abonnement Unibet Coolblue
pi_172150242
In het kader van een leuk topicidee van een andere user, maak ik het topic opnieuw met een andere insteek.

Post hier je meest memorabele dates. Het liefst natuurlijk de sappige, falende, plank misgeslagen dates. Een spannende eenmalige date in het buitenland waarvan je de naam niet meer weet maar waar je wel eventueel een soa (of kind) van hebt overghouden. Een date waarvan je meteen wist DIT IS HET, en je dates waar je na twee seconden al huilend weg wilde lopen.

Laat het netjes blijven, niet (teveel) bashen, blijf bij de waarheid en laat het ontopic.

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2017 22:16:45 ]
  maandag 3 juli 2017 @ 21:45:43 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_172150359
Memorabel kan toch ook juist een hele goede date zijn? Maar dat is niet de bedoeling?
Fylax is op televisie geweest
pi_172150405
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:47 schreef jodelahity het volgende:
Memorabel kan toch ook juist een hele goede date zijn? Maar dat is niet de bedoeling?
Memorabele dates zijn dates die indruk op je gemaakt hebben. Dit kan zowel goed als slecht zijn.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:53:04 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172150556
Als er nu eens een leuke OP van wordt gemaakt, zonder dat er users uitgesloten worden, paar standaard richtlijntjes als 'niet claimen', 'geen gebash', enz. enz. kan dit topic prima open blijven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172150610
Oke ik heb iemand ontmoet op een feestje, daarna contact gehouden en gedate en daarmee nu een kind en 1 in aantocht, dat is voor mij wel memorabel op een positieve manier.

En ik heb een keer een meid geschoren na een date (of 3, weet niet) en toen gedouched, dat was ook wel speciaal en memorabel.
Fylax is op televisie geweest
pi_172150994
Ooit een date gehad, vond hem niet bijzonder, de volgende dag had ik ineens zijn vriendin aan de telefoon, wat ik met haar vent moest.
Dat was wel bizar.
pi_172151028
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:45 schreef hugecooll het volgende:
TS begint he
Nou, vooruit.

Een jaar of zeven geleden leerde ik online eens een kereltje kennen. Ik weet niet meer waarvan, maar ik denk pp2g als dat toen nog bestond. Z'n foto's waren niet erg duidelijk maar de gesprekken op MSN echt hilarisch. Na een paar weken kletsen vroeg hij of ik zin had om een drankje te doen, en ik dacht Nou het is weekend, waarom ook niet.

Zodoende spraken we af en kwam hij me ophalen. Toen hij belde om te melden dat hij er was, liep ik naar buiten en stond er, jawel, een Sparerib bus. Ik wilde doorlopen want deze kerel had het een keer over een nieuwe auto, maar nee, het portier ging open en daar kwam little D. uitgestapt. Een dwergling van 1 meter 60 lang en zo'n 40 cm breed. Hij keek lachend mijn kant op en gezien zijn postuurtje overwoog ik nog snel een hit and run. Echter ben ik nou ook weer niet de Queen van oppervlakkig, dus ik liet mijzelf de beste manlet naderen en reek mijn hand uit. In zijn linkeroor glom een groot stuk zirkonia en in zijn hand had hij een BB. Hij was BBconnected. Behalve zijn oorbel en BB viel me ook iets anders op, iets dat me eigenlijk nog bijna eerder opviel dan zijn lengte.

Weten jullie nog dat de wenkbrauwfoto's van Christiano Ronaldo opdoken? Volgens mij was dat zo'n beetje in dezelfde periode als deze date. Mannen begonnen massaal hun wenkbrauwen kapot te epileren en deze casanova was deze trend zeer zeker niet ontgaan. Zijn wenkbrauwen waren twee haakjes ( (

Kidding you I am not. Ik kon niet even. Queen oppervlak was gewoon echt zeer terecht geweest, maar omdat ik geen bitch ben besloot ik toch maar mee dat drankje te gaan doen en dan gewoon wijn te nemen in plaats van Baco, al was Baco wel een beter plan want dan was er nog een kans geweest dat ik na acht drankjes zijn wenkbrauwen niet meer kon zien.

Gooooeeeedddd, lang verhaal. We waren in de bar (Havana) en IK HOOP MET DEZE INFO DAT DIE DUDE NIET OP FOK ZIT, zo wel sorry man maar epileren is voor vrouwen.

Qua karakter was het verder tot een bepaald punt wel prima. Toen we terug naar de Spareribbus liepen, liepen we langs een pinautomaat en wilde hij nog even pinnen, want "Ik heb altijd minimaal 2000 euro op zak. Dat vind ik gewoon chill."

Wellicht had hij gehoopt dat ik daardoor onder de indruk zou raken, alleen zoals eerder al gezegd ben ik niet volledig oppervlakkig en geef ik 100 keer meer om je uiterlijk dan om je bankrekening. Ik voel mij aangetrokken en raak opgewonden van mannelijkheid en niet van vieze briefjes waar heel Europa al aan heeft gezeten met zijn vieze tengels. Raar maar waar. Verder begon hij al over iets van een koophuis samen en relaties en dingen en was mijn hoofd enkel bij hoe ga ik subtiel vertellen dat we niet nog een keer op date gaan en zal ik dat nu doen, straks of pas op MSN.

Sowieso heb ik het laatste gedaan.
pi_172151212
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:08 schreef LittleLady het volgende:
Ooit een date gehad, vond hem niet bijzonder, de volgende dag had ik ineens zijn vriendin aan de telefoon, wat ik met haar vent moest.
Dat was wel bizar.
:')

Wat heb je gezegd?
pi_172151307
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:54 schreef jodelahity het volgende:
Oke ik heb iemand ontmoet op een feestje, daarna contact gehouden en gedate en daarmee nu een kind en 1 in aantocht, dat is voor mij wel memorabel op een positieve manier.
Minus tweede in aantocht, same same. "Heb je honger? Zin in Mac?" vijf en half jaar verder nog steeds Mac. _O_

quote:
En ik heb een keer een meid geschoren na een date (of 3, weet niet) en toen gedouched, dat was ook wel speciaal en memorabel.
:D

Hoe is dit tot stand gekomen? _O-
  maandag 3 juli 2017 @ 22:19:54 #11
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172151318
Ik had ooit een hele leuke date, en bood op het einde aan om naar even naar huis te brengen met m'n auto. Kreeg ik halverwege een lekke band, en ik ben zo'n deusje die niet weet hoe je die moet vervangen. Dus ik wachten op de Wegenwacht en zij liep het laatste stuk maar naar huis.
Niets meer geworden helaas, schaamde me kapot :') -O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172151363
quote:
9s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:19 schreef KaBuf het volgende:
Ik had ooit een hele leuke date, en bood op het einde aan om naar even naar huis te brengen met m'n auto. Kreeg ik halverwege een lekke band, en ik ben zo'n deusje die niet weet hoe je die moet vervangen. Dus ik wachten op de Wegenwacht en zij liep het laatste stuk maar naar huis.
Niets meer geworden helaas, schaamde me kapot :') -O-
Ook flauw dat ze niet even bij je bleef.
  maandag 3 juli 2017 @ 22:21:47 #13
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_172151365
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:09 schreef Myrr het volgende:

Ik geef 100 keer meer om je uiterlijk dan om je bankrekening. Ik voel mij aangetrokken en raak opgewonden van mannelijkheid en niet van vieze briefjes waar heel Europa al aan heeft gezeten met zijn vieze tengels.
Ik moest lachen om deze opmerking. :D

Mijn meest memorabele date zelf was laatst nog. De date zelf verliep normaal en leuk, maar op het einde besloot de date in kwestie nogal uhm wild te zoenen. :') Ik wist niet hoe snel ik de bus terug naar huis moest nemen.
  maandag 3 juli 2017 @ 22:22:49 #14
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_172151408
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:21 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ook flauw dat ze niet even bij je bleef.
Ze bleef een half uur, maar vond het toen toch te lang duren. :') :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_172151508
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:21 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik moest lachen om deze opmerking. :D

Mijn meest memorabele date zelf was laatst nog. De date zelf verliep normaal en leuk, maar op het einde besloot de date in kwestie nogal uhm wild te zoenen. :') Ik wist niet hoe snel ik de bus terug naar huis moest nemen.
Heb je nog wel contact of was dit genoeg reden om niet nog een keer te daten?

Wel zonde als het verder leuk was.
pi_172151843
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Nou, vooruit.

Een jaar of zeven geleden leerde ik online eens een kereltje kennen. Ik weet niet meer waarvan, maar ik denk pp2g als dat toen nog bestond. Z'n foto's waren niet erg duidelijk maar de gesprekken op MSN echt hilarisch. Na een paar weken kletsen vroeg hij of ik zin had om een drankje te doen, en ik dacht Nou het is weekend, waarom ook niet.

Zodoende spraken we af en kwam hij me ophalen. Toen hij belde om te melden dat hij er was, liep ik naar buiten en stond er, jawel, een Sparerib bus. Ik wilde doorlopen want deze kerel had het een keer over een nieuwe auto, maar nee, het portier ging open en daar kwam little D. uitgestapt. Een dwergling van 1 meter 60 lang en zo'n 40 cm breed. Hij keek lachend mijn kant op en gezien zijn postuurtje overwoog ik nog snel een hit and run. Echter ben ik nou ook weer niet de Queen van oppervlakkig, dus ik liet mijzelf de beste manlet naderen en reek mijn hand uit. In zijn linkeroor glom een groot stuk zirkonia en in zijn hand had hij een BB. Hij was BBconnected. Behalve zijn oorbel en BB viel me ook iets anders op, iets dat me eigenlijk nog bijna eerder opviel dan zijn lengte.

Weten jullie nog dat de wenkbrauwfoto's van Christiano Ronaldo opdoken? Volgens mij was dat zo'n beetje in dezelfde periode als deze date. Mannen begonnen massaal hun wenkbrauwen kapot te epileren en deze casanova was deze trend zeer zeker niet ontgaan. Zijn wenkbrauwen waren twee haakjes ( (

Kidding you I am not. Ik kon niet even. Queen oppervlak was gewoon echt zeer terecht geweest, maar omdat ik geen bitch ben besloot ik toch maar mee dat drankje te gaan doen en dan gewoon wijn te nemen in plaats van Baco, al was Baco wel een beter plan want dan was er nog een kans geweest dat ik na acht drankjes zijn wenkbrauwen niet meer kon zien.

Gooooeeeedddd, lang verhaal. We waren in de bar (Havana) en IK HOOP MET DEZE INFO DAT DIE DUDE NIET OP FOK ZIT, zo wel sorry man maar epileren is voor vrouwen.

Qua karakter was het verder tot een bepaald punt wel prima. Toen we terug naar de Spareribbus liepen, liepen we langs een pinautomaat en wilde hij nog even pinnen, want "Ik heb altijd minimaal 2000 euro op zak. Dat vind ik gewoon chill."

Wellicht had hij gehoopt dat ik daardoor onder de indruk zou raken, alleen zoals eerder al gezegd ben ik niet volledig oppervlakkig en geef ik 100 keer meer om je uiterlijk dan om je bankrekening. Ik voel mij aangetrokken en raak opgewonden van mannelijkheid en niet van vieze briefjes waar heel Europa al aan heeft gezeten met zijn vieze tengels. Raar maar waar. Verder begon hij al over iets van een koophuis samen en relaties en dingen en was mijn hoofd enkel bij hoe ga ik subtiel vertellen dat we niet nog een keer op date gaan en zal ik dat nu doen, straks of pas op MSN.

Sowieso heb ik het laatste gedaan.
Havana in Tilburg?
pi_172151887
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Havana in Tilburg?
Utrecht, maar het is inmiddels gesloten.
pi_172151940
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef Myrr het volgende:

[..]

Utrecht, maar het is inmiddels gesloten.
Ow oké, ik heb ook eens een memorabele slechte date gehad in Havana Tilburg
pi_172152012
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:37 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ow oké, ik heb ook eens een memorabele slechte date gehad in Havana Tilburg
Vertel.
pi_172152695
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:39 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vertel.
Was vorig jaar rond deze tijd, ik leerde een vrouw kennen via Lexa, het klikte vrij aardig dus ik wilde wel afspreken, en zij ook. Zo gezegd zo gedaan, we spraken af bij Havana, dus wij zaten daar op het terras, het was gezellig, en de week erop wilde ze nog een keer afspreken, wederom was het gezellig en zodoende durfde ik het aan om ze mee naar huis te vragen, en dat wilde ze wel, eenmaal bij mij thuis was het eerst vrijen op de bank en daarna nam ik haar mee naar boven, ik wilde haar uitkleden maar het ging nogal klungelig omdat ik zo zenuwachtig was.
Je hebt niet veel ervaring met vrouwen vroeg ze. Ik zeg dat dat klopt.
Geeft niks zegt ze, ik heb ervaring genoeg voor ons allebei
En toen vroeg ik haar hoeveel ervaring ze dan precies had.
Jij bent nummer 32 antwoordde ze. Onnodig om te zeggen dat m'n opwinding direct verdwenen was.
Dus ik zeg tegen haar: och ik herinner me net dat ik morgen vroeg op moet om te werken, zal ik je naar huis brengen?

Nadat ik ze terug had gebracht naar Havana heb ik thuis zeker een minuut of vijf m'n tong afgeschrobd.

Waarschijnlijk haal ik dit zo weer weg dus niet quoten
  maandag 3 juli 2017 @ 23:05:09 #21
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172152872
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:21 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ook flauw dat ze niet even bij je bleef.
Waarom zou je ook wachten als het vlakbij is? Niemand gaat voor z'n lol op de wegenwacht staan wachten.
Fade to Black
pi_172154081
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:28 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor, daadwerkelijk waar helaas.
Nee sorry. Niemand gelooft jouw verhalen.
pi_172154304
En toen vroeg ik haar hoeveel ervaring ze dan precies had.

??? :')
pi_172154463
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 23:05 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Waarom zou je ook wachten als het vlakbij is? Niemand gaat voor z'n lol op de wegenwacht staan wachten.
Naja, tenzij je vroeg op moet natuurlijk, is het gewoon een leuke verlenging van een leuke date? Maargoed, dat is dus als het heel geslaagd is, en dat was dit niet.
pi_172156025
Teveel om op te noemen.

The first rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: You do not talk about Fight Club

Hetzelfde met memorabele dates. Mooi voor jezelf houden. Ik ken mensen die het in boeken zetten met hun naam op de cover maar ik krijg medelijden met schrijvers van dat soort verzamelingen pleepapier.

[ Bericht 12% gewijzigd door Beathoven op 04-07-2017 07:13:14 ]
pi_172156045
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:16 schreef Myrr het volgende:

[..]

:')

Wat heb je gezegd?
Dat hij altijd had gezegd vrijgezel te zijn. Toen hin ze op, belde 5 minuten later weer, toen beweerde ze dat ik geen date met hem had gehad, maardat ik verder moest kijken, ze snapte best dat ze een leuke mooie man had, maar ik moest door met mijn leven. Viel bijna van de bank door dit, dus ik wei: Moet je eens luisteren ik weet niet wat hij allemaal vertelde maar hij is hier geweest, ik weet dat hij op zijn linkerarm een groot ingedeukt litteken heeft in vorm van een halve maan en beschreef wat hij de dag ervoor droeg en dat hij geheel mijn type niet was.
Was het een poosje stil en hing ze weer op, daarna heeft die gek mijn hele voicemail vol gescholden.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:22:34 #27
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_172157538
Een van mijn allereerste dates, toen ik een jaar of 17 was vertelde me na een simpele date (filmpje in de bioscoop) per telefoon dat ik "nu zijn vriendin was". Al was ik zo groen als gras wist ik wel dat zulke dingen nog steeds van 2 kanten moest komen. Ik zei dat ik hem wel leuk vond maar het wel wat te vroeg vond om het al een relatie te noemen.

Tweede date gingen we naar Den Haag en vertelde hij dat ik een ijskonijn was omdat ik niet aanhankelijk genoeg zou zijn. Ik gaf aan dat dat onzin was omdat ik hem nog helemaal niet zo lang kende (we zaten in dezelfde klas, maar dat was ook pas 2 maanden).

Uiteindelijk kreeg ik het "dreigement" dat zijn buurmeisje helemaal gek op hem was en waarom hij dan niet met haar zou moeten gaan. Ik heb gezegd dat hij dat dan maar moest doen . Op de weg terug naar het station weigerde hij halverwege nog mee te gaan tot ik 'lief ging doen'. Toen ben ik weggelopen. Later kreeg ik per MSN een enorme spijtbetuiging maar was het voor mij wel klaar. :')
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_172157930
Memorabele date, hmm..
2 jaar terug een date met een meid die nogal eh... lichtgeraakt was :')

Wat mij heel erg is bijgebleven zijn de kleine leugentjes en het geschreeuw ( :') )
Tijdens de laatste date in chronologische volgorde.

- Bij mij thuis lag d`r telefoon open, op sexjobs.nl :') Dat was zogenaamd voor een vriendin van haar die heel erg op haar leek en zei deed de mailtjes beantwoorden UHU..
- Toen ze nog geen minuut weg was belde ze mij, discussie over dat ik geen shirt mocht kopen bij een concert wánt ik kon ook een paar x naar haar toe.
- Diezelfde avond waren we aan't Skypen, werd ik door een vriendin gebeld of we nog uitgingen. Viel bij die date in het verkeerde keelgat, geschreeuw tot gevolg.

Uiteindelijk heb ik maar gezegd van hey, je bent best een leuke meid maar je gedrag is niet helemaal op een lijn met wat ik in een meid zoek.
En toen begon het pas :') _O-

Ben weken achter elkaar gestalkt, van 3-4x per dag 2 a4tjes aan SMSjes, tot aan vrienden die naar mij toe kwamen met L. Heeft mij gezegd dat ze je komt opzoeken etc :')

Uiteindelijk m`n telefoonnummer maar veranderd en niets meer van vernomen.

(En dit was na de 2e date :') ) Dus ja eh, best memorabel _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 09:52:38 ]
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:43:09 #29
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_172158851
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:52 schreef Braddie het volgende:
(En dit was na de 2e date :') ) Dus ja eh, best memorabel _O-
Holy fuck. En dat na 2 dates?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_172158883
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:43 schreef Yesse het volgende:

[..]

Holy fuck. En dat na 2 dates?
Ja... Was echt belachelijk, ze was het er ook niet mee eens dat ik een vriend van mij (Die ik toen 10 jaar kende) Vaker zag dan haar :') En dat ik hem zo`n beetje alles vertelde terwijl ze dacht dat ik haar van alles achterhield *

* Ik durfde haar amper dingen te vertellen, omdat ze al flipte als ik door haar verhaal heen kuchte, no joke :')
pi_172159547
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:59 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Was vorig jaar rond deze tijd, ik leerde een vrouw kennen via Lexa, het klikte vrij aardig dus ik wilde wel afspreken, en zij ook. Zo gezegd zo gedaan, we spraken af bij Havana, dus wij zaten daar op het terras, het was gezellig, en de week erop wilde ze nog een keer afspreken, wederom was het gezellig en zodoende durfde ik het aan om ze mee naar huis te vragen, en dat wilde ze wel, eenmaal bij mij thuis was het eerst vrijen op de bank en daarna nam ik haar mee naar boven, ik wilde haar uitkleden maar het ging nogal klungelig omdat ik zo zenuwachtig was.
Je hebt niet veel ervaring met vrouwen vroeg ze. Ik zeg dat dat klopt.
Geeft niks zegt ze, ik heb ervaring genoeg voor ons allebei
En toen vroeg ik haar hoeveel ervaring ze dan precies had.
Jij bent nummer 32 antwoordde ze. Onnodig om te zeggen dat m'n opwinding direct verdwenen was.
Dus ik zeg tegen haar: och ik herinner me net dat ik morgen vroeg op moet om te werken, zal ik je naar huis brengen?

Nadat ik ze terug had gebracht naar Havana heb ik thuis zeker een minuut of vijf m'n tong afgeschrobd.

Waarschijnlijk haal ik dit zo weer weg dus niet quoten
Jezus, wat een kneus ben je :')

Komt er een Fok!ker zijn zolder eens af en mag hij hem er bij iemand erin steken, gaat hij moeilijk doen dat mevrouw er meerdere heeft gehad _O-

Maar goed, als je daar zo moeilijk over doet zal ze wel niet echt leuk geweest zijn...

Memorabele dates... Had ooit een Paiq date. Mee afgesproken in een hotel. Nou dan weet je wel waar het om gaat :') Eerst dus elkaar lichamelijk testen en daarna alsnog in de stad borrelen. Eigenlijk is andersom logischer :P

Andere Paiq date had ik in het datingsite ervaringen topic al eens beschreven. Mw kwam laat het café in waar we afspraken. Met een taxi. Dat was wel apart. Op de foto's leek ze wel een leuk figuur te hebben, maar dat waren dus Facebook hoeken. Of uit de tijd dat ze er beter uit zag. Haar gezicht was ook wat pafferiger. Op Paiq was ze wel gezellig maar in het echt meer sarcastisch. Ze dronk 3 wijntjes maar na die 3 wijn was ze helemaal lam. Ze had thuis al gewerkt met een fles wijn in de buurt die ze al opgezopen had dus ze had al zich redelijk in gedronken. Haar verhalen begonnen klagerig te worden over alles wat er mis was in haar leven. Niet mijn idee van een gezellige date... Maar we moesten maar naar haar huis. Ze kon amper op haar poten staan :') Buiten begon ze te lallen dat ik bij haar moest blijven slapen. Ik heb gezegd dat wij 2 niet echt een spetterende combinatie zijn :') Ze werd boos en dook een taxi in.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172159730
Een keertje een kerel ontmoet op Dance Valley. Een keer gezien dus. Daarna een date afgesproken, kwam ie aan met een bos rozen en gaf hij me een valentijnskaart met allemaal van die zoetsappige tekst er op :') 'ik denk dat wij een heel leuk stel gaan zijn' dude wut :') ik heb je 1x gezien :D date wel netjes afgemaakt, daarna nooit meer afgesproken.. :+
pi_172160452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:52 schreef Braddie het volgende:
Memorabele date, hmm..
2 jaar terug een date met een meid die nogal eh... lichtgeraakt was :')

Wat mij heel erg is bijgebleven zijn de kleine leugentjes en het geschreeuw ( :') )
Tijdens de laatste date in chronologische volgorde.

- Bij mij thuis lag d`r telefoon open, op sexjobs.nl :') Dat was zogenaamd voor een vriendin van haar die heel erg op haar leek en zei deed de mailtjes beantwoorden UHU..
- Toen ze nog geen minuut weg was belde ze mij, discussie over dat ik geen shirt mocht kopen bij een concert wánt ik kon ook een paar x naar haar toe.
- Diezelfde avond waren we aan't Skypen, werd ik door een vriendin gebeld of we nog uitgingen. Viel bij die date in het verkeerde keelgat, geschreeuw tot gevolg.

Uiteindelijk heb ik maar gezegd van hey, je bent best een leuke meid maar je gedrag is niet helemaal op een lijn met wat ik in een meid zoek.
En toen begon het pas :') _O-

Ben weken achter elkaar gestalkt, van 3-4x per dag 2 a4tjes aan SMSjes, tot aan vrienden die naar mij toe kwamen met L. Heeft mij gezegd dat ze je komt opzoeken etc :')

Uiteindelijk m`n telefoonnummer maar veranderd en niets meer van vernomen.

(En dit was na de 2e date :') ) Dus ja eh, best memorabel _O-
Borderline chickie much? Ze klinkt vreselijk.
pi_172160483
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:50 schreef Krollie het volgende:

[..]

Borderline chickie much? Ze klinkt vreselijk.
Ja, die had van alles :')
Als ze bij mij was was ze echt totaal anders, lief, aanhankelijk, wilde altijd knuffelen (Ik ook dus kwam goed uit :7 ) Maar zodra ze ook letterlijk nog geen 5 minuten weg was begon het al.

Sterker nog, ze wilde ook dat ik met haar skypede tot ze in slaap viel, maar vervolgens werd ze kwaad :') Als ik 15-20 minuten nadat ze in slaap was gevallen ophing :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:03:11 #35
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_172160720
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, die had van alles :')
Als ze bij mij was was ze echt totaal anders, lief, aanhankelijk, wilde altijd knuffelen (Ik ook dus kwam goed uit :7 ) Maar zodra ze ook letterlijk nog geen 5 minuten weg was begon het al.

Sterker nog, ze wilde ook dat ik met haar skypede tot ze in slaap viel, maar vervolgens werd ze kwaad :') Als ik 15-20 minuten nadat ze in slaap was gevallen ophing :')
Maar hoe kun je dit allemaal al weten na slechts 2 dates? Of waren het er stiekem wat meer? :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_172160762
Zat in de laatste dagen van m'n vakantie en verveelde me rot. Mijn tante is wat ouder en had geen kracht om terug te lopen naar de auto, dus ik ging de auto halen. Daar reed een vent langs die uitstapte en dus nummers gewisseld. Hij kwam uit Nederland. Al gauw een date ingepland en zo geschiedde. Hij had een accent en vertelde me dat hij zijn hele leven in Spanje gewoond heeft, vervolgens in Frankrijk waar hij getrouwd was geweest en toen na zijn scheiding via België in Nederland is terecht gekomen. Dat geloofde ik. Aantal keer gedate. Hij heeft me zelf opgehaald van Schiphol. Ik weet nog dat het parkeren was met pinpas en hij vroeg of ik dat kon doen want hij had enkel contant. Achteraf gezien begrijp ik waarom. Nou ja, een keer was die smeerlap aan vragen of we samen naar Egypte konden want ja ik ga toch alleen op vakantie. Heb hem duidelijk gemaakt dat alleen op vakantie gaan of met vriendinnen nog niet wil zeggen dat ik met mannen op vakantie ga. Heb hem vervolgens ook geblokkeerd. Hij heeft ne naderhand nog paar keer gesmst.

Ik was op vakantie. Paar weken nadat ik hem dus geblokkeerd had. En ik werd gebeld. Ik nam op en had een vrouw aan de lijn. Ze vroeg me het een en ander en vertelde me dat haar man ( verhaal boven) contacten heeft met diverse dames en ze hem zat is. Ze heeft een zoontje van 5 jaar samen. Ze heeft deze man uit Marokko gehaald. Ze is hoogopgeleid en zorgt voor inkomen. Ze zei dat hij zelfs niet zijn zoontje van school wil ophalen, maar vrouwen ophalen doet hij maar al te graag. En zo raakten we aan de praat en heb ik haar alles verteld en zij mij. Ze gaat scheiden zei ze en ik wenste haar heel veel succes met alles.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 12:07:19 ]
pi_172160787
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:03 schreef Yesse het volgende:

[..]

Maar hoe kun je dit allemaal al weten na slechts 2 dates? Of waren het er stiekem wat meer? :+
Nee, we hebben 2 echte dates gehad, daarvoor ongeveer 2 weken met elkaar gepraat via App/Skype
pi_172161509
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:18 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Een keertje een kerel ontmoet op Dance Valley. Een keer gezien dus. Daarna een date afgesproken, kwam ie aan met een bos rozen en gaf hij me een valentijnskaart met allemaal van die zoetsappige tekst er op :') 'ik denk dat wij een heel leuk stel gaan zijn' dude wut :') ik heb je 1x gezien :D date wel netjes afgemaakt, daarna nooit meer afgesproken.. :+
Dan ben je wel een halve kerel als je zoiets niet waardeert :{w (voor de goede orde, ik was je date niet :P )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172161641
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan ben je wel een halve kerel als je zoiets niet waardeert :{w (voor de goede orde, ik was je date niet :P )
Kom op zeg, halve liefdesverklaringen aan iemand die je een paar uur kent :+
  dinsdag 4 juli 2017 @ 12:52:53 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172161799
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:46 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Kom op zeg, halve liefdesverklaringen aan iemand die je een paar uur kent :+
Daar zou ik ook wel een :') nu rennen-gevoel van krijgen denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172161816
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daar zou ik ook wel een :') nu rennen-gevoel van krijgen denk ik.
Dat dus :D
pi_172161906
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:46 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Kom op zeg, halve liefdesverklaringen aan iemand die je een paar uur kent :+
Dat is wel gaar, maar dat kan je altijd nog wel afremmen... :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172162258
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is wel gaar, maar dat kan je altijd nog wel afremmen... :)
Ik heb liever een man die vanaf het begin normaal kan doen.
pi_172162864
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zat in de laatste dagen van m'n vakantie en verveelde me rot. Mijn tante is wat ouder en had geen kracht om terug te lopen naar de auto, dus ik ging de auto halen. Daar reed een vent langs die uitstapte en dus nummers gewisseld. Hij kwam uit Nederland. Al gauw een date ingepland en zo geschiedde. Hij had een accent en vertelde me dat hij zijn hele leven in Spanje gewoond heeft, vervolgens in Frankrijk waar hij getrouwd was geweest en toen na zijn scheiding via België in Nederland is terecht gekomen. Dat geloofde ik. Aantal keer gedate. Hij heeft me zelf opgehaald van Schiphol. Ik weet nog dat het parkeren was met pinpas en hij vroeg of ik dat kon doen want hij had enkel contant. Achteraf gezien begrijp ik waarom. Nou ja, een keer was die smeerlap aan vragen of we samen naar Egypte konden want ja ik ga toch alleen op vakantie. Heb hem duidelijk gemaakt dat alleen op vakantie gaan of met vriendinnen nog niet wil zeggen dat ik met mannen op vakantie ga. Heb hem vervolgens ook geblokkeerd. Hij heeft ne naderhand nog paar keer gesmst.

Ik was op vakantie. Paar weken nadat ik hem dus geblokkeerd had. En ik werd gebeld. Ik nam op en had een vrouw aan de lijn. Ze vroeg me het een en ander en vertelde me dat haar man ( verhaal boven) contacten heeft met diverse dames en ze hem zat is. Ze heeft een zoontje van 5 jaar samen. Ze heeft deze man uit Marokko gehaald. Ze is hoogopgeleid en zorgt voor inkomen. Ze zei dat hij zelfs niet zijn zoontje van school wil ophalen, maar vrouwen ophalen doet hij maar al te graag. En zo raakten we aan de praat en heb ik haar alles verteld en zij mij. Ze gaat scheiden zei ze en ik wenste haar heel veel succes met alles.
Goh dit lijkt wel erg sterk op andere verhalen. Van alles wat bij elkaar geraapt? Stop eens met zuigen uit je dikke duim, het is niet leuk meer.

quote:
Mijn tante is wat ouder en had geen kracht om terug te lopen naar de auto, dus ik ging de auto halen. Daar reed een vent langs die uitstapte en dus nummers gewisseld.
What the fuck? :')
pi_172162897
Nee hoor schatje, gewoon waargebeurd. Begrijp niet wat jij met me hebt. Lol.
pi_172163223
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Nee hoor schatje, gewoon waargebeurd. Begrijp niet wat jij met me hebt. Lol.
Gelukkig niks. Ik zou je straal voorbij lopen. :D
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:49:47 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172163241
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 11:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, die had van alles :')
Als ze bij mij was was ze echt totaal anders, lief, aanhankelijk, wilde altijd knuffelen (Ik ook dus kwam goed uit :7 ) Maar zodra ze ook letterlijk nog geen 5 minuten weg was begon het al.

Sterker nog, ze wilde ook dat ik met haar skypede tot ze in slaap viel, maar vervolgens werd ze kwaad :') Als ik 15-20 minuten nadat ze in slaap was gevallen ophing :')
Je trekt wel vaak dat soort types aan of lijkt dat maar zo?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172163259
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:49 schreef Krollie het volgende:

[..]

Gelukkig niks. Ik zou je straal voorbij lopen. :D
_O-
  dinsdag 4 juli 2017 @ 13:52:44 #49
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172163319
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zat in de laatste dagen van m'n vakantie en verveelde me rot. Mijn tante is wat ouder en had geen kracht om terug te lopen naar de auto, dus ik ging de auto halen. Daar reed een vent langs die uitstapte en dus nummers gewisseld. Hij kwam uit Nederland. Al gauw een date ingepland en zo geschiedde. Hij had een accent en vertelde me dat hij zijn hele leven in Spanje gewoond heeft, vervolgens in Frankrijk waar hij getrouwd was geweest en toen na zijn scheiding via België in Nederland is terecht gekomen. Dat geloofde ik. Aantal keer gedate. Hij heeft me zelf opgehaald van Schiphol. Ik weet nog dat het parkeren was met pinpas en hij vroeg of ik dat kon doen want hij had enkel contant. Achteraf gezien begrijp ik waarom. Nou ja, een keer was die smeerlap aan vragen of we samen naar Egypte konden want ja ik ga toch alleen op vakantie. Heb hem duidelijk gemaakt dat alleen op vakantie gaan of met vriendinnen nog niet wil zeggen dat ik met mannen op vakantie ga. Heb hem vervolgens ook geblokkeerd. Hij heeft ne naderhand nog paar keer gesmst.

Ik was op vakantie. Paar weken nadat ik hem dus geblokkeerd had. En ik werd gebeld. Ik nam op en had een vrouw aan de lijn. Ze vroeg me het een en ander en vertelde me dat haar man ( verhaal boven) contacten heeft met diverse dames en ze hem zat is. Ze heeft een zoontje van 5 jaar samen. Ze heeft deze man uit Marokko gehaald. Ze is hoogopgeleid en zorgt voor inkomen. Ze zei dat hij zelfs niet zijn zoontje van school wil ophalen, maar vrouwen ophalen doet hij maar al te graag. En zo raakten we aan de praat en heb ik haar alles verteld en zij mij. Ze gaat scheiden zei ze en ik wenste haar heel veel succes met alles.
Leuk zeg, die sterke verhalen van jou...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172163360
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:52 schreef yats het volgende:

[..]

Leuk zeg, die sterke verhalen van jou...
Oh ja, mannen gaan natuurlijk niet vreemd. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 13:54:25 ]
pi_172165452
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:13 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat hij altijd had gezegd vrijgezel te zijn. Toen hin ze op, belde 5 minuten later weer, toen beweerde ze dat ik geen date met hem had gehad, maardat ik verder moest kijken, ze snapte best dat ze een leuke mooie man had, maar ik moest door met mijn leven. Viel bijna van de bank door dit, dus ik wei: Moet je eens luisteren ik weet niet wat hij allemaal vertelde maar hij is hier geweest, ik weet dat hij op zijn linkerarm een groot ingedeukt litteken heeft in vorm van een halve maan en beschreef wat hij de dag ervoor droeg en dat hij geheel mijn type niet was.
Was het een poosje stil en hing ze weer op, daarna heeft die gek mijn hele voicemail vol gescholden.
Zuur hoor. Wel jammer van haar reactie. In plaats van aardig te zijn eer info los te peuteren O-) dommie.
pi_172166293
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zat in de laatste dagen van m'n vakantie en verveelde me rot.
Ok.

quote:
Mijn tante is wat ouder en had geen kracht om terug te lopen naar de auto, dus ik ging de auto halen.
Oh was die ook mee?
quote:
Daar reed een vent langs
Waar daar langs? Langs jou, langs je tante? Langs de maan?

quote:
die uitstapte en dus nummers gewisseld. Hij kwam uit Nederland. Al gauw een date ingepland en zo geschiedde. Hij had een accent en vertelde me dat hij zijn hele leven in Spanje gewoond heeft, vervolgens in Frankrijk waar hij getrouwd was geweest en toen na zijn scheiding via België in Nederland is terecht gekomen. Dat geloofde ik.
Gezellig. Had hij een patattent in Molenbeek (of friet, zo je wil)?

quote:
Aantal keer gedate. Hij heeft me zelf opgehaald van Schiphol.
Jullie spraken steeds af op Schiphol :?

quote:
Ik weet nog dat het parkeren was met pinpas en hij vroeg of ik dat kon doen want hij had enkel contant. Achteraf gezien begrijp ik waarom.
Ok :)

quote:
Nou ja, een keer was die smeerlap aan vragen of we samen naar Egypte konden want ja ik ga toch alleen op vakantie. Heb hem duidelijk gemaakt dat alleen op vakantie gaan of met vriendinnen nog niet wil zeggen dat ik met mannen op vakantie ga. Heb hem vervolgens ook geblokkeerd.
Hij wilde natuurlijk in Egypte een ding dat wipte :)
quote:
Hij heeft ne naderhand nog paar keer gesmst.
Je had hem toch geblokkeerd? :+
quote:
Ik was op vakantie. Paar weken nadat ik hem dus geblokkeerd had. En ik werd gebeld. Ik nam op en had een vrouw aan de lijn. Ze vroeg me het een en ander en vertelde me dat haar man ( verhaal boven) contacten heeft met diverse dames en ze hem zat is. Ze heeft een zoontje van 5 jaar samen. Ze heeft deze man uit Marokko gehaald. Ze is hoogopgeleid en zorgt voor inkomen. Ze zei dat hij zelfs niet zijn zoontje van school wil ophalen, maar vrouwen ophalen doet hij maar al te graag. En zo raakten we aan de praat en heb ik haar alles verteld en zij mij. Ze gaat scheiden zei ze en ik wenste haar heel veel succes met alles.
Wat aardig van je dat ze een luisterend oor van je kreeg :)

Alleen qua leesbaarheid zal je geen Literatuurprijs voor ontvangen ben ik bang :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:06:19 #53
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_172166461
Laten we nu niet elke keer proberen om de date-verhalen van Maghrebijnse de grond in te boren, maar laten we er liever hartelijk om lachen, dan kunnen anderen ook hun ervaringen hier delen ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_172166932
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok.

[..]

Oh was die ook mee?

[..]

Waar daar langs? Langs jou, langs je tante? Langs de maan?

[..]

Gezellig. Had hij een patattent in Molenbeek (of friet, zo je wil)?

[..]

Jullie spraken steeds af op Schiphol :?

[..]

Ok :)

[..]

Hij wilde natuurlijk in Egypte een ding dat wipte :)

[..]

Je had hem toch geblokkeerd? :+

[..]

Wat aardig van je dat ze een luisterend oor van je kreeg :)

Alleen qua leesbaarheid zal je geen Literatuurprijs voor ontvangen ben ik bang :P
Reed langs mij. Ik liep naar de auto. Mijn tante zat in een cafe te wachten omdat die geen kracht meer had. Nee, 1 keer gehaald van Schiphol, toen ik dus van Marokko kwam.In Nederland heb ik hem ook maar 1 keer gezien. En ja, geblokkeerd op de app. Hij heeft me drie keer naderhand nog een smsje gestuurd.
pi_172167077
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Reed langs mij. Ik liep naar de auto. Mijn tante zat in een cafe te wachten omdat die geen kracht meer had. Nee, 1 keer gehaald van Schiphol, toen ik dus van Marokko kwam.In Nederland heb ik hem ook maar 1 keer gezien. En ja, geblokkeerd op de app. Hij heeft me drie keer naderhand nog een smsje gestuurd.
Dan wordt het verhaal een beetje duidelijker.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_172167190
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 16:29 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan wordt het verhaal een beetje duidelijker.
Yup. Moet zeggen dat ik na dat gesprek wel in tranen uitgebarst ben. Voelde me schuldig ( onterecht maar toch) en vond zo dom dat ik dit niet wist en dus zo naïef ben geweest. Maar een goede les voor se volgende keer.
pi_172167659
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 15:20 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zuur hoor. Wel jammer van haar reactie. In plaats van aardig te zijn eer info los te peuteren O-) dommie.
Ach ja, heb wel vaker van die maffe dingen gehad van dat je een foto krijgt van een man dat hij veel in de sportschool zat, stapt hij uit de auto en zie je vergane glorie, tot een man die de gehele avond maar 6 woorden wist uit te brengen.
pi_172168899
Meest memorabele date?
Meid die ik op werk 1x had gezien, zij toen klant, verboden dus.
Echt niveau aso, jaar of 20, bezet, maar lekker om te zien!!!
Kom haar week later toevallig op straat tegen na mijn nachtdienst, weet niet meer hoe maar ze ging met me mee.
Vrijwel gelijk seks en zeker 8 uur bezig geweest met haar toen was ik kapot.
En echt alles maar dan ook alles met haar doen wat ik wilde, ze bleef klaarkomen en vond het geil.
Slikken, keihard anaal (was haar eerste keer), gespankt, fisten
Zelfs tijdens het douchen in haar mond gepist, vond ze ook geil.
En iedere keer als ik wel klaar was dook ze omlaag en pijpte me weer stijf.

paar weken later zag ik haar lopen bij de bios met wat blijkbaar haar vriend was.
kreeg nog een knipoog en daarna nooit meer gezien
  dinsdag 4 juli 2017 @ 18:27:30 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172169724
Even geveegd. Laten we vooral de dateverhalen in het oog houden, niet se persoonlijke vetes.

Merci.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172170553
2 dates via lexa in 2 dagen, wilde ook beide neuken..

die ene was in de Thermen^^ zwembadje buiten van achter in het donker! was echt nice!!

en die andere wilde neuken na 1 uur en 22 minuten..
Dus we lagen op bed te stoeien en toen vroeg ze of ik haar keihard op haar blote reet wilde meppen.. dus ik deed dat en vervolgens moest ik keihard knijpen. Het voelde helemaal nat en warm aan dus ik dacht dat het diarree was... ben nog nooit zo vlug mijn erectie verloren....

Helaas wilde hij daarna ook niet meer naar buiten :(
ook niet bij m'n date erna :'(
pi_172170659
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:03 schreef hoechst het volgende:
2 dates via lexa in 2 dagen, wilde ook beide neuken..

die ene was in de Thermen^^ zwembadje buiten van achter in het donker! was echt nice!!

en die andere wilde neuken na 1 uur en 22 minuten..
Dus we lagen op bed te stoeien en toen vroeg ze of ik haar keihard op haar blote reet wilde meppen.. dus ik deed dat en vervolgens moest ik keihard knijpen. Het voelde helemaal nat en warm aan dus ik dacht dat het diarree was... ben nog nooit zo vlug mijn erectie verloren....

Helaas wilde hij daarna ook niet meer naar buiten :(
ook niet bij m'n date erna :'(
Sounds nasty
  dinsdag 4 juli 2017 @ 19:07:42 #62
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_172170676
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:36 schreef Myrr het volgende:

[..]

Naja, tenzij je vroeg op moet natuurlijk, is het gewoon een leuke verlenging van een leuke date? Maargoed, dat is dus als het heel geslaagd is, en dat was dit niet.
Nou ja iemand naar huis brengen is niet zo heel spectaculair toch?
Fade to Black
pi_172170734
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:59 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Was vorig jaar rond deze tijd, ik leerde een vrouw kennen via Lexa, het klikte vrij aardig dus ik wilde wel afspreken, en zij ook. Zo gezegd zo gedaan, we spraken af bij Havana, dus wij zaten daar op het terras, het was gezellig, en de week erop wilde ze nog een keer afspreken, wederom was het gezellig en zodoende durfde ik het aan om ze mee naar huis te vragen, en dat wilde ze wel, eenmaal bij mij thuis was het eerst vrijen op de bank en daarna nam ik haar mee naar boven, ik wilde haar uitkleden maar het ging nogal klungelig omdat ik zo zenuwachtig was.
Je hebt niet veel ervaring met vrouwen vroeg ze. Ik zeg dat dat klopt.
Geeft niks zegt ze, ik heb ervaring genoeg voor ons allebei
En toen vroeg ik haar hoeveel ervaring ze dan precies had.
Jij bent nummer 32 antwoordde ze. Onnodig om te zeggen dat m'n opwinding direct verdwenen was.
Dus ik zeg tegen haar: och ik herinner me net dat ik morgen vroeg op moet om te werken, zal ik je naar huis brengen?

Nadat ik ze terug had gebracht naar Havana heb ik thuis zeker een minuut of vijf m'n tong afgeschrobd.

Waarschijnlijk haal ik dit zo weer weg dus niet quoten
Wat maakt het uit, zij had jou misschien nog veel kunnen leren ;)
pi_172170755
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sounds nasty
Bedankt voor het begrip
pi_172170799
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 12:05 schreef Maghrebijnse het volgende:
[...] Ze heeft deze man uit Marokko gehaald.[...]
Nooit goed.
pi_172170858
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:11 schreef Juup© het volgende:

[..]

Nooit goed.
Zat leuke mannen in Marokko. Heb zat nichten en vriendinnen die een man uit Marokko gehaald hebben en zeer gelukkig zijn. Dit was gewoon een smeerlap.
pi_172170954
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zat leuke mannen in Marokko. Heb zat nichten en vriendinnen die een man uit Marokko gehaald hebben en zeer gelukkig zijn. Dit was gewoon een smeerlap.
Daar misschien, het uitschot woont in Nederland blijkbaar.
pi_172171223
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef Juup© het volgende:

[..]

Daar misschien, het uitschot woont in Nederland blijkbaar.
Je past er prima bij.
pi_172172712
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je past er prima bij.
Psssssst, meisje :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 21:12:24 #70
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_172174684
Eerste zoen uit eigen wil op mijn 15de, eerste blowjob op mijn 16de,, 18de geneukt. Eerste gebroken hart op mijn 19de, eerste echte liefde op mijn 23ste. Eerste keer dat ik gedwongen met iemand moest breken op mijn 24ste, 26ste tweede gebroken hart vanwege eigen domme faalactie maar tegelijkertijd was ze ook een bitch. Nu bezig met mijn derde en hopelijk laatste liefdesverhaal.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_172175826
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Eerste zoen uit eigen wil op mijn 15de, eerste blowjob op mijn 16de,, 18de geneukt. Eerste gebroken hart op mijn 19de, eerste echte liefde op mijn 23ste. Eerste keer dat ik gedwongen met iemand moest breken op mijn 24ste, 26ste tweede gebroken hart vanwege eigen domme faalactie maar tegelijkertijd was ze ook een bitch. Nu bezig met mijn derde en hopelijk laatste liefdesverhaal.
Daar gaat dit topic niet ovwr.
  woensdag 5 juli 2017 @ 10:55:48 #72
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_172184488
Positief: dat moet wel 1 van mijn eerste dates geweest zijn. Ik was toen 16, had een jongen leren kennen via Partyflock en we spendeerden echt uren/dagen/weken/maanden op MSN, omdat we 200 km van elkaar af woonden. Hij kwam in de zomervakantie naar mij toe, om samen in het Park onder de Euromast te chillen. (Ja, dat deed ik echt als 16-jarig meisje zijnde.)

Ik was keizenuwachtig, voordat hij aankwam, maar eenmaal daar was alles chill en gingen we verder waar we waren gebleven op MSN. Hele leuke onderwerpen kwamen voorbij, inside grapjes, alles en we gingen voor een tweede date. Hij heeft me ontmaagd en daarna gedumpt. ;( Was daar echt maanden kapot van maar we zijn nu weer op goede voet met mekaar.

Omdat dit park sowieso wel chill is, heb ik een half jaar geleden met een gozer van Paiq afgesproken daar. Toen we elkaars nummer hadden uitgewisseld ging het al stroef, ik had zo mijn twijfels maar hij wilde per se dat het doorging, dus ik gaf hem het voordeel van de twijfel. Eenmaal aangekomen in het park wilde hij niet meer want hij had honger. Dus gingen we naar de stad lopen voor wat te eten. We kwamen allemaal langs eetzaakjes maar alles was 'neh'. Hij wilde Mac. Ondertussen probeerde ik het gesprek op gang te krijgen, maar op open vragen kreeg ik het antwoord 'tja' of 'hmm', op gesloten vragen 'ja' of 'nee'. Vertelde ik iets over de stad, of over mij, of over iets dat in de actualiteit speelde 'oke'. Heb bijna geen andere antwoorden gehoord dan dat.

Uiteindelijk bij de Mac aangekomen, bestelt ie zonder iets te vragen of zeggen tegen mij, gaat ie zitten, vreet ie alles op (nog voordat ik mijn bestelling had). Toen ik aan het eten was, ging hij op zn telefoon zitten en zwaar zuchten. Eenmaal klaar was het van: oke doei. oke doei!
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 5 juli 2017 @ 11:09:13 #73
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172184734
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 21:12 schreef Keep_Walking het volgende:
Eerste zoen uit eigen wil op mijn 15de, eerste blowjob op mijn 16de,, 18de geneukt. Eerste gebroken hart op mijn 19de, eerste echte liefde op mijn 23ste. Eerste keer dat ik gedwongen met iemand moest breken op mijn 24ste, 26ste tweede gebroken hart vanwege eigen domme faalactie maar tegelijkertijd was ze ook een bitch. Nu bezig met mijn derde en hopelijk laatste liefdesverhaal.
Aan wie heb je een blowjob gegeven? Je beste vriend op een dronken avond? De kampleider waar je een verboden liefde voor voelde? Of toch een adonis die je geschaakt heeft bij een eenzame wandeling op het strand? :9
1 + 1 = blauw
  woensdag 5 juli 2017 @ 12:12:06 #74
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172185902
Gênantste wat ik heb meegemaakt is een jongen die dacht een onwijs goede zoener te zijn. Laten we het zo zeggen...noem hem nu nog steeds ''wasmachine''. Brr. Twee dates mee gehad, maar ook naast het genoemde had hij weinig interessante kanten. Nog zo'n ja en nee figuur (verhaal van broccoli).

Beste date? Eerste date met mijn man. Uren rondgelopen in Utrecht. Tweede en derde date ook. Spraken elkaar al weken online, maar we raakten niet uitgepraat. De eerste date was niet perfect (hij sprak nog heel veel over z'n ex & ik had gel in mijn haren gedaan wat helemaal uit was gelopen in de regen - en wat ik er alleen maar in had gedaan om een goede indruk te maken..), maar we voelden wel allebei meteen dat dit het was.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_172205205
quote:
17s.gif Op woensdag 5 juli 2017 11:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Aan wie heb je een blowjob gegeven? Je beste vriend op een dronken avond? De kampleider waar je een verboden liefde voor voelde? Of toch een adonis die je geschaakt heeft bij een eenzame wandeling op het strand? :9
Keep_Walking is een heteroseksuele man, dat valt wel aan zijn post in R&P wel op. Maar blijkbaar heb jij die niet gelezen :D

Dus geen adonissen voor hem...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 02:37:32 #76
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172233594
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 23:47 schreef Godshand het volgende:

[..]

Keep_Walking is een heteroseksuele man, dat valt wel aan zijn post in R&P wel op. Maar blijkbaar heb jij die niet gelezen :D

Dus geen adonissen voor hem...
Mijn fout, ik was het symbool voor sarcasme vergeten.
1 + 1 = blauw
  vrijdag 7 juli 2017 @ 02:51:24 #77
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172233627
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:13 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Dat hij altijd had gezegd vrijgezel te zijn. Toen hin ze op, belde 5 minuten later weer, toen beweerde ze dat ik geen date met hem had gehad, maardat ik verder moest kijken, ze snapte best dat ze een leuke mooie man had, maar ik moest door met mijn leven. Viel bijna van de bank door dit, dus ik wei: Moet je eens luisteren ik weet niet wat hij allemaal vertelde maar hij is hier geweest, ik weet dat hij op zijn linkerarm een groot ingedeukt litteken heeft in vorm van een halve maan en beschreef wat hij de dag ervoor droeg en dat hij geheel mijn type niet was.
Was het een poosje stil en hing ze weer op, daarna heeft die gek mijn hele voicemail vol gescholden.
_O-

Klinkt als mij.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 02:56:26 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172233640
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja... Was echt belachelijk, ze was het er ook niet mee eens dat ik een vriend van mij (Die ik toen 10 jaar kende) Vaker zag dan haar :') En dat ik hem zo`n beetje alles vertelde terwijl ze dacht dat ik haar van alles achterhield *

* Ik durfde haar amper dingen te vertellen, omdat ze al flipte als ik door haar verhaal heen kuchte, no joke :')
Het erge is dat ik vaak als humor om grappig te doen zo'n typetje vaak na doe op dates. Maar voor hetzelfde geld denken die jongens dat ik echt zo ben _O- soms weet ik niet of ze het doorhebben of niet (dat het grappig bedoeld is).
pi_172235232
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 02:37 schreef Kamina het volgende:

[..]

Mijn fout, ik was het symbool voor sarcasme vergeten.
Ik herkende je sarcasme van ver hoor.
pi_172235295
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja... Was echt belachelijk, ze was het er ook niet mee eens dat ik een vriend van mij (Die ik toen 10 jaar kende) Vaker zag dan haar :') En dat ik hem zo`n beetje alles vertelde terwijl ze dacht dat ik haar van alles achterhield *

* Ik durfde haar amper dingen te vertellen, omdat ze al flipte als ik door haar verhaal heen kuchte, no joke :')
Braddie, wees blij dat je een date had.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:52:51 #81
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172236100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:13 schreef Krollie het volgende:

[..]

Ik herkende je sarcasme van ver hoor.
Goed voor jou, wie je ook moge wezen!
1 + 1 = blauw
pi_172236115
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Braddie, wees blij dat je een date had.
Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:00:52 #83
456432 Kamina
Tenacious!
pi_172236262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
1 + 1 = blauw
pi_172237620
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
:D
  vrijdag 7 juli 2017 @ 12:12:06 #85
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172239993
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172242110
Ik heb ooit een date gehad met een meid en die zag er gewoon heel goed uit. 1 ding ze had een redelijk grote neus.

Nou tijdens die eerste date was ze redelijk verkouden.. Opzich niet erg maar d'r zat gewoon een dikke snotlaag aan d'r ene neusgat gatverdamme

Ergste is we zaten te lunchen toen ik het zag dus kreeg mn eten bijna niet meer weg

ik maar hopen dat ze het zelf door zou hebben maar nee hoor. Uiteindelijk heb ik er wat van gezegd maar mn lust was totaal weg na een half uur tegen zo'n snotneus aangekeken te moeten hebben.
pi_172242581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
Klopt ik heb een vaste partner. Je bent echt zeikerig. Jij kan geen eisen stellenm
pi_172243050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef Braddie het volgende:

[..]

Stimo, ik denk dat ik de afgelopen 3 jaar meer heb gedate dan jij.
:D !
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172247795
Leerde ooit een dame kennen. Ze werkte ergens waar ik wat gekocht had. Raakten bevriend en zo kwam ze een keer bij mij thuis. Was alleen thuis, ouders en aanhang waren alweer terug in Nederland. Dus ik zo: wat is de planning voor vandaag? Ze zegt dat ze een vriend gebeld heeft en die komt ons zo ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. Achteraf denk ik wat bezielde me om midden in de wijk in te stappen (normaliter halen ze me iets verder op vanwege de buurt die elkaar allemaal kent en op elkaar kent). Maar goed, schijt dus... en zo belandden we thuis bij hen. Waren twee jongens. De vriend van vriendin had blijkbaar vriend meegenomen voor mij. We zaten beneden en ik had hem niks te zeggen en hij me ook weinig. Mijn vriendin was elders met haar vriend.... en ik wist gewoon van ellende niet wat te doen want er kwam me toch onzin uit zijn kop. En zijn manier van praten beviel me niet, zijn blik, zijn manier van eten (hij smakte) en hij slurpte!! Ergste is, hij wou mijn nummer... dus ik geef een vals nummer en hij zegt ok ik laat even over gaan zodat je mijn nummer ook hebt.... en toen tja, volgens mij begreep hij het toen wel en was de rest van half uur echt akward. Wist ook niet hoe snel ik weg moest toen mijn vriendin weer kwam.
pi_172247875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Leerde ooit een dame kennen. Ze werkte ergens waar ik wat gekocht had. Raakten bevriend en zo kwam ze een keer bij mij thuis. Was alleen thuis, ouders en aanhang waren alweer terug in Nederland. Dus ik zo: wat is de planning voor vandaag? Ze zegt dat ze een vriend gebeld heeft en die komt ons zo ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. Achteraf denk ik wat bezielde me om midden in de wijk in te stappen (normaliter halen ze me iets verder op vanwege de buurt die elkaar allemaal kent en op elkaar kent). Maar goed, schijt dus... en zo belandden we thuis bij hen. Waren twee jongens. De vriend van vriendin had blijkbaar vriend meegenomen voor mij. We zaten beneden en ik had hem niks te zeggen en hij me ook weinig. Mijn vriendin was elders met haar vriend.... en ik wist gewoon van ellende niet wat te doen want er kwam me toch onzin uit zijn kop. En zijn manier van praten beviel me niet, zijn blik, zijn manier van eten (hij smakte) en hij slurpte!! Ergste is, hij wou mijn nummer... dus ik geef een vals nummer en hij zegt ok ik laat even over gaan zodat je mijn nummer ook hebt.... en toen tja, volgens mij begreep hij het toen wel en was de rest van half uur echt akward. Wist ook niet hoe snel ik weg moest toen mijn vriendin weer kwam.
Kut wijf
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172247903
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kut wijf
Hoezo? Omdat het niet goed voelde? Boeiend. Hij zal vast paar uur later een andere dame thuis gehad hebben. Zo gaat dat in de zomer.
pi_172247922
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Het gaat om memorabele dates. Dit is geen date. Je doet het er gewoon om. Hou eens op met grote verhalen, niemand interesseert het iets.
pi_172247974
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:37 schreef Krollie het volgende:

[..]

Het gaat om memorabele dates. Je doet het er gewoon om. Hou eens op met grote verhalen, niemand interesseert het iets.
Voor mij memorabele, schatje. Verder, niet stressen... dit forum is niet van jouw papa.
pi_172248004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:37 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat het niet goed voelde? Boeiend. Hij zal vast paar uur later een andere dame thuis gehad hebben. Zo gaat dat in de zomer.
Dat je een vals nummer geeft, ik vind dat uit de weg lopen van afwijzen / aan het lijntje houden gewoon vals gedrag. Als je zegt dat je hem niet zo leuk vindt voelt hij zich niet zo naar als dat die weet dat je recht in zijn bakkes aan het liegen bent. Man the fuck up.

Jaja, zo gaat dat, voor mannen die geen fuck geven om jouw mening inderdaad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172248039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat je een vals nummer geeft, ik vind dat uit de weg lopen van afwijzen / aan het lijntje houden gewoon vals gedrag. Als je zegt dat je hem niet zo leuk vindt voelt hij zich niet zo naar als dat die weet dat je recht in zijn bakkes aan het liegen bent. Man the fuck up.
Waarom zou je iemand onnodig kwetsen door dit zo tegen hem te zeggen? Maar misschien heb je gelijk, destijds durfde ik dat inderdaad nog niet. Nu is dat wel heel anders hoor.
pi_172248051
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou je iemand onnodig kwetsen door dit zo tegen hem te zeggen? Maar misschien heb je gelijk, destijds durfde ik dat inderdaad nog niet. Nu is dat wel heel anders hoor.
Okay gelukkig, dan ben je nu weer een lief meisje.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172248182
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Okay gelukkig, dan ben je nu weer een lief meisje.
:Y

Ooit ook een gekke 'date' gehad. Leerde een man kennen, gewoon net.. gingen samen eten ( buurmeisje van mij was mee). Gezellig gegeten, gepraat... en onderweg naar huis( van Fnideq) stopten we bij een plek, weet nog Marina Smir.. .. deden muziek op, weet nog goed dat het oumkhaltoum elf liela was en we hebben samen serieus urenlang dat liedje lopen zingen en bewegen. Heb de video's er zelfs nog van, want buurmeisje zat achterin de auto en heeft ons gefilmd. Net twee sukkels waren we dus van 1 uur in de nacht tot 5 uur in de ochtend aan het zingen. Hij heeft mij en buurmeisje netjes afgezet en daarna heb ik hem nooit meer gesproken. 8)7

Als ik die video's bekijk ga ik stuk. Vergeet ik ook echt nooit meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 16:49:31 ]
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:23:20 #98
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172249116
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 16:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

:Y

Ooit ook een gekke 'date' gehad. Leerde een man kennen, gewoon net.. gingen samen eten ( buurmeisje van mij was mee). Gezellig gegeten, gepraat... en onderweg naar huis( van Fnideq) stopten we bij een plek, weet nog Marina Smir.. .. deden muziek op, weet nog goed dat het oumkhaltoum elf liela was en we hebben samen serieus urenlang dat liedje lopen zingen en bewegen. Heb de video's er zelfs nog van, want buurmeisje zat achterin de auto en heeft ons gefilmd. Net twee sukkels waren we dus van 1 uur in de nacht tot 5 uur in de ochtend aan het zingen. Hij heeft mij en buurmeisje netjes afgezet en daarna heb ik hem nooit meer gesproken. 8)7

Als ik die video's bekijk ga ik stuk. Vergeet ik ook echt nooit meer.
Ok nu even eerlijk, hoeveel dates heb jij gehad?🤔

Wel veilige dates allemaal, ik had je allang klem gezet in de auto ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172249129
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:23 schreef Montelly het volgende:

[..]

Ok nu even eerlijk, hoeveel dates heb jij gehad?🤔
Meer dan jij ooit gehad hebt. }) Maar wel maar 1 relatie in mijn hele leven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2017 17:24:11 ]
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:25:47 #100
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_172249196
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Meer dan jij ooit gehad hebt. }) Maar wel maar 1 relatie in mijn hele leven.
Wel veilige dates allemaal, ik had je allang klem gezet in de auto ;)
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_172249236
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:25 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wel veilige dates allemaal, ik had je allang klem gezet in de auto ;)
Ja, op een of ander manier gelukkig nooit wat naars meegemaakt. Marokkaanse mannen zijn dus toch wel netjes en beschaafd.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 17:55:23 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172249957
Stimorol, Montelly kap met dat gezanik op elkaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172250017
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:55 schreef Samzz het volgende:
Stimorol, Montelly kap met dat gezanik op elkaar.
Het is geen gezanik. Hij wil me neuken.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 18:26:34 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172250574
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 17:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het is geen gezanik. Hij wil me neuken.
Ja mooi. Lekker in DM. Dat gedram op elkaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_172254663
Om de daad bij het woord te voegen: een date was de hele avond aan het woord. Zeg maar echt de hele tijd. Stelde me soms een vraag en als ik dan probeerde te antwoorden ging hij weer praten. Op het einde van de avond gaf hij wel enigszins teleurgesteld en verontwaardigd aan dat ik hem niks gevraagd had. Kreeg ik de kans niet eens voor _O- Hij was verbaasd dat ik uit mezelf bedankte voor een vervolgdate.
Ik dacht misschien is hij zenuwachtig en ontspant hij zo wel, dus ik wilde niet bitchy doen en het afkappen. Waarschijnlijk dacht hij dat ik verlegen was haha.
pi_172261113
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 21:18 schreef Scary_Mary het volgende:
Om de daad bij het woord te voegen: een date was de hele avond aan het woord. Zeg maar echt de hele tijd. Stelde me soms een vraag en als ik dan probeerde te antwoorden ging hij weer praten. Op het einde van de avond gaf hij wel enigszins teleurgesteld en verontwaardigd aan dat ik hem niks gevraagd had. Kreeg ik de kans niet eens voor _O- Hij was verbaasd dat ik uit mezelf bedankte voor een vervolgdate.
Ik dacht misschien is hij zenuwachtig en ontspant hij zo wel, dus ik wilde niet bitchy doen en het afkappen. Waarschijnlijk dacht hij dat ik verlegen was haha.
En toen reed hij in zijn Porsche weg.
pi_172308153
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 05:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En toen reed hij in zijn Porsche weg.
Gekkie, dan had ik 'm natuurlijk nooit laten gaan zonder op z'n minst een tweede date :D
pi_172309287
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 23:19 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Gekkie, dan had ik 'm natuurlijk nooit laten gaan zonder op z'n minst een tweede date :D
zo werkt het
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:30:51 #109
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_172540628
Poe, veel slechte relatie/bijna relatie ervaringen gehad, weinig echt slechte dates. Maar hier eentje van laatst dan.

Meisje leren kennen via datingwebsite, we zouden initieel vrijdagavond afspreken, maar omdat ze een feestje had donderdagavond had ze vrijdagavond geen tijd. Waarna wel op de app doorkreeg dat ze vrijdagavond toch uit was gegaan met vrienden. (Met je kutexcuus)

Ze wilde wel afspreken op zaterdag, dus hadden om 3 'smiddags uur afgesproken in de stad, komt ze daar supermoe naartoe, met wallen onder de ogen (Denk ik kater) en zegt vrij weinig. Dus ik denk: naja, dan geef ik je koffie en probeer ik wel een conversatie te doen. Daarna tijdje gelopen, en ze kwam toen pas een beetje op gang met een normaal aardig gesprek, waarna ik dag zei omdat ik naar iets anders moest.

Ik had zoiets van: Aardig meisje, maar dit moeten we een keer beter doen, nadat zij weer begonnen was met de chat na de date, uitgenodigd iets actiefs te gaan doen een week later, waarop ze positief antwoordde....
En de dag erna begon ze een verhaal te houden dat ze het wel wilde doen, maar vriendschappelijk wilde doen, want ex en issues, blablabla.
Ik: sure, whatever, ik wilde altijd al die activiteit gaan doen. De dag voordat we zouden afspreken zegt ze af, met "ja, moeten we doen, maar ik ben druk met school" . Dus ik gewoon zelf die activiteit in mijn eentje gedaan en het daar maar bij gelaten, en ze reageerde ook niet echt meer :).

Maand later zit ik met mijn geweldige fake - tinder account (met 3 verschillende fotomodel gasten op de foto's wat nooit iemand doorheeft: Ander verhaal) te swipen, waar ik haar mee match. Dus zij begonnen met praten en na paar regels toch maar gezegd dat we al een keer gedate hadden, en toen begon ze van, ja, waarom hebben we dat nooit gedaan dan, die activiteit, was leuk geweest. Dus ik: Tja, geen respons. Waarop ze weer een verhaal van druk begon op te hangen. En ineens flipt ze hem en unmatched ze mij.

Twee uur later op facebook bericht (Ik had haar facebook niet), d'r excuses dat ze flipte en dat ze geen tijd had om vriendschappelijk te zijn en niet de "connectie" voelde. Kon die eerlijkheid wel waarderen, ookal had ik het opgegeven.
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:44:15 #110
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_172540879
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:30 schreef Jhovall het volgende:
Poe, veel slechte relatie/bijna relatie ervaringen gehad, weinig echt slechte dates. Maar hier eentje van laatst dan.

Meisje leren kennen via datingwebsite, we zouden initieel vrijdagavond afspreken, maar omdat ze een feestje had donderdagavond had ze vrijdagavond geen tijd. Waarna wel op de app doorkreeg dat ze vrijdagavond toch uit was gegaan met vrienden. (Met je kutexcuus)

Ze wilde wel afspreken op zaterdag, dus hadden om 3 'smiddags uur afgesproken in de stad, komt ze daar supermoe naartoe, met wallen onder de ogen (Denk ik kater) en zegt vrij weinig. Dus ik denk: naja, dan geef ik je koffie en probeer ik wel een conversatie te doen. Daarna tijdje gelopen, en ze kwam toen pas een beetje op gang met een normaal aardig gesprek, waarna ik dag zei omdat ik naar iets anders moest.

Ik had zoiets van: Aardig meisje, maar dit moeten we een keer beter doen, nadat zij weer begonnen was met de chat na de date, uitgenodigd iets actiefs te gaan doen een week later, waarop ze positief antwoordde....
En de dag erna begon ze een verhaal te houden dat ze het wel wilde doen, maar vriendschappelijk wilde doen, want ex en issues, blablabla.
Ik: sure, whatever, ik wilde altijd al die activiteit gaan doen. De dag voordat we zouden afspreken zegt ze af, met "ja, moeten we doen, maar ik ben druk met school" . Dus ik gewoon zelf die activiteit in mijn eentje gedaan en het daar maar bij gelaten, en ze reageerde ook niet echt meer :).

Maand later zit ik met mijn geweldige fake - tinder account (met 3 verschillende fotomodel gasten op de foto's wat nooit iemand doorheeft: Ander verhaal) te swipen, waar ik haar mee match. Dus zij begonnen met praten en na paar regels toch maar gezegd dat we al een keer gedate hadden, en toen begon ze van, ja, waarom hebben we dat nooit gedaan dan, die activiteit, was leuk geweest. Dus ik: Tja, geen respons. Waarop ze weer een verhaal van druk begon op te hangen. En ineens flipt ze hem en unmatched ze mij.

Twee uur later op facebook bericht (Ik had haar facebook niet), d'r excuses dat ze flipte en dat ze geen tijd had om vriendschappelijk te zijn en niet de "connectie" voelde. Kon die eerlijkheid wel waarderen, ookal had ik het opgegeven.
Tering wat een lap tekst om te vertellen dat je helemaal niks beleefd hebt. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:53:08 #111
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_172541036
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tering wat een lap tekst om te vertellen dat je helemaal niks beleefd hebt. :')
Ssst, ik wil ook speciaal lijken.

Nou, hierbij een andere langer geleden: kort:
Meisje, 1e date bij mij in de stad, gezellig
Meisje, 2e date, ik daar, 1.5u reizen sta op station, komt ze me niet ophalen, ik bel: "Ja, ik ben vergeten, ik ben bij mijn fuckbuddy. Sorry, ik kom volgende week wel jou kant op!"
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_172541062
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tering wat een lap tekst om te vertellen dat je helemaal niks beleefd hebt. :')
Maar vooral behoorlijk lame om met een nepprofiel daarop te zitten.
  donderdag 20 juli 2017 @ 00:09:34 #113
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_172541273
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:54 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Maar vooral behoorlijk lame om met een nepprofiel daarop te zitten.
Zoals ik zei: Ander verhaal. (Vrienden hadden die geinstalleerd en aangemaakt in bij een feestje op mijn telefoon, omdat ze vonden dat ik zielig en vrijgezel was) en iedereen naar rechts geswiped die avond
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_172542835
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Tering wat een lap tekst om te vertellen dat je helemaal niks beleefd hebt. :')
Tja..
pi_172542837
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 00:09 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Zoals ik zei: Ander verhaal. (Vrienden hadden die geinstalleerd en aangemaakt in bij een feestje op mijn telefoon, omdat ze vonden dat ik zielig en vrijgezel was) en iedereen naar rechts geswiped die avond
Okay
pi_172542853
Dates? Meaning the fruit of the date palm?
pi_172542879
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 06:28 schreef Drug het volgende:
Dates? Meaning the fruit of the date palm?
Well.. yes
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:34:40 #118
438758 zeer
Opritsjniki
pi_172544157
Ik heb de laatste jaren heel wat bijzondere en memorabele dates en gehad maar de date en vervolgen soort van relatie die toch wel met kop en schouders erboven uit stak was de volgende:

Ik sliep destijds erg slecht, als in gewoon helemaal niet. Als je zo lang niet slaapt begint alles op elkaar te lijken leef je in een continue waas. Het voelt een beetje alsof iedere dag een kopie is van voorgaande en dat de nacht bestaat uit de flits van een kopieermachine. Ik kwam toen na advies van de dokter terecht in praatgroepen voor mannen met balkanker. Omdat ik daar in staat was om te praten over emoties, die ik weliswaar niet had want ik ben echt srs packing, lukte me het in één keer om te slapen. Wat volgde was een heerlijke periode waarbij ik iedere avond, veroeid door alle feels die ik beleefde, als een baby in mijn bed lag te slapen.

Dat was totdat een vrouw onderdeel werd van deze praatgroepen. Het moment dat ik haar zag stopte mijn medicijn. Slapen ging niet meer, ik werd er helemaal gestoord van dat deze vrouw onderdeel werd van mijn zelfmedicatie, ze had zelfs niet eens testikels. Na een aantal sessies besloot ik haar aan te spreken want m'n leven was weer veranderd in een slaaploze waas. De rest van de avond brachten we samen door op straat en o.a. in een wasserette. Wat volgde was een vrij intense periode waarbij wij 's nachts, hele, vieze seks hadden en ik overdag deed alsof ik haar niet kende. Ze werd hier helemaal gek van maar bleef toch terug komen, want tja, ik ben wel een beetje de fullpackage haha. Uiteindelijk besloot ze toch weg te gaan en is ze verhuisd naar een andere stad. Wat volgde was een periode waarin ik psychisch niet zo heel stabiel was, dus probably was het ook for the best dat ze een tijdje wieberen ging.

Ik heb haar uiteindelijk nog één keer gezien. Om van die ellendige hoofdpijn en slaaptekort af te komen, besloot ik door m'n kaak te schieten met een pistool. Toen dit gebeurde kwam die chick in 1x terug en hebben we samen gekeken hoe de hoofdkantoren van de grootste banken ontplofte.

Vind het wel jammer dat onze relatie uit is want de sex was echt vies en goed maar ik wil jullie toch meegeven: never stick your dick in crazy haha!!
pi_172544201
Goed verhaal, maar als je met dit soort problemen blijft kampen kan ik je aanraden om de emoties gewoon af te reageren in een soort vechtclub.

Dat terzijde uiteraard.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172544218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
Ik heb de laatste jaren heel wat bijzondere en memorabele dates en gehad maar de date en vervolgen soort van relatie die toch wel met kop en schouders erboven uit stak was de volgende:

Ik sliep destijds erg slecht, als in gewoon helemaal niet. Als je zo lang niet slaapt begint alles op elkaar te lijken leef je in een continue waas. Het voelt een beetje alsof iedere dag een kopie is van voorgaande en dat de nacht bestaat uit de flits van een kopieermachine. Ik kwam toen na advies van de dokter terecht in praatgroepen voor mannen met balkanker. Omdat ik daar in staat was om te praten over emoties, die ik weliswaar niet had want ik ben echt srs packing, lukte me het in één keer om te slapen. Wat volgde was een heerlijke periode waarbij ik iedere avond, veroeid door alle feels die ik beleefde, als een baby in mijn bed lag te slapen.

Dat was totdat een vrouw onderdeel werd van deze praatgroepen. Het moment dat ik haar zag stopte mijn medicijn. Slapen ging niet meer, ik werd er helemaal gestoord van dat deze vrouw onderdeel werd van mijn zelfmedicatie, ze had zelfs niet eens testikels. Na een aantal sessies besloot ik haar aan te spreken want m'n leven was weer veranderd in een slaaploze waas. De rest van de avond brachten we samen door op straat en o.a. in een wasserette. Wat volgde was een vrij intense periode waarbij wij 's nachts, hele, vieze seks hadden en ik overdag deed alsof ik haar niet kende. Ze werd hier helemaal gek van maar bleef toch terug komen, want tja, ik ben wel een beetje de fullpackage haha. Uiteindelijk besloot ze toch weg te gaan en is ze verhuisd naar een andere stad. Wat volgde was een periode waarin ik psychisch niet zo heel stabiel was, dus probably was het ook for the best dat ze een tijdje wieberen ging.

Ik heb haar uiteindelijk nog één keer gezien. Om van die ellendige hoofdpijn en slaaptekort af te komen, besloot ik door m'n kaak te schieten met een pistool. Toen dit gebeurde kwam die chick in 1x terug en hebben we samen gekeken hoe de hoofdkantoren van de grootste banken ontplofte.

Vind het wel jammer dat onze relatie uit is want de sex was echt vies en goed maar ik wil jullie toch meegeven: never stick your dick in crazy haha!!
Een 1 voor de moeite.
  donderdag 20 juli 2017 @ 12:29:50 #121
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_172547370
Ik had een hele tijd geleden alweer een tinderdate, net toen ik terug kwam van een mooie reis. Hadden in verband met mijn jetlag om 18u na werk (dinsdag) afgesproken, zodat ik om 20u met goed fatsoen weer huiswaarts kon om bij te slapen.

Wij afspreken in een biercafé, hartstikke gezellig. Het werd 20u, het werd 22u, het werd 23u...Het werd al duidelijk dat ze de laatste trein zou gaan missen en ze wilde ook nog wel dansen. Ik had inmiddels zoveel speciaalbier op dat dit me wel een prima idee leek, dus betaalde de rekening (70 euro :')) wij op zoek naar een club.

We waren op de Wallen dus genoeg te vinden. Uiteindelijk rond middernacht een tent ingegaan die nog volledig leeg was, dus wij mikken onze jassen in de hoek op een bankje (en zij haar tas) en gingen aan de bar staan. We hoefden verder niet echt op onze spullen te letten want er was toch niemand.

Twee biertjes verder stond ineens de hele tent vol. En het was dinsdagnacht, dus genoeg dwaze figuren daar. Zij wilde ook per se 'twerken' ( :')), moet toegeven dat ze dat vrij goed kon maar ik dacht om een uur of half twee wel: gvd waar ben ik nou mee bezig, ik moet morgen om 8u op kantoor zijn. En zij ook, trouwens. Dus wij in taxi naar huis. Eenmaal in de taxi kwam ze erachter dat haar portemonnee niet in haar tas zat. (Portemonnee formaat gigantische etui, zo'n ding waar je zowat een tent in kunt bewaren)

Ze wilde weer terug om de portemonnee te zoeken, en aangezien ik inmiddels al meer dan 100 euro aan kosten kwijt was (zij kon natuurlijk niet de taxi betalen) en ik enkele uren later weer op moest staan had ik daar echt geen zin in. Eenmaal thuis ging zij eerst die tent bellen of ze iets hadden gevonden (Engelstalige barman blijkbaar. HELLO THIS IS ...., DID YOU FOUND MY WALLET HELLOOOO???? nee natuurlijk) en daarna alle instanties af om haar creditcards te blokkeren. Zo weer een uur verder en m'n huisgenoten wakker geworden. |:(

Twee uur geslapen, 's ochtends volledig naar de tyfus, en zij had natuurlijk helemaal niks om überhaupt naar haar eigen werk te komen (of om bijv. het poortje van de metro door te komen :')). Haar m'n eigen Ov-kaart meegegeven, daar nog 20 euro op moeten zetten, voor haar 30 gepind om een broodje te halen en de dag door te komen. Succes gewenst en naar m'n eigen werk gegaan, waar ik natuurlijk geen fuck heb klaargespeeld die dag.

Heb haar nooit meer gezien. 150 euro kwijt, wel een week later brief in de bus met m'n Ov-kaart en een kaartje met 'bedankt voor deze hilarische avond, xx je tinder'. :D :')

Klinkt nu als een date from hell, maar los van het geld en dat gezeik snachts was het wel een mooi avontuur.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:17:07 #122
438758 zeer
Opritsjniki
pi_172548195
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik had een hele tijd geleden alweer een tinderdate, net toen ik terug kwam van een mooie reis. Hadden in verband met mijn jetlag om 18u na werk (dinsdag) afgesproken, zodat ik om 20u met goed fatsoen weer huiswaarts kon om bij te slapen.

Wij afspreken in een biercafé, hartstikke gezellig. Het werd 20u, het werd 22u, het werd 23u...Het werd al duidelijk dat ze de laatste trein zou gaan missen en ze wilde ook nog wel dansen. Ik had inmiddels zoveel speciaalbier op dat dit me wel een prima idee leek, dus betaalde de rekening (70 euro :')) wij op zoek naar een club.

We waren op de Wallen dus genoeg te vinden. Uiteindelijk rond middernacht een tent ingegaan die nog volledig leeg was, dus wij mikken onze jassen in de hoek op een bankje (en zij haar tas) en gingen aan de bar staan. We hoefden verder niet echt op onze spullen te letten want er was toch niemand.

Twee biertjes verder stond ineens de hele tent vol. En het was dinsdagnacht, dus genoeg dwaze figuren daar. Zij wilde ook per se 'twerken' ( :')), moet toegeven dat ze dat vrij goed kon maar ik dacht om een uur of half twee wel: gvd waar ben ik nou mee bezig, ik moet morgen om 8u op kantoor zijn. En zij ook, trouwens. Dus wij in taxi naar huis. Eenmaal in de taxi kwam ze erachter dat haar portemonnee niet in haar tas zat. (Portemonnee formaat gigantische etui, zo'n ding waar je zowat een tent in kunt bewaren)

Ze wilde weer terug om de portemonnee te zoeken, en aangezien ik inmiddels al meer dan 100 euro aan kosten kwijt was (zij kon natuurlijk niet de taxi betalen) en ik enkele uren later weer op moest staan had ik daar echt geen zin in. Eenmaal thuis ging zij eerst die tent bellen of ze iets hadden gevonden (Engelstalige barman blijkbaar. HELLO THIS IS ...., DID YOU FOUND MY WALLET HELLOOOO???? nee natuurlijk) en daarna alle instanties af om haar creditcards te blokkeren. Zo weer een uur verder en m'n huisgenoten wakker geworden. |:(

Twee uur geslapen, 's ochtends volledig naar de tyfus, en zij had natuurlijk helemaal niks om überhaupt naar haar eigen werk te komen (of om bijv. het poortje van de metro door te komen :')). Haar m'n eigen Ov-kaart meegegeven, daar nog 20 euro op moeten zetten, voor haar 30 gepind om een broodje te halen en de dag door te komen. Succes gewenst en naar m'n eigen werk gegaan, waar ik natuurlijk geen fuck heb klaargespeeld die dag.

Heb haar nooit meer gezien. 150 euro kwijt, wel een week later brief in de bus met m'n Ov-kaart en een kaartje met 'bedankt voor deze hilarische avond, xx je tinder'. :D :')

Klinkt nu als een date from hell, maar los van het geld en dat gezeik snachts was het wel een mooi avontuur.
deze film ken ik niet
pi_172551760
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 12:29 schreef Silenus het volgende:
Ik had een hele tijd geleden alweer een tinderdate, net toen ik terug kwam van een mooie reis. Hadden in verband met mijn jetlag om 18u na werk (dinsdag) afgesproken, zodat ik om 20u met goed fatsoen weer huiswaarts kon om bij te slapen.

Wij afspreken in een biercafé, hartstikke gezellig. Het werd 20u, het werd 22u, het werd 23u...Het werd al duidelijk dat ze de laatste trein zou gaan missen en ze wilde ook nog wel dansen. Ik had inmiddels zoveel speciaalbier op dat dit me wel een prima idee leek, dus betaalde de rekening (70 euro :')) wij op zoek naar een club.

We waren op de Wallen dus genoeg te vinden. Uiteindelijk rond middernacht een tent ingegaan die nog volledig leeg was, dus wij mikken onze jassen in de hoek op een bankje (en zij haar tas) en gingen aan de bar staan. We hoefden verder niet echt op onze spullen te letten want er was toch niemand.

Twee biertjes verder stond ineens de hele tent vol. En het was dinsdagnacht, dus genoeg dwaze figuren daar. Zij wilde ook per se 'twerken' ( :')), moet toegeven dat ze dat vrij goed kon maar ik dacht om een uur of half twee wel: gvd waar ben ik nou mee bezig, ik moet morgen om 8u op kantoor zijn. En zij ook, trouwens. Dus wij in taxi naar huis. Eenmaal in de taxi kwam ze erachter dat haar portemonnee niet in haar tas zat. (Portemonnee formaat gigantische etui, zo'n ding waar je zowat een tent in kunt bewaren)

Ze wilde weer terug om de portemonnee te zoeken, en aangezien ik inmiddels al meer dan 100 euro aan kosten kwijt was (zij kon natuurlijk niet de taxi betalen) en ik enkele uren later weer op moest staan had ik daar echt geen zin in. Eenmaal thuis ging zij eerst die tent bellen of ze iets hadden gevonden (Engelstalige barman blijkbaar. HELLO THIS IS ...., DID YOU FOUND MY WALLET HELLOOOO???? nee natuurlijk) en daarna alle instanties af om haar creditcards te blokkeren. Zo weer een uur verder en m'n huisgenoten wakker geworden. |:(

Twee uur geslapen, 's ochtends volledig naar de tyfus, en zij had natuurlijk helemaal niks om überhaupt naar haar eigen werk te komen (of om bijv. het poortje van de metro door te komen :')). Haar m'n eigen Ov-kaart meegegeven, daar nog 20 euro op moeten zetten, voor haar 30 gepind om een broodje te halen en de dag door te komen. Succes gewenst en naar m'n eigen werk gegaan, waar ik natuurlijk geen fuck heb klaargespeeld die dag.

Heb haar nooit meer gezien. 150 euro kwijt, wel een week later brief in de bus met m'n Ov-kaart en een kaartje met 'bedankt voor deze hilarische avond, xx je tinder'. :D :')

Klinkt nu als een date from hell, maar los van het geld en dat gezeik snachts was het wel een mooi avontuur.
Een hele pagina-opzet om te vertellen dat je een onnodig duur afspraakje had?

En wat was er zo hilarisch aan? Want "buiten het geld om" lees ik weinig bijzonders terug.
pi_172554524
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
Ik heb haar uiteindelijk nog één keer gezien. Om van die ellendige hoofdpijn en slaaptekort af te komen, besloot ik door m'n kaak te schieten met een pistool. Toen dit gebeurde kwam die chick in 1x terug en hebben we samen gekeken hoe de hoofdkantoren van de grootste banken ontplofte.
Je wil doen alsof je "Fightclub" heb meegemaakt? Ik geloof hier niks van. Uit je dikke duim gezogen dit verhaal.
pi_172570693
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 09:34 schreef zeer het volgende:
Ik heb de laatste jaren heel wat bijzondere en memorabele dates en gehad maar de date en vervolgen soort van relatie die toch wel met kop en schouders erboven uit stak was de volgende:

Ik sliep destijds erg slecht, als in gewoon helemaal niet. Als je zo lang niet slaapt begint alles op elkaar te lijken leef je in een continue waas. Het voelt een beetje alsof iedere dag een kopie is van voorgaande en dat de nacht bestaat uit de flits van een kopieermachine. Ik kwam toen na advies van de dokter terecht in praatgroepen voor mannen met balkanker. Omdat ik daar in staat was om te praten over emoties, die ik weliswaar niet had want ik ben echt srs packing, lukte me het in één keer om te slapen. Wat volgde was een heerlijke periode waarbij ik iedere avond, veroeid door alle feels die ik beleefde, als een baby in mijn bed lag te slapen.

Dat was totdat een vrouw onderdeel werd van deze praatgroepen. Het moment dat ik haar zag stopte mijn medicijn. Slapen ging niet meer, ik werd er helemaal gestoord van dat deze vrouw onderdeel werd van mijn zelfmedicatie, ze had zelfs niet eens testikels. Na een aantal sessies besloot ik haar aan te spreken want m'n leven was weer veranderd in een slaaploze waas. De rest van de avond brachten we samen door op straat en o.a. in een wasserette. Wat volgde was een vrij intense periode waarbij wij 's nachts, hele, vieze seks hadden en ik overdag deed alsof ik haar niet kende. Ze werd hier helemaal gek van maar bleef toch terug komen, want tja, ik ben wel een beetje de fullpackage haha. Uiteindelijk besloot ze toch weg te gaan en is ze verhuisd naar een andere stad. Wat volgde was een periode waarin ik psychisch niet zo heel stabiel was, dus probably was het ook for the best dat ze een tijdje wieberen ging.

Ik heb haar uiteindelijk nog één keer gezien. Om van die ellendige hoofdpijn en slaaptekort af te komen, besloot ik door m'n kaak te schieten met een pistool. Toen dit gebeurde kwam die chick in 1x terug en hebben we samen gekeken hoe de hoofdkantoren van de grootste banken ontplofte.

Vind het wel jammer dat onze relatie uit is want de sex was echt vies en goed maar ik wil jullie toch meegeven: never stick your dick in crazy haha!!
De willekeur, goeie genade, balkanker-praatgroep. Door je kaak schieten, bij de ontploffende hoofdkantoren had ik hem pas door, goeie, hehe.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')