Zo te zien, heeft hij het advies van zijn laatste album opgevolgd.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Bert Beenen wie kent 'm niet. http://www.bertbeenen.nl/
Hij doet het kalm aan.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:36 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zo te zien, heeft hij het advies van zijn laatste album opgevolgd.
Heel FOK! ook, zelfs de kakelende kippen op Discord kakelen niet.quote:
Dat is ff leuk.quote:Op zondag 2 juli 2017 03:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heel FOK! ook, zelfs de kakelende kippen op Discord kakelen niet.
Het zou mooi zijn als dat waar is, want de video's en streams worden er niet bepaald beter van.quote:
Het takelt hard af.quote:Op zondag 2 juli 2017 03:26 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als dat waar is, want de video's en streams worden er niet bepaald beter van.
Ik verwacht wel een rip Bert Beenen vlog.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:24 schreef Braddie het volgende:
Slaap lekker mensen.
Oh, en denk niet dat veel mensen (als uberhaupt iemand hem hier kent) hem kennen, maar Bert Beenen is overleden
Een nieuwe auto voor ¤1000 jaquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Heb je al een oproepje op de frontpage geplaatst?! Braddie wilt een nieuwe auto, en heeft daar ¤ 1000 aan donaties voor nodig. Als 1000 fokkers nou ¤ 1 doneren, heeft hij dat geld in no time.
Nee, er gebeurd vrij weinig.quote:Op zondag 2 juli 2017 09:58 schreef Voszje het volgende:
Ik dacht ik ben een avondje weggeweest en heb weer van alles gemist, maar nee dus. Dat is eigenlijk wel een beetje een deceptie.
Staat er nog een stream/vlog op de planning?quote:
Vandaag een vlog yesquote:Op zondag 2 juli 2017 10:31 schreef Voszje het volgende:
[..]
Staat er nog een stream/vlog op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |