mozy is toch heel groot dus dan vergeet hij dat even uit praktische overwegingen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef Toto69 het volgende:
Maar idd, ik dacht dat jij mozy en chai fittie hadden.
Laatste tijd is het hier in WEB sowieso gezelligerquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Naja, weet je sinds Discord lijkt er echt een heel stuk fatsoenlijker met elkaar omgegaan te worden srs.
mozy is een smurfjequote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar Mozy is toch heel groot dus dan vergeet hij dat even uit praktische overwegingen.
Mozy is een buffel ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hebben ze ook, maar Mozy is toch heel groot dus dan vergeet hij dat even uit praktische overwegingen.
ik ben de uitsmijtsmijterquote:
Van wat ik ervan heb begrepen, is Mozy circa 2 meter en stevig gebouwd.quote:
en daar houdt het op qua groei voor de hele mensheid?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:45 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Van wat ik ervan heb begrepen, is Mozy circa 2 meter en stevig gebouwd.
Ja eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Zou wel srs schrikken als er ineens vier FOK!kers voor m'n deur stonden
In normale landen is 2 meter gewoon extreem groot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
en daar houdt het op qua groei voor de hele mensheid?
Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:39 schreef Toto69 het volgende:
wacht wat, was dat nou serieus van mozy ober tardis en chai?
Ama, moira, buurtzwaan & praadjequote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Zou wel srs schrikken als er ineens vier FOK!kers voor m'n deur stonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |