Nee heb ik niet. Kan ik dat nu er nog opplakken?quote:Op zondag 2 juli 2017 20:06 schreef Nightquest777 het volgende:
Normaal krijg je bij je inbouw-vaatwasser een brede strook aluminiumplakband wat je onder de rand van het aanrecht bevestigt tegen de damp. Heb je dat dan niet?
De schade is nu al redelijk permanent denk ik maar als het doorgaat gaat het aanrechtblad op den duur bobbelen/scheuren (snelheid afhankelijk van het materiaal).
Dat kan wel, maar vocht wat er in zit gaat er niet zomaar weer uit. Maar je vertraagt misschien het proces, want als je zo doorgaat gaat het aanrechtblad uitzetten.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Kan ik dat nu er nog opplakken?
Uiteraard hou ik nu de vaatwasser lang dicht en bij uitpakken ruim ik deze gelijk uit.
fronten en kasten kosten niet zoveel, dus die vervang ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:31 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar vocht wat er in zit gaat er niet zomaar weer uit. Maar je vertraagt misschien het proces, want als je zo doorgaat gaat het aanrechtblad uitzetten.
Volgens mij is het dit:
https://www.onderdelenwin(...)ing-vaatwasser-36547
Bij de ikea leveren ze het er ook bij. Maar dit lost je probleem met de andere kastjes niet op natuurlijk, daar heb ik zo ook geen oplossing voor.
Dat verschilt per model.quote:Op zondag 2 juli 2017 20:43 schreef nightsleeper het volgende:
Gebruik je niet gewoon een verkeerd programma? Is je vaatwasser misschien stuk of vergeet je vaak om glansspoelmiddel te gebruiken?
Als de vaatwasser klaar is hoort alles gewoon droog te zijn.
Kwestie van te snel openen, als mijn programma net is afgelopen (2maanden oud, Zug van rond de 2000,-) en ik doe de deur gelijk open komt er zeer warme zeer vochtige lucht uit, wacht ik een half uurtje is er niets aan de hand.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:44 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
Dat klopt wel, maar als de vaat er echt nog zeiknat inzit en zoveel dampt dat het aanrechtblad er van kapot gaat is er volgens mij iets niet goed.
Ik zal ze eens bellen.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:28 schreef picardo77 het volgende:
Gewoon laten repareren door een keuken reparatie bedrijf op kosten van de verzekering .. Je ben voor waterschade verzekerd neem ik aan ...
Hebben wij ook gedaan . Alles is netjes gerepareerd en vervangen ...
Grappig, heb waterschade gehad in keuken. Interpolis weigerde de schade aan de keukenkastjes te betalen. Want dat hoort bij opstalverzekering wat ik niet kon afsluiten als huurder. Wel hebben ze de schade aan de benedenburen betaald.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:28 schreef picardo77 het volgende:
Gewoon laten repareren door een keuken reparatie bedrijf op kosten van de verzekering .. Je ben voor waterschade verzekerd neem ik aan ...
Hebben wij ook gedaan . Alles is netjes gerepareerd en vervangen ...
Ik deed altijd de vaatwasser direct open na piepen.....quote:Op maandag 3 juli 2017 20:09 schreef Ou-Tannu het volgende:
mijn vaatwasser is het ook nog erg nattig / dampig als ik direct zodra ze klaar is de deur open trek..
laat ze vaak gewoon nog een uur of wat staan met gesloten deur, daarna staat ze nog wel eens ochtend/middag open om de laatste restjes vocht te laten verdampen.. maar daar mag je aanrecht / kastjes geen last van hebben lijkt me...
laat hem maar eens dicht dan na dat ze klaar isquote:Op maandag 3 juli 2017 20:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik deed altijd de vaatwasser direct open na piepen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |