Oke, ik heb alweer zin in uitslapen, bitches neuken en nooit meer werken voor 3 wekenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog niet echt iets aangevraagd. Denk dat ik een weekje of twee in augustus pak. Dunno.
Hahaquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaspareribs -infuus
Nee, ik voer haar bij met een spuitje zonder naald en ik zie steeds die kaken op en neer gaan, dus ze eet genoeg hooi.
Ja klopt, gemalen brokjes, havermout, gemalen vitamine C pil. Is een ware delicatesse in huize Noirquote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar beter dat er verandering is. Je voert hem pap bij ofzo?
Ze mag wel wat aankomen, dus beetje gemalen hamburgervet erdoorheen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:07 schreef Faeroer het volgende:
gewoon havermout door slangetje de maag in ja tog?
lekker dik worden
Brokjes in de vijzel met een beetje water erbijquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:06 schreef Myrr het volgende:
Ja, vroeg me ook af. Gewoon van die knaagmix maar dan gepureerd ofzo?
Klopt, gelukkig neemt ze het nu zelf aan. Is wel een goed tekenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:10 schreef Myrr het volgende:
Echt immer kut, beesten bijvoeden. Zelfs eem cavia kan aardig spartelen.
Dwangvoeren van kafjes.quote:
kafjequote:
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat we het daarover zouden hebben hier
Je moet het woordenboek van Nootmans erbij pakkkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:17 schreef wise het volgende:
[..]
kafje
kafje zelfst.naamw. [landbouw], [plantkunde] een vliesje rondom een kraankorrel Voorbeeld: `Kaf bestaat uit en verzameling kafjes. ` Bron: Wikiwoordenboek - kafje. SpellingJuist gespeld: 'kafje' komt voor in de spellingwoordenlijst van OpenTaal. 3 definities op Encyclo1) Schu...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kafje
kafje
Schubvormige (vaak bootvormig) blaadjes die bij grassen en cypergrassen de bloemen omgeven.Bij de Grassenfamilie: zie kelkkafje, lemma en palea. Alternatieven: kafjes
Gevonden op http://www.soortenbank.nl(...)a_nl&selected=defini
KAFJE
1) Blees 2) Schutblaadje
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/KAFJE/1
Grappig. Wij voerden onze vogel ook met de hand met een spuitje toen die nog bebe wasquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, gemalen brokjes, havermout, gemalen vitamine C pil. Is een ware delicatesse in huize Noir
Dit ja, snapt wise dat nu nog niet...?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet het woordenboek van Nootmans erbij pakkken
Ha Braddie ouwe twingorijder tostibakker vlogfilmer tyrosspeler bromkatentrepeneur wajongtrekker discordvolger.quote:
Lol, dat is schattigquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grappig. Wij voerden onze vogel ook met de hand met een spuitje toen die nog bebe was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |