Wet T-shirt contestquote:Op zaterdag 15 juli 2017 08:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter niet
Maar anders neemt Fokker89 wss een partytent mee
En de regenmeet van 2014 was stiekem ook best leuk
Je bent er vroeg bijquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben er om 12:09 al in ieder geval. Anders ben ik te laat zie ik.
Ja Emmen hé. Ik ben anders om 12:39 pas in Zwolle. Nog een uur richting Utrecht.. Is het later dan half 2.quote:
Mono en ik zijn in zwolle op het moment dat jij daar ook de trein in staptquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind alles best.
Mono, Moira en Fokker hoe laat zijn jullie in Zwolle?
Weet eigk niet eens waar de piano staatquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:20 schreef Remqo het volgende:
Volgende week is het al zo ver
Even voor de duidelijkheid, voor degenen die met de trein/OV komen gewoon uiterlijk 13:30 afspreken.
Maar waar precies, het hoekje waar de piano staat? suggesties?
Dat bord hangt er niet meerquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono en ik zijn in zwolle op het moment dat jij daar ook de trein in staptis dezelfde trein of overstappen op hetzelfde perron
[..]
Weet eigk niet eens waar de piano staatVorige keer hebben we onder de grote vertrektijd-borden verzameld
Joh boeiend, dan nemen we toch gewoon samen die trein en wacht de rest maar ff op onsquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Emmen hé. Ik ben anders om 12:39 pas in Zwolle. Nog een uur richting Utrecht.. Is het later dan half 2.
En hoe laat is dat? Waar moet ik heen? Wil best wel jullie trein instappen hoor.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono en ik zijn in zwolle op het moment dat jij daar ook de trein in staptis dezelfde trein of overstappen op hetzelfde perron
Deze gaat vanuit Groningen rechtstreeks naar Utrecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hoe laat is dat? Waar moet ik heen? Wil best wel jullie trein instappen hoor.
Oké komt goed.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Deze gaat vanuit Groningen rechtstreeks naar Utrecht.
Als jij om 12:20 daar op het perron staat stap je dus bij ons in de trein en blijven wij lekker zitten
[ afbeelding ]
Voor jou zou dat dan dit zijn (instappen op spoor 5a):
[ afbeelding ]
Kom je ook?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Geef de trofee maar alvast aan braddie, die heeft de grootste memmen
Oh jij bent er ook zo een die denkt dat je zelf het enige normale mens achter de username bent en de rest allemaal autistisch is?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meh, ik heb het idee dat het een beetje lijkt op een groepsbehandeling voor autisten.
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo een die denkt dat je zelf het enige normale mens achter de username bent en de rest allemaal autistisch is?
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Stoer doen met een afgetrapte motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |