abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:34:02 #1
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172160100
Ik werk fulltime en doe daarnaast een deeltijdopleiding. Hier ben ik zo goed als klaar mee. Volgend jaar start ik met mijn minor en ik moet dan nog afstuderen. Met de examencommissie heb ik afgesproken dat ik een extra minor mag doen. Deze minor ga ik dan fulltime in Amerika gaan doen bij een partnerinstelling. Vakkenpakket e.d. moet ik allemaal nog naar kijken, het gaat mij puur om de studie-ervaring in Amerika, het studentenleven en een aantal maanden in Amerika wonen. Totaal zal het om een maand of 4 studie gaan, daarna wil nog een maandje reizen.

Ik woon samen in een huurwoning met mijn vriendin, heb een vast contract en doe mijn huidige opleiding dus deeltijd. Op mijn werk regel ik een aantal maanden onbetaald verlof of ik neem ontslag. Hoe kan ik dat het beste voor mijn studie doen? Zou ik kunnen switchen naar een voltijdstudie voor die periode en vervolgens studiefinanciering aanvragen? Ik betaal dan het Nederlandse collegegeld waardoor ik wat duurder uit ben maar dan krijg ik in ieder geval een reisproduct wat ik kan laten uitbetalen.

Ervaring? Tips? Andere beurzen? Wat is handig?

Mogelijk ga ik daarna een universitaire studie doen of een bachelor. Als Amerika bevalt wil ik dat bij voorkeur in het buitenland doen. Veranderd dat de situatie?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')