abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 november 2000 @ 13:35:09 #1
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_482365
Ik vind dat Robin erin moet blijven,dit is toch zeker de man die het meest oprecht en eerlijkst is van allemaal,altijd "TO THE POINT"
Wie is het met me eens??


"Je hoeft niet harder te gaan praten,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_482381
IK......
  maandag 20 november 2000 @ 13:43:38 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_482388
De eerlijkheid bij Robin ontgaat mij een beetje. Hij kan niet eerlijk zijn gevoelens tonen omdat hij een act opvoert. Hij wil graag overkomen als het stoere mannetje terwijl hij dat niet is. Hij is heel moeilijk
in staat om zijn gevoelens te tonen.

Verder is hij wel eerlijk maar dat zijn er meer. Koos en Ferdi zijn tot nu toe ook eerlijk geweest.

Al met al mag hij van mij blijven omdat ik de wisselwerking tussen Koos en Robin en Ferdi leuker vind dan de wisselwerking tussen Georgie en Ferdi.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 20-11-2000 13:44]

pi_482474
Ik vind ook dat hij moet blijven ,sterker nog ik vind dat hij moet winnen.
Het is de enige "normale " die er in dat huis rondhuppelt.
Oké hij komt af en toe bot over maar dat is nog altijd beter dan het gedamn van Bianca en Ferdie
van het gezeik van dees, en Georgie met zijn Kimmieee. en de rest ach dat is ook al nix
she-devil
  maandag 20 november 2000 @ 14:20:28 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_482494
quote:
Op 20 november 2000 14:13 schreef DIDI het volgende:
Ik vind ook dat hij moet blijven ,sterker nog ik vind dat hij moet winnen.
Het is de enige "normale " die er in dat huis rondhuppelt.
Oké hij komt af en toe bot over maar dat is nog altijd beter dan het gedamn van Bianca en Ferdie
van het gezeik van dees, en Georgie met zijn Kimmieee. en de rest ach dat is ook al nix
Je hebt wel een heel erg kortzichtig en benauwde blik.
pi_482519
Aangezien Robin de meeste stemmen van zijn medebewoners heeft gekregen, is hij onder hen de minst populaire. Dat betekent dat mensen het minst met hem hebben, zich het meest aan hem ergeren, etc.. Dat is een hele goede reden om hem _in_ het huis te willen houden. Conflicten leveren nu eenmaal leukere televisie op dan gemoedelijkheid.

Helaas heeft het publiek vooralsnog de meest interessante persoon met het oog op televisie eruit gestemd. Dag Robin

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_482520
Gert had het over de club van vijf te weten Hieke, Bianca, Ferdi, Kim, Georgie.

Koos, Desiree en Robin vallen daarbuiten .. laat ik nou net die drie het leukste vinden

Laat Georgie maar gaan dan valt die hele club in duigen .. vooral Kim zal het moeilijk krijgen denk ik want wie heeft ze nou buiten Georgie ? Ze kan alleen met Ferdi verder opschieten ..

je krijgt dan 2 groepen:

groep robin: robin, desiree, koos
-robin en desiree zijn maatjes
-koos vind desiree de leukste meid in huis
-koos en robin zijn maatjes

groep bianca: bianca, hieke, ferdi
-bianca zou het wel met zowel ferdi als hieke willen doen
-ferdi en hieke zijn maatjes
-hieke en bianca zijn heel close

kim valt een beetje uit de boot .. eens kijken wat voor televisie dat gaat opleveren !!!

pi_483221
bonnie, dat klinkt aannemelijk.
  maandag 20 november 2000 @ 22:33:02 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_483451
quote:
Op 20 november 2000 13:35 schreef FarahDibah het volgende:
Ik vind dat Robin erin moet blijven,dit is toch zeker de man die het meest oprecht en eerlijkst is van allemaal,altijd "TO THE POINT"
Wie is het met me eens??
Precies!
  maandag 20 november 2000 @ 23:14:29 #10
2180 Avia
FOK-Member
pi_483529
quote:
Op 20 november 2000 14:32 schreef Claudia_x het volgende:

Helaas heeft het publiek vooralsnog de meest interessante persoon met het oog op televisie eruit gestemd. Dag Robin


????
Ik dacht echt dat Georgieieieieie!! op de hoogste score stond om eruit te gaan, of heb ik het mis?
Nee toch?
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  maandag 20 november 2000 @ 23:17:56 #11
2180 Avia
FOK-Member
pi_483536
Hieronder het bewijs;

Big Big Brother Poll
Welke genomineerde bewoner moet weg?


Georgie 43.81%
Kim 25.23%
Robin 30.96%


( http://www.komodo-services.com/bb/2000/polls.phtml?how=results)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_483588
quote:
Op 20 november 2000 14:20 schreef marky het volgende:
Je hebt wel een heel erg kortzichtig en benauwde blik.
Nee hoor , ik zeg het alleen een beetje bot
Wat heb ik eraan om er ellelange verhalen aan vast te knopen ik denk dat een ieder wel begrijpt hoe ik het bedoel.
she-devil
  dinsdag 21 november 2000 @ 01:03:48 #13
6313 Bad_Brother
Bijna weer online...
pi_483716
Hmm op mijn site hebben inmiddels 1823 mensen gestemd.. voorlopige uitslag:

Wie moet donderdag het huis verlaten?

1) Kim: 34.94%
2) Robin: 34.72%
3) Georgie: 30.33%

Totaal : 1823

Vanmiddag stond Robin nog op 1.

Het wordt ditmaal ECHT nek aan nek.

Save your breath... use it to blow up your date!
pi_483768
quote:
Op 20 november 2000 14:33 schreef bonnie het volgende:
club van vijf te weten Hieke, Bianca, Ferdi, Kim, Georgie.

Koos, Desiree en Robin vallen daarbuiten .. laat ik nou net die drie het leukste vinden


Helemaal mee eens!
quote:
je krijgt dan 2 groepen:

groep robin: robin, desiree, koos
-robin en desiree zijn maatjes
-koos vind desiree de leukste meid in huis
-koos en robin zijn maatjes

groep bianca: bianca, hieke, ferdi
-bianca zou het wel met zowel ferdi als hieke willen doen
-ferdi en hieke zijn maatjes
-hieke en bianca zijn heel close

kim valt een beetje uit de boot .. eens kijken wat voor televisie dat gaat opleveren !!!


(Bianca mode) Let's go for Bonnie's scenario!(/Bianca mode)

Ik ga alvast nog een keer bellen voor Georgie, wie doet er mee!
Oh nee dat hoort hier:
http://www.fokforum.nl/showtopic/23562

't gaat om hoe je ermee omgaat
pi_483784
Voor mij HET absolute dieptepunt van BB-2 als Robin d'r uit zou moeten! En dus zou verliezen van een Georgie.
Van een, van een, van een GEORGIE!!
Een nationale ramp, erger dan de Bijlmer en Enschede bij mekaar!

Please Lord, oh Lord, please forgive me my sins, I beg you!!!!

  dinsdag 21 november 2000 @ 07:09:27 #16
2180 Avia
FOK-Member
pi_483830
quote:
Op 21 november 2000 01:03 schreef Bad_Brother het volgende:
Hmm op mijn site hebben inmiddels 1823 mensen gestemd.. voorlopige uitslag:

Wie moet donderdag het huis verlaten?

1) Kim: 34.94%
2) Robin: 34.72%
3) Georgie: 30.33%

Totaal : 1823

Vanmiddag stond Robin nog op 1.

Het wordt ditmaal ECHT nek aan nek.


sjipperdesjips, laten we hopen dat je geen gelijk krijgt.
Vooralsnog heeft de site van Komodo altijd gelijk gekregen, er is dus nog hoop.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Moderator dinsdag 21 november 2000 @ 09:19:24 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_483896
Ik denk dat de gemiddelde (!) internetgebruiker net iets minder conservatief is, en net iets meer een 'open mind' heeft, dan de gemiddelde kijker naar Big Brother (let wel: deze groepen overlappen elkaar dus gedeeltelijk).

In de internet-polls uit zich dat vaak in een wat gunstiger uitslag voor 'omstreden' kandidaten.
Op internet was het een nek-aan-nek race tussen Ed en Annet, maar volgens Veronica werd Ed massaal weggestemd.

Ik vrees dat ook Robin 'in den lande' een stuk minder goed ligt dan op internet. Neem alleen het feit al (en nu ga ik er even van uit dat VOO niet gemanipuleerd heeft) dat Robin slechts op een haar na verloor van Annet!

Op internet was die strijd helemaal niet zo spannend. Want Annet werd over het algemeen gezien als een beetje een achterbakse lelijke boerin die zo dom was dat het stoorde. En op enkele dierenvrienden na, die Annet steunden omdat ze haar geestelijk gelijke bij een geit gevonden had, hoopten de meesten hier dat zij of Koos het veld moesten ruimen.

Heel veel bellers bleken echter een andere mening toegedaan. Blijkbaar werd de 'knusse gezelligheid' van Annet onder hen beter gewaardeerd dan hier op internet, en werd de grote smoel van Robin veel meer als een irritante stoorzender gezien in plaats van als vermakelijk.

Dan nu mijn point: ondanks de gunstige poll-cijfers voor Robin op internet, gaat hij donderdag voor de bijl. Helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 21-11-2000 09:22]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 21 november 2000 @ 10:20:19 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_484006
Waar wil VOO heen met het programma.

Robin is wel leuk met zijn stemmetjes en zijn botte reakties. Maar echt spectakel is van hem niet te verwachten.

Als ik nu zie welke kant het opgaat met de uitzendingen dan lijkt het mij dat op dit moment de erotiche kant van BB wordt verkend.
Robin is in dat geval niet te gebruiken. Hij is er zeer strikt in dat hij zich niet zal laten gaan. Hij zal geen tweede keer dronken worden. De andere jongens zijn niet zo beperkt en ook niet bang om eventueel het bed in te duiken. Ook eventuele onmogelijke relaties geven meer stof om uit te zenden.

Ik vrees voor Robin hij had van mij echt bij de laatste 5 mogen zitten.

Mijn laatste 5 zijn nu Koos, Robin, Ferdi, Hieke en Kim. Uiteindelijk mag Koos het dan winnen.

Ik ben alleen bang dat dit niet gaat lukken.

pi_484186
Ik denk dat VOO Robin er inderdaad niet in wil houden. Er zijn 2 richtingen die ze in kunnen slaan:

-met de hechte groep van 5, nog meer verliefdheden, ontboezemingen, grenzen verkennen (zoals iemand anders reeds opperde)
-met een gebroken groep van 4 en 1 dwarsbomer

Ik zou voor dat laatste gaan, maar VOO zal wel weten wat het publiek wil?

Is het jullie ook opgevallen dat Robin zo ontieglijk weinig in beeld komt? Ik kan me bovendien nog een opmerking van iemand herinneren in een thread over Bianca, waarin stond hoe betweterig ze was mbt het fileren van de vis. Dat kwam gisteravond totaal niet naar voren! Het kwam op mij meer over dat Robin natuurlijk niet weet hoe het moet omdat z'n mammie het normaal gesproken doet.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_484210
quote:
Op 21 november 2000 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Robin zo ontieglijk weinig in beeld komt? Ik kan me bovendien nog een opmerking van iemand herinneren in een thread over Bianca, waarin stond hoe betweterig ze was mbt het fileren van de vis. Dat kwam gisteravond totaal niet naar voren! Het kwam op mij meer over dat Robin natuurlijk niet weet hoe het moet omdat z'n mammie het normaal gesproken doet.
Ik vond dat juist heel goed naar voren komen. Robin zegt: 'en nu gaan we iets doen', waarop Bianca gelijk het mes van hem afpakt en begint.
Robin was in het halve uurtje van de uitzending van gisteren ruimschoots voldoende in beeld. Het helicopter-gebeuren, daarna huilend bij de oven.
Ijzersterk naar voren komend later met het afkappen van de roddel over Annet.
Ik had het helemaal niet op Robin eerst. Hij begint me zolangzamerhand mee te vallen. En ik volg het hier op Fok! en in de streams natuurlijk, maar ik hoor dergelijke geluiden ook van mensen die alleen het dagelijkse halfuurtje volgen. Imh betekent dat dat Robin goed wordt neergezet.
pi_484284
quote:
Op 21 november 2000 12:06 schreef Tinkerbell het volgende:
Robin was in het halve uurtje van de uitzending van gisteren ruimschoots voldoende in beeld.
Ok, ik heb het tweede gedeelte van de uitzending niet gezien, dus dat zou heel goed kunnen.

Wat vind je dan van de afgelopen twee weken? Je zegt dat je zo langzamerhand begint te vinden dat hij wel meevalt. Sinds wanneer heb jij dat gevoel?

(Ik vind hem al vanaf het begin ok, dus ik mag graag die ontwikkeling bij anderen peilen )

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_484295
Als antwoord op je vraag, Claudia: Ik ben een beetje de tijd kwijt, maar in de afgelopen twee weken is me het gevoel bekropen dat Robin, ondanks zijn botheid soms, meevalt. Ik begin dit voorzichtig aan te zeggen. Het is niet een jongen bij wie ik veel in de omgeving zou willen verkeren, maar vergeleken bij de huidige bewoners vind ik hem nu, op dit moment ( met een slag om de arm, natuurlijk), het meest integer en recht door zee. Waarmee ik Koos niet wil afvallen overigens

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-11-2000 12:45]

pi_484297
Nou ik ben het niet met je eens marky

ik vind dat er meer "spektakel" van robin uitgaat dan georgie. wat een saaie lul is dat zeg .. en die relatie met kim stelt ook niks voor .. is totaal niet spannend .. 2 saaie huismussen !!!

  woensdag 22 november 2000 @ 02:30:27 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_486122
Van iedereen vind ik Robin het meest oprecht.... daarom kan hij wel eens bot uit de hoek komen maar hij staat heel positief in de meeste zaken en er zijn dan ook geen hard feelings... Hij is ook tegen kwaadsprekerij, of roddelen.. iets, waar Ferdi, Georgie en de anderen zich wel graag aan 'vergrijpen' .... (en waarom werd Willem daar nu wel een NSB-er om genoemd en is het hier volkomen geaccepteerd?)

Robin is gewoon een goeie kid.... wat mij betreft veel interessanter dan de totale leegte waar je in staart als je naar Kim kijkt...

  woensdag 22 november 2000 @ 11:32:26 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_486495
quote:
Op 21 november 2000 12:45 schreef bonnie het volgende:
Nou ik ben het niet met je eens marky

ik vind dat er meer "spektakel" van robin uitgaat dan georgie. wat een saaie lul is dat zeg .. en die relatie met kim stelt ook niks voor .. is totaal niet spannend .. 2 saaie huismussen !!!


Dat ben ik ook wel met je eens maar als VOO meer de sex kant van BB wil gaan verkennen waarbij de speculaties het belangrijkst zijn komt Robin er niet goed af.
Robin heeft zich voorgenomen om op dat gebied alleen de hand aan zichzelf te slaan en zich niet in te laten met de vrouwelijke bewoners. Verder zijn zijn botte opmerkingen wel leuk maar daar krijg je een programma niet mee vol. Je ziet dat Voo allerlij pogingen doet om de relaties tussen Hieke en Ferdi aan te wakkeren en die van Georgie en Kim uit elkaar te spelen om meer conflicten te creeren. Robin kan in dat geval niet meespelen.

Maar we wachten af wat er donderdag gebeurd.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')