Heb ik dat ergens gezegd? Zo ja, waar dan? M'n shampoo/wax komt ook van duneksjion.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:55 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is dit om je dure aankopen voor de auto goed te praten? Of wat wil je ermee zeggen? Want zo klinkt het wel: TS gebruikt goedkope schoonmaak spulletjes, dus dat kan gewoon niet goed zijn punt uit!
Ik ook niet, maar hij glimt wel. En dat is het belangrijkste.quote:Ik wax de auto trouwens wel echt apart, dus ga er niet vanuit dat die Autoshampoo en Wax in een ook daadwerkelijk een waxlaag achterlaat.
Eens.quote:Maar hou wel graag mijn auto schoon en ben van mening, dat het ook goedkoop kan i.p.v. de wasstraat inrijden. Of met een hele wagen vol dure schoonmaak spulletjes, op de zondag morgen met de auto die enkel voor de hobby is.
En dat waardeer ik alleen. Een 205 als daily ride zie je niet vaak meer.quote:Dit is dus wel echt mijn enige echte auto, en niet eentje die ik erbij heb omdat het hip is in een Youngtimer te rijden in het weekend.
Ja flacon met een knijper erin, dat spray je er zo op en even vegen, klaar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Is zo'n spuitbus ofzo hè? Had het op YouTube langs zien komen, dat heb je echt snel aangebracht.
Ja hele leuke auto's zijn dat, maar de mijne heb ik met pijn in mijn hart weg moeten doen. Of ja moeten: hij was gewoon financiëel total lossquote:Op maandag 9 april 2018 14:56 schreef ssebt het volgende:
Die 205Wat een toffe wagen vind ik dat. Heb zelf een rode gehad, ging echt als de brandweer.
Maar de rode had een doffe lak, deze blauwe ziet er nog zeer goed uit. Chapeau, mag je trots op zijn!
Nou nou met pijn in 't hart..quote:Op maandag 9 april 2018 14:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja hele leuke auto's zijn dat, maar de mijne heb ik met pijn in mijn hart weg moeten doen. Of ja moeten: hij was gewoon financiëel total loss
Overigens heb ik de was vandaag, ook aangebracht op de Suzuki Celerio die ik nu heb.
PTA / Suzuki Celerio 1.0 Comfort - Superzuinig Auto
quote:Op woensdag 21 maart 2018 10:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dus ik ben blij dat ik van die Peugeot 205 af ben, mis hem dus ook letterlijk als kiespijn.
er zijn mensen die hun banden poetsen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik gebruik altijd de cockpit spray en tire shine van de action. Ideaal spul
Schijnbaar wel, maar het is het echt de grootste onzin.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:05 schreef fathank het volgende:
[..]
er zijn mensen die hun banden poetsen?
Wat een luxe: maar wel niet zo fijn voor je lak, die krasstraat.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:27 schreef reeybehn het volgende:
Ben er eigenlijk nooit zo mee bezig. Mn ouders hebben een wasstraat (bij hun bedrijf) waar ie ongeveer 1x per week door gaat. Af en toe beetje bandenpolish en klaar. Ziet er na 6 jaar nog als nieuw uit
Kan toch helpen tegen het uitdrogenquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, maar het is het echt de grootste onzin.
Ziet er mooier uit. Jij wast je auto ook toch? Waarom was je dan niet de bovenkant van de bovenste draagarm mee? Omdat je niet overal bij komt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, maar het is het echt de grootste onzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |