Dan missen we hem in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo een die denkt dat je zelf het enige normale mens achter de username bent en de rest allemaal autistisch is?
Denk je dat ik dat ben?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, als ik gewoon een normaal functionerend sociaal persoon ben is de kans groot dat vele anderen dat ook zijn
Wat verwacht je van FOK!quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meh, ik heb het idee dat het een beetje lijkt op een groepsbehandeling voor autisten.
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:27 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Meh, ik heb het idee dat het een beetje lijkt op een groepsbehandeling voor autisten.
Ja ik heb geen autisme meer sinds ik homeopathische middelen gebruikt.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh jij bent er ook zo een die denkt dat je zelf het enige normale mens achter de username bent en de rest allemaal autistisch is?
Begreep van je moeder dat ze niet op locatie wilde afspreken, enkel thuis. Dus vrees van nietquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen autisme meer sinds ik homeopathische middelen gebruikt.
Komen er chicks?
genezen door A. Vogelquote:Op zaterdag 15 juli 2017 22:10 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja ik heb geen autisme meer sinds ik homeopathische middelen gebruikt.
Komen er chicks?
quote:
Komersquote:Op zondag 16 juli 2017 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
oh ik sta nog op misschien. Ik kan naar de komer lijst.
Hihi moeder grapjons.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 23:27 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Begreep van je moeder dat ze niet op locatie wilde afspreken, enkel thuis. Dus vrees van niet
Tijd terug, tof.quote:Op zondag 16 juli 2017 23:14 schreef FL_Freak het volgende:
oh ik sta nog op misschien. Ik kan naar de komer lijst.
Denk je dan misschien het beste met nog een paar mensen wat kan regelen. Er staan nog een aantal mensen op de lijst die niks meenemen. (Volgens het lijstje)quote:Op maandag 17 juli 2017 23:09 schreef Remqo het volgende:
De Indonesische saté die ik wou regelen gaat niet door.
Kan wel wat vleespaketten halen bij de AH vlakbij het park, als dat nodig is.
Hoiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk je dan misschien het beste met nog een paar mensen wat kan regelen. Er staan nog een aantal mensen op de lijst die niks meenemen. (Volgens het lijstje)
Bij nader inzien haal ik het wel daar zelf, ik weet niet of ik meebbq, maar zorg wel voor wat voedsel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem je vlees mee? Ja weet ik veel joh.
Ik ga stokbrood ook ter plekke kopen. Saus neem ik wel mee, moet ik nog wel even halen. Ben slecht in inschatten dus ik kom met te weinig of teveel aan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij nader inzien haal ik het wel daar zelf, ik weet niet of ik meebbq, maar zorg wel voor wat voedsel.
Als er teveel is gewoon over Monopoly gooien, vind die wel lekker.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga stokbrood ook ter plekke kopen. Saus neem ik wel mee, moet ik nog wel even halen. Ben slecht in inschatten dus ik kom met te weinig of teveel aan.
Oh dat klinkt best als een goed plan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 01:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als er teveel is gewoon over Monopoly gooien, vind die wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |