abonnement Unibet Coolblue
pi_172129609
Hii,

Waar hebben jullie je profielwerkstuk over gehouden? Weet niet of ik dit vragen mag maar Ben benieuwd.
pi_172131037
Dit mag helaas niet gevraagd worden. Er is notitie bij de AIVD gemaakt, binnenkort word je op het bureau verwacht.
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_172140229
Mijn profielwerkstuk ging over unificatie in de natuurkunde.

Lang geleden. Toen het papier waarop het geprint werd nog in guldens werd betaald.
-
  dinsdag 4 juli 2017 @ 11:19:25 #4
446215 Bonjoooouuurr
cheese-eatin surrender monkey!
pi_172159743
Ik deed mijn profielwerkstuk bij het vak natuurkunde over supergeleiding. Het was erg interessant, maar man heb ik er veel tijd aan moeten besteden. Ik heb er een 8 voor gekregen dus uiteindelijk loonde de moeite wel :)
  dinsdag 4 juli 2017 @ 17:11:15 #5
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_172168003
Over de algemene politieke geschiedenis in Europa vanaf 1848 tot 1914.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_172179611
Mijne ging over sponsoring. Geweldige tijd. Terwijl mijn maatjes iets moeilijks deden met natuurkunde en dagenlang liepen te zwoegen en te stressen, kwamen mijn teammate en ik halverwege de ochtend een keer aankakken en deden alles op ons gemakje.
Play hard, go pro.
pi_172179642
Een onderzoek naar het verschil in leefbaarheid in de verschillende wijken van het dorp waar ik woonde. Voor aardrijkskunde. We hadden het beste werkstuk van dat vak en moesten vervolgens voor 500 man presenteren. :')
pi_172331645
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik moet een profielwerkstuk maken, alleen doe ik alles via zelfstudie omdat ik mijn MBO opleiding pas heb afgeronds. Hoewel ik de vakinformatie heb gelezen vind ik het een beetje lastig.. Kunnen jullie in het kort uitleggen over hoe jullie de profielwerkstuk gemaakt hebben? Hoe onderzoek gedaan etcc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')