abonnement Unibet Coolblue
  zondag 15 december 2002 @ 13:34:27 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7344962
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:32 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Tsjah heb er al geen zin meer in als er mensen zijn die meteen beginnen te schelden alsof ik ze onrecht heb aangedaan
Ik ben nog steeds van mening dat het toch het makkelijke en vooral de anonimiteit is die dit zo aantrekkelijk maakt. Maar goed .. Thx voor je nice reply!


Ik ben het op bepaalde vlakken wel met je eens, maar dat zeg ik maar weer niet te hard, want dan wordt het me weer verweten
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 december 2002 @ 13:34:55 #127
22259 Fogerty
slapende account
pi_7344976
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:32 schreef frank_woei het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat het toch het makkelijke en vooral de anonimiteit is die dit zo aantrekkelijk maakt.
Oh, dat zeker ook. Die anonimiteit speelt voor mij zeker mee. Ik gooi dan ook nog steeds na een iets te openhartige post in paniek mijn foto uit het fotoboek
En hier effe intikken hoe kut ik me voel is voor mij ook honderd keer makkelijker dan een vriendin opbellen om die mededeling te doen.
Hieperdepiep hoera!
  zondag 15 december 2002 @ 13:37:22 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345018
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:34 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Oh, dat zeker ook. Die anonimiteit speelt voor mij zeker mee. Ik gooi dan ook nog steeds na een iets te openhartige post in paniek mijn foto uit het fotoboek
En hier effe intikken hoe kut ik me voel is voor mij ook honderd keer makkelijker dan een vriendin opbellen om die mededeling te doen.


Ik vind gewoon dat iemand zijn bezorgdheid of irritatie moet kunnen uiten over iemand die al langere tijd aangeeft het moeilijk te hebben zonder dat meteen het hele forum op hem/haar springt en hem afzeikt.
Want kom op zeg, we zijn toch volwassen mensen?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7345036
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:32 schreef frank_woei het volgende:

[..]


Ik ben nog steeds van mening dat het toch het makkelijke en vooral de anonimiteit is die dit zo aantrekkelijk maakt.


Dat is ook zo, ik kan me vaak makkelijker uiten via een toetsenbord dan face to face en aangezien niemand je kent hier kun jezelf zijn, zonder de angst dat je er later mee geconfronteerd wordt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 15 december 2002 @ 13:39:20 #130
22259 Fogerty
slapende account
pi_7345055
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind gewoon dat iemand zijn bezorgdheid of irritatie moet kunnen uiten over iemand die al langere tijd aangeeft het moeilijk te hebben zonder dat meteen het hele forum op hem/haar springt en hem afzeikt.
Want kom op zeg, we zijn toch volwassen mensen?
Dat doet frank_woei toch niet?
Hieperdepiep hoera!
  zondag 15 december 2002 @ 13:40:19 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345071
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:39 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat doet frank_woei toch niet?


Naar mijn idee wel. Hij oppert dat hij zich op een bepaalde manier irriteert aan posts van bep. mensen en vervolgens wordt hij genadeloos afgezeken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 december 2002 @ 13:40:57 #132
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7345087
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:39 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Dat doet frank_woei toch niet?


Nee, dat doet hij niet.
Maar ik vind dat hij mensen niet in hun waarde laat.
In zijn vraagstelling zit zijn veroordeling al besloten
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 15 december 2002 @ 13:41:34 #133
22259 Fogerty
slapende account
pi_7345097
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:40 schreef SEMTEX het volgende:
Hij oppert dat hij zich op een bepaalde manier irriteert aan posts van bep. mensen
Ik had meer het idee dat ie het nut van dit forum als geheel in twijfel trok.
Maar goed, had ie maar wat duidelijker moeten zijn
Hieperdepiep hoera!
pi_7345102
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Naar mijn idee wel. Hij oppert dat hij zich op een bepaalde manier irriteert aan posts van bep. mensen en vervolgens wordt hij genadeloos afgezeken.


Genadeloos valt wel mee vind ik, maar dat is imho.

Er is ook geopperd er een aparte discusssie voor te openen aangezien het niet helemaal op zijn plaats is in dit topic, net als dit eigenlijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7345118
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Naar mijn idee wel. Hij oppert dat hij zich op een bepaalde manier irriteert aan posts van bep. mensen en vervolgens wordt hij genadeloos afgezeken.


Nee Nee, sorry , kijk zo bedoel ik het dus niet.. ik wou gewoon die kwestie opperen. Zoals ik al eerder heb aangegeven, ik vertel dit niet om mensen te gaan kwetsen en als dat wel zo overkomt dan spijt mij dat zeer.
  zondag 15 december 2002 @ 13:43:21 #136
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7345127
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Naar mijn idee wel. Hij oppert dat hij zich op een bepaalde manier irriteert aan posts van bep. mensen en vervolgens wordt hij genadeloos afgezeken.


Ah! Ik snap wat je bedoelt.
Nou, ik vind dat mensen zelf een keuze kunnen maken om hun gevoelens hier al dan niet te posten.
Hij hoeft zich daar toch niet mee te bemoeien? Daar is dit topic toch niet voor bedoeld?
Bovendien kon ik 'het bezorgde aspect' niet echt aflezen uit zijn posts.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 15 december 2002 @ 13:43:25 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345128
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Genadeloos valt wel mee vind ik, maar dat is imho.

Er is ook geopperd er een aparte discusssie voor te openen aangezien het niet helemaal op zijn plaats is in dit topic, net als dit eigenlijk


Ik vind gewoon dat er de laatste tijd nogal overdreven heftig wordt gereageerd als iemand eens laat merken zich te irriteren aan een user in dit forum.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 december 2002 @ 13:44:32 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345145
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:42 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Nee Nee, sorry , kijk zo bedoel ik het dus niet.. ik wou gewoon die kwestie opperen. Zoals ik al eerder heb aangegeven, ik vertel dit niet om mensen te gaan kwetsen en als dat wel zo overkomt dan spijt mij dat zeer.


Ik vind het juist heel goed dat je die kwestie oppert! En idd; je wilt er geen mensen mee kwetsen, jij wilt gewoon laten merken wat JIj ervan vind. Dat vind ik juist heel goed en ik vind niet dat er meteen zo negatief op gereageerd moet worden.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7345166
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ah! Ik snap wat je bedoelt.
Nou, ik vind dat mensen zelf een keuze kunnen maken om hun gevoelens hier al dan niet te posten.
Hij hoeft zich daar toch niet mee te bemoeien? Daar is dit topic toch niet voor bedoeld?
Bovendien kon ik 'het bezorgde aspect' niet echt aflezen uit zijn posts.


Kijk, ikzelf ben iemand die , als er een probleem is, hierover praat met twee van mijn beste vrienden. En hetzelfde doen zij wanneer zij het moeilijk hebben. Redelijk hechte band dus. En dan vraag ik mij af en toe af, omdat ik op sommige tijdstippen toch geregeld fok, hoe dat dan precies zat. En daar wou ik niemand bij kwetsen, maar gewoon iets opperen. En het spijt me dan bij deze als ik dat misschien te fout bracht
  zondag 15 december 2002 @ 13:46:16 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345167
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Ah! Ik snap wat je bedoelt.
Nou, ik vind dat mensen zelf een keuze kunnen maken om hun gevoelens hier al dan niet te posten.
Hij hoeft zich daar toch niet mee te bemoeien? Daar is dit topic toch niet voor bedoeld?
Bovendien kon ik 'het bezorgde aspect' niet echt aflezen uit zijn posts.


Je post op dit forum in de wetenschap dat je naast positieve posts ook negatieve posts kunt krijgen. Als je constant met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt, zul je nooit leren dat mensen ook anders op je kunnen reageren. het heeft mij juist geholpen te leren van zeikreacties op fok, omdat ik zo bep. grenzen leerde.
Als je je op dit forum niet meer mag bemoeien met een ander, waar blijven we dan?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7345174
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vind gewoon dat er de laatste tijd nogal overdreven heftig wordt gereageerd als iemand eens laat merken zich te irriteren aan een user in dit forum.


Maar het voorstel dit buiten het topic verder te bespreken lijkt mij geen overdreven heftige reactie, gewoon een voorstel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 15 december 2002 @ 13:46:46 #142
22259 Fogerty
slapende account
pi_7345179
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind gewoon dat er de laatste tijd nogal overdreven heftig wordt gereageerd als iemand eens laat merken zich te irriteren aan een user in dit forum.
En ik heb dus nog steeds het idee dat frank_woei het helemaal niet over 'een user van dit forum' heeft, maar in het algemeen zich afvroeg waarom mensen hier uberhaupt iets posten. Dat is hem nu uitgelegd, dus we zijn eigenlijk klaar. Of mis ik nu iets?
Hieperdepiep hoera!
  zondag 15 december 2002 @ 13:47:14 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7345184
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Maar het voorstel dit buiten het topic verder te bespreken lijkt mij geen overdreven heftige reactie, gewoon een voorstel.


Als mensen vervolgens gaan schelden, vind ik dat wel te ver gaan.
En wie opent het betreffende topic?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 december 2002 @ 13:48:17 #144
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7345196
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:46 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Kijk, ikzelf ben iemand die , als er een probleem is, hierover praat met twee van mijn beste vrienden. En hetzelfde doen zij wanneer zij het moeilijk hebben. Redelijk hechte band dus. En dan vraag ik mij af en toe af, omdat ik op sommige tijdstippen toch geregeld fok, hoe dat dan precies zat. En daar wou ik niemand bij kwetsen, maar gewoon iets opperen. En het spijt me dan bij deze als ik dat misschien te fout bracht


Nah, oke.
Ik had niet meteen zo fel op je hoeven reageren, sorry daarvoor.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7345204
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Als mensen vervolgens gaan schelden, vind ik dat wel te ver gaan.
En wie opent het betreffende topic?


degene die zich dingen bepaalde dingen afvraagt lijkt mij, maar ja, who am I
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 15 december 2002 @ 13:49:39 #146
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7345221
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je post op dit forum in de wetenschap dat je naast positieve posts ook negatieve posts kunt krijgen. Als je constant met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt, zul je nooit leren dat mensen ook anders op je kunnen reageren. het heeft mij juist geholpen te leren van zeikreacties op fok, omdat ik zo bep. grenzen leerde.
Als je je op dit forum niet meer mag bemoeien met een ander, waar blijven we dan?


Oh nee, ik had ook geen fluwelen handschoentjes aan .
Maar ik vond zijn eerste post niet gepast in dit topic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7345233
In ieder geval bedankt Ik hoef op zich niet een nieuwe discussie te openen want ik heb al genoeg begrepen uit de posts hierboven dus het is mij wel duidelijk. Dus nogmaals sorry, en thanks voor de replies!
pi_7345269
quote:
Op zondag 15 december 2002 13:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, oke.
Ik had niet meteen zo fel op je hoeven reageren, sorry daarvoor.


Geeft niet !! Stukje appeltaart dan maar?
pi_7345287
Pffff...
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_7345289
all's well that ends well
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')