abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2002 @ 20:06:37 #1
41191 Hoagy
Superstudentje
pi_7336035
Wie kan mij uit de brand heppelen? Een vriendin vroeg aan mij of ik wel eens had gehoord van Proclamus, maar ik kan nergens nummers vinden van die band. Heeft er iemand toevallig een titel van een nummer of een album, zodat ik wat gerichter kan zoeken? Ik was er wel benieuwd naar, het schijnt namelijk best goeie muziek te zijn.

Graag reacties....

Death is only a heartbeat away and it's breathe makes the hairs in the back of your neck rise like hell
pi_7336138
Bedoel je niet The Proclaimers??? Daar heb ik een nummer van: I am on my way. Is van de soundtrack van Shrek. Veel succes met zoeken. Later!!
  zaterdag 14 december 2002 @ 20:13:55 #3
41191 Hoagy
Superstudentje
pi_7336167
Thnx, nou kan ik mijn queeste beginnen.

Death is only a heartbeat away and it's breathe makes the hairs in the back of your neck rise like hell
pi_7336349
Ik snap de irritatie. Iedereen heeft het steeds over de Bietuls, maar daar is dus echt niks van te vinden!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_7336944
Ik zoek ook nog steeds iets van de bands You Too en Sleeër
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  zaterdag 14 december 2002 @ 21:09:17 #6
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_7337074
Moest laatst een skihut CD branden. Diegene kwam aan met namen als 'Boesie Wussy', 'John Ween', 'Brooke Lynn Bounds' en er moet ook nog iets op van één of andere 'Daarna'... Ik ben nog steeds op zoek.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_7340413
Ok, probleem opgelost, hier kan wel een slotje op, als je het over The Proclaimers wil hebben, dan kun je daar een nieuw topic voor openen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')