Is de uitspraak "geld stinkt" hier een afgeleide van? 🤔quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:56 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
in Limburg gebruiken we ook geld geloof ik
Pussyquote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ja en in de herfst en winter verdien je er een flinke verkoudheid mee
Zeker nooit in de zandbak mogen spelen van papa en mama?!quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Ja en in de herfst en winter verdien je er een flinke verkoudheid mee
Had jij wel een zandbak op je zolderkamer dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:59 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Zeker nooit in de zandbak mogen spelen van papa en mama?!
Joh ik ging gewoon naar de speeltuin en deed klimmen in bomen, daardoor heb ik een echte weerstand opgebouwdquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:00 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Had jij wel een zandbak op je zolderkamer dan?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is "geen nagel om aan je kont te krabben" vandaar mijn
In de Limburgse streek gebruiken we ook cent.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:51 schreef houdjemond het volgende:
"Geen cent meer hebt om je kont mee te krabben".
Rare hobby heb jij Argo
Stinkend rijk, heeft te maken met hoe rijke mensen opgeborgen werden toen ze dood gingen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 17:58 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Is de uitspraak "geld stinkt" hier een afgeleide van? 🤔
Dat kan ook niet anders aangezien hij al circa 96 uur onafgebroken aan het streamen is en anders op Discord actief is.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:43 schreef Diqiu-Long het volgende:
[ afbeelding ]
Braddie ziet er nogal vermoeid uit zeg
Dat bedelen om geld begint nu wel erg triest te worden. Eerst een keyboard, toen eten en nu een auto.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik zie dat Braddie internationaal geworden is "Help me get another car and keyboard"
Rijken zijn meestal het minste gul hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
er zal maar een verdwaalde miljonair kijken en braddie 10k doneren
Truequote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Rijken zijn meestal het minste gul hoor
Rijken zijn niet voor niets rijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
TrueAls kind al met de kinderpostzegelactie door de wijk lopen en iedereen kocht wel wat behalve bij de rijke mensen huizen, bel je aan, zie je ze in de huiskamer zitten, doen ze niet eens open
Hij heeft geen klik met de Polo.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:57 schreef Oberkullie het volgende:
Hoezo een andere auto, wat is er mis met de Polo
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Snap ik hij rijdt er net een maand in
Braad is altijd Braddiequote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:54 schreef Sheffield het volgende:
Al chocoladebrood binnen?
[ afbeelding ]
Als je dat gaat omrekenen naar normale mensen maanden dan rijdt hij er dus al ruim 100 maanden in; 8 jaar en een beetje. Hoog tijd voor een nieuwe dusquote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Snap ik hij rijdt er net een maand in
Omdat hij korter leeft dan de normale mens?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je dat gaat omrekenen naar normale mensen maanden dan rijdt hij er dus al ruim 100 maanden in; 8 jaar en een beetje. Hoog tijd voor een nieuwe dus
Daar laat ik mij niet over uit, chaiquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij korter leeft dan de normale mens?
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:46 schreef NoelGallagher het volgende:
er zal maar een verdwaalde miljonair kijken en braddie 10k doneren
Braddie gaat als hij keyboard heeft een 11 uur vlog doen en hoopt dat jij dan bericht op fp doetquote:
Maar die keyboard komt er toch nog lang nietquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Braddie gaat als hij keyboard heeft een 11 uur vlog doen en hoopt dat jij dan bericht op fp doet
nee maar vast voorbereiden he.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar die keyboard komt er toch nog lang niet
Ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:28 schreef chroestjov het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af welke forumgebruiker door het leven gaat als Willem van Beek.
Ze schrokken wrs al van je hoofd die ze zagen op de beveiligingscamera aan het begin van de oprijlaanquote:Op zaterdag 1 juli 2017 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
TrueAls kind al met de kinderpostzegelactie door de wijk lopen en iedereen kocht wel wat behalve bij de rijke mensen huizen, bel je aan, zie je ze in de huiskamer zitten, doen ze niet eens open
goeie, hansquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:40 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze schrokken wrs al van je hoofd die ze zagen op de beveiligingscamera aan het begin van de oprijlaan
quote:
Makkelijk, terwijl hij fappend en etend achter het stuur zit met een biertjequote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zou Braddie dit ook kunnen?
Geil.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is waar.
Denk eerder dat hij in Maranello bij de Ferrari-fabriek was, daar kan je zulke auto's huren en dan krijg je zo'n mannetje naast je mee.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze video doet mij denken dat het iemand van AutoWeek is, want voor dit soort ritjes wordt ook niet iedereen uitgenodigd.
Tuurlijk. Zonder handen aan het stuur zelfsquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is waar.
Braddie is zeer bekwaam met handrembochtjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:48 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb een zwaar vermoeden dat het een autoweek user is gezien de verdere content van zijn videos.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:02 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij in Maranello bij de Ferrari-fabriek was, daar kan je zulke auto's huren en dan krijg je zo'n mannetje naast je mee.
Maar dat Willem afkomstig is van het Autoweekforum lijkt mij niet onwaarschijnlijk.
http://forum.fok.nl/user/history/441572quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:28 schreef chroestjov het volgende:
Ik vraag mij nog steeds af welke forumgebruiker door het leven gaat als Willem van Beek.
Willem weet in ieder geval hoe hij ons moet vermaken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 23:55 schreef 164836 het volgende:
Ik heb ook totaal niet met opzet de meest vette pizza voor hem samengesteld
Ah, eindelijk een gezicht achter de pizza van 35 EUR.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:45 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/441572
Hij beweert ook de eerste pizza te hebben besteld die Braad daarna vakkundig weer uitkotste.
[..]
Willem weet in ieder geval hoe hij ons moet vermaken.
Kan Braddie eindelijk ook aangifte doen voor poging tot doodslag.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een gezicht achter de pizza van 35 EUR.
Puberale aangelegenheid is dat zeg, met die ranzige plaatjes.quote:
Nee, zit helemaal niemand behalve wat gamende FOK!kers op een ander spraakkanaalquote:
Heb je al een oproepje op de frontpage geplaatst?! Braddie wilt een nieuwe auto, en heeft daar ¤ 1000 aan donaties voor nodig. Als 1000 fokkers nou ¤ 1 doneren, heeft hij dat geld in no time.quote:
Het is vies rustig vanavond ja.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, zit helemaal niemand behalve wat gamende FOK!kers op een ander spraakkanaal
Is 't hier ook al dood ja?
Ik was anders bij een concert in Düsseldorfquote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zaterdagavond he. Mensen gaan op stap. Nja fokkers niet, die zijn daar te autistisch voor
Menselijk contact is wel eng hequote:Op zaterdag 1 juli 2017 23:58 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik was anders bij een concert in DüsseldorfBeviel mij alleen voor geen meter, mensen zijn veel te touchy dan
Het communiceren vind ik persoonlijk nog niet zo erg, aangezien ik graag een praatje maakt. Alleen bij zo'n concert sta je zo dicht op elkaar, dat het wel heel erg efficiënt is als een terrorist daar een bom weet af te laten gaanquote:
Ah ja joh. Lekker panikeren om terrorisme. 1-0 FC ISIS.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Het communiceren vind ik persoonlijk nog niet zo erg, aangezien ik graag een praatje maakt. Alleen bij zo'n concert sta je zo dicht op elkaar, dat het wel heel erg efficiënt is als een terrorist daar een bom weet af te laten gaan
Dus ik werd er een beetje paniekerig van, vooral bij het halen van bier. Iedereen ligt dan letterlijk te duwen, uiteindelijk dus maar ergens helemaal achteraan gaan staan.
QFT.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal niets zonder Braddie
Dat niet eens, ik vind het erger dat mensen mij steeds aanraken en je op zo'n kluitje staatquote:Op zondag 2 juli 2017 00:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah ja joh. Lekker panikeren om terrorisme. 1-0 FC ISIS.
Doe eens normaalquote:Op zondag 2 juli 2017 00:05 schreef Toto69 het volgende:
Misschien ligt hij nu bovenop een Filippijnse (bij voorkeur die van Diqiu-Long) (lol)
Grapje joh. Ze is niet eens Filippijns toch?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Doe eens normaalMensen praten toch ook niet zo over jou vriendin, als je die überhaupt hebt
Dan kijk je op TV zeurmuts.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:05 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat niet eens, ik vind het erger dat mensen mij steeds aanraken en je op zo'n kluitje staat
Alsof we sardientjes in blik zijn
Nacht inmiddels.quote:Op zondag 2 juli 2017 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat moeten wij nu met onze zaterdagavond
Stad inquote:Op zondag 2 juli 2017 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iets leuk doen met je vriend? Of zit die achter de PlayStation?quote:Op zondag 2 juli 2017 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee die zit met wat mensen te gamen (pc) via Discordquote:Op zondag 2 juli 2017 00:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Iets leuk doen met je vriend? Of zit die achter de PlayStation?
Wachten totdat je pa belt of je 'm op kan halenquote:Op zondag 2 juli 2017 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee die zit met wat mensen te gamen (pc) via Discord
Zou zo kunnen met al die handrembochies.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor je het weet ligt ie ergens in de sloot met gare Polo.
Hij heeft goede beschermengel.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:22 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Zou zo kunnen met al die handrembochies.
Bert Beenen wie kent 'm niet. http://www.bertbeenen.nl/quote:Op zondag 2 juli 2017 02:24 schreef Braddie het volgende:
Slaap lekker mensen.
Oh, en denk niet dat veel mensen (als uberhaupt iemand hem hier kent) hem kennen, maar Bert Beenen is overleden
Als je hem kende. Gecondoleerd.quote:Op zondag 2 juli 2017 02:24 schreef Braddie het volgende:
Slaap lekker mensen.
Oh, en denk niet dat veel mensen (als uberhaupt iemand hem hier kent) hem kennen, maar Bert Beenen is overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |