abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 13:58:38 #61
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173208630
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 13:58 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Je loopt weer te zeuren om het zeuren.
Ah is dat de nieuwe dooddoener om commentaar af te kappen? ^O^

Het is toch uiterst vreemd om topics halverwege te verplaatsen naar een plaats waar ze initieel niet thuis hoorde of niet soms?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 14:05:33 #63
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173208751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:00 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ah is dat de nieuwe dooddoener om commentaar af te kappen? ^O^

Het is toch uiterst vreemd om topics halverwege te verplaatsen naar een plaats waar ze initieel niet thuis hoorde of niet soms?
Oké, het gaat zo.

Topic in WGR, daar is alles wel gezegd, TS vraagt of topic naar PTA kan.
Mod WGR overlegt met mod PTA of zij topic willen overnemen. Mod PTA zegt ja. Topic gaat naar PTA. Dat kan, want soms gaat een topic een richting op die beter in een ander subforum past, of heeft een topic raakvlakken met beide subfora.

Als TS z'n auto wilde frituren had ik netjes aan de CUL modjes gevraagd of zij het topic wilde hebben omdat het meer met CUL dan met WGR te maken heeft. Zeggen zij nee dan gaat het topic op slot, zeggen ze ja dan verplaats ik hem.

Dus waarom hier zo moeilijk om gedaan wordt snap ik niet. Maar dat is dus het antwoord.
pi_173208865
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Oké, het gaat zo.

Topic in WGR, daar is alles wel gezegd, TS vraagt of topic naar PTA kan.
Mod WGR overlegt met mod PTA of zij topic willen overnemen. Mod PTA zegt ja. Topic gaat naar PTA. Dat kan, want soms gaat een topic een richting op die beter in een ander subforum past, of heeft een topic raakvlakken met beide subfora.

Als TS z'n auto wilde frituren had ik netjes aan de CUL modjes gevraagd of zij het topic wilde hebben omdat het meer met CUL dan met WGR te maken heeft. Zeggen zij nee dan gaat het topic op slot, zeggen ze ja dan verplaats ik hem.

Dus waarom hier zo moeilijk om gedaan wordt snap ik niet. Maar dat is dus het antwoord.
Weetje wat dan handig is in zo'n geval, dat het PTA modje of die van WGR even een soort van mod-break a la tweakers plaatst met hoe en wat in het topic. Kleine moeite hoop minder gezeur.

Kijk, toch nog positieve feedback van een zeurder. :6

Al leest de helft van het volk toch niet eerst het topic helemaal uit alvorens te reageren dus krijg je alsnog een hoop WGR reacties/adviezen terwijl de insteek nu PTA is schijnbaar.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_173208974
quote:
3s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:05 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Oké, het gaat zo.

Topic in WGR, daar is alles wel gezegd, TS vraagt of topic naar PTA kan.
Mod WGR overlegt met mod PTA of zij topic willen overnemen. Mod PTA zegt ja. Topic gaat naar PTA. Dat kan, want soms gaat een topic een richting op die beter in een ander subforum past, of heeft een topic raakvlakken met beide subfora.

Als TS z'n auto wilde frituren had ik netjes aan de CUL modjes gevraagd of zij het topic wilde hebben omdat het meer met CUL dan met WGR te maken heeft. Zeggen zij nee dan gaat het topic op slot, zeggen ze ja dan verplaats ik hem.

Dus waarom hier zo moeilijk om gedaan wordt snap ik niet. Maar dat is dus het antwoord.
Ja okee, ik snap alleen niet dat een TS zoveel invloed heeft zeg maar. Ik kan ook een kookvraag in CUL stellen en na 2 pagina's besluiten dat ik m'n keuken wil verbouwen, maar dan gaat het topic ook niet ineens naar K&W. Het is nu een uiterst vreemd topic, aangezien TS het NERGENS inhoudelijk technisch verder over die wagen heeft (hij heeft 'm zelfs al verkocht), en er nu een beetje op WGR-voet wordt verder gesteggeld.

TS zegt overigens ook nergens in het topic dat het naar PTA moet, maar ik begrijp dat dat via DM/TR is gegaan ofzo.

Het was geen aanval overigens hoor, maar lees dat topic nu eens; het komt wat vreemd over dat het in PTA staat
  Moderator donderdag 17 augustus 2017 @ 14:17:54 #66
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173209008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Weetje wat dan handig is in zo'n geval, dat het PTA modje of die van WGR even een soort van mod-break a la tweakers plaatst met hoe en wat in het topic. Kleine moeite hoop minder gezeur.

Kijk, toch nog positieve feedback van een zeurder. :6
:*

quote:
Al leest de helft van het volk toch niet eerst het topic helemaal uit alvorens te reageren dus krijg je alsnog een hoop WGR reacties/adviezen terwijl de insteek nu PTA is schijnbaar.
Ik denk dat dat het grootste probleem is. Helaas niet alleen bij dat topic :{
  Moderator vrijdag 18 augustus 2017 @ 11:57:28 #67
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173231297
Oh, ik had over deze post heen gelezen. Excuus :)

quote:
2s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 14:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja okee, ik snap alleen niet dat een TS zoveel invloed heeft zeg maar. Ik kan ook een kookvraag in CUL stellen en na 2 pagina's besluiten dat ik m'n keuken wil verbouwen, maar dan gaat het topic ook niet ineens naar K&W. Het is nu een uiterst vreemd topic, aangezien TS het NERGENS inhoudelijk technisch verder over die wagen heeft (hij heeft 'm zelfs al verkocht), en er nu een beetje op WGR-voet wordt verder gesteggeld.
Het topic is in principe van de TS. Als hij zo'n verzoek doet dan kijken we er serieus naar en soms besluiten we dan het topic (in overleg met de mods van het andere subforum) te verplaatsen.
In jouw voorbeeld zou ik er helemaal niet vreemd van opkijken dat het topic verplaatst zou worden als je dat zou vragen. Kan prima na twee pagina's (als je 10 posts per pagina hebt :P)
quote:
TS zegt overigens ook nergens in het topic dat het naar PTA moet, maar ik begrijp dat dat via DM/TR is gegaan ofzo.
Een prachtig TR'tje inderdaad :)

quote:
Het was geen aanval overigens hoor, maar lees dat topic nu eens; het komt wat vreemd over dat het in PTA staat
Ik zie het ook niet als een aanval hoor :)
Als je iets wilt weten staat vragen vrij en je hebt nu je antwoord :)
pi_173296871
Mijn topic 'Enquête over bekendheid met alternatieve geschilbeslechting' is volgens mij onterecht gesloten. Ik was op vakantie en kon daarom niet elke minuut online zijn. Daardoor was het topic net gesloten toen ik inlogde om op reacties te reageren. Ik ben inmiddels weer terug en zou graag het topic heropend willen zien zodat ik kan reageren. Hoe regel ik dit? Ik ben namelijk nog niet lang genoeg lid om Nizno een privébericht te sturen.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 13:54:34 #69
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173299874
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:22 schreef AnnKa het volgende:
Mijn topic 'Enquête over bekendheid met alternatieve geschilbeslechting' is volgens mij onterecht gesloten. Ik was op vakantie en kon daarom niet elke minuut online zijn. Daardoor was het topic net gesloten toen ik inlogde om op reacties te reageren. Ik ben inmiddels weer terug en zou graag het topic heropend willen zien zodat ik kan reageren. Hoe regel ik dit? Ik ben namelijk nog niet lang genoeg lid om Nizno een privébericht te sturen.
Het topic is (denk ik) gesloten omdat het om een hypothetische situatie gaat waarin al door wetgeving voorzien is.

De reactie van BrandX zegt wat dat betreft voldoende. Het lijkt meer om ODR te gaan (verkapte spam) dan om wat anders,

quote:
19s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 11:19 schreef BrandX het volgende:
Vrij nietszeggende enquête. Wat spiritusbus zegt inderdaad geldt sowieso al als eerste. Je hypothetische situatie is onjuist. Dus eigenlijk zijn dan je vervolgvragen niet meer te beantwoorden.

Ook als het geschil is dat de ondernemer niet voornemens is de koop terug te draaien is je situatie niet realistisch. Per definitie is het een situatie die hij dan zal verliezen vanwege koop op afstand, wat hij ook weet en dus - al helemaal voor die rottige 100e - het echt niet zo ver laat komen.

Verder gaat je enquete niet over bekendheid met alternatieve vormen van geschilbeslechting, maar vooral of men het ODR kent c.q. daar naar toe zou gaan.

:R
pi_173300197
Daar wilde ik dus graag op reageren.

De enquête gaat inderdaad over de bekendheid met het ODR-platform van de EU. Dat wil ik graag aanpassen in mijn post. De kritiek op de denkbeeldige situatie is echter niet terecht. In deze situatie houdt de verkoper zich duidelijk niet aan de wet/ zijn verplichtingen, staat de koper in zijn recht, maar wil de verkoper niet meewerken om dit op te lossen. De vraag is dan: wat doe je als koper? Ga je naar de rechter/ alternatieve geschilbeslechting of laat je het erbij zitten? Dat duidelijk is dat de koper in zijn recht staat, betekent nog niet dat de verkoper de wet ook gaat naleven. Dit is dus een hele relevante vraag voor mijn onderzoek. Bekendheid met verschillende vormen van geschilbeslechting (zoals het ODR-platform) is niet erg relevant als mensen geen zin hebben om er gebruik van te maken.
  Boks-Chick maandag 21 augustus 2017 @ 14:12:56 #71
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_173300265
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:10 schreef AnnKa het volgende:
Daar wilde ik dus graag op reageren.

De enquête gaat inderdaad over de bekendheid met het ODR-platform van de EU. Dat wil ik graag aanpassen in mijn post. De kritiek op de denkbeeldige situatie is echter niet terecht. In deze situatie houdt de verkoper zich duidelijk niet aan de wet/ zijn verplichtingen, staat de koper in zijn recht, maar wil de verkoper niet meewerken om dit op te lossen. De vraag is dan: wat doe je als koper? Ga je naar de rechter/ alternatieve geschilbeslechting of laat je het erbij zitten? Dat duidelijk is dat de koper in zijn recht staat, betekent nog niet dat de verkoper de wet ook gaat naleven. Dit is dus een hele relevante vraag voor mijn onderzoek. Bekendheid met verschillende vormen van geschilbeslechting (zoals het ODR-platform) is niet erg relevant als mensen geen zin hebben om er gebruik van te maken.
je hele enquete komt nergens terug dat er nog andere geschilbeslechting-mogelijkheden zijn, zoals die bij de Geschillencommissie.
Zeg dan gewoon dat je wil vragen of men het ODR kent en doe daar je enquete over. Overigens blijft dit staan:

quote:
Ook als het geschil is dat de ondernemer niet voornemens is de koop terug te draaien is je situatie niet realistisch. Per definitie is het een situatie die hij dan zal verliezen vanwege koop op afstand, wat hij ook weet en dus - al helemaal voor die rottige 100e - het echt niet zo ver laat komen.
Zorg dus dan ook voor een echt realistische ervaring.
lolwut
pi_173300558
quote:
19s.gif Op maandag 21 augustus 2017 14:12 schreef BrandX het volgende:

je hele enquete komt nergens terug dat er nog andere geschilbeslechting-mogelijkheden zijn, zoals die bij de Geschillencommissie.
Zeg dan gewoon dat je wil vragen of men het ODR kent en doe daar je enquete over.
Zoals ik hierboven al schreef: dat wil ik graag aanpassen. Daarnaast staat er informatie over wat alternatieve geschilbeslechting is en dat de Geschillencommissie daar een voorbeeld van is. Vervolgens de vraag of je daar gebruik van zou maken.

Wat betreft de denkbeeldige situatie, daarover blijven we denk ik van mening verschillen. Het gaat mij erom dat je absoluut het gevoel hebt dat je in je recht staat en een eventuele zaak zal winnen. Het zal je verbazen hoeveel respondenten er dan toch voor kiezen om hun verlies te nemen en er geen zaak van te maken. Hoe realistischer de situatie in jou ogen wordt, hoe kleiner het gevoel van 'in je recht staan', het belang (100 euro of juist een heel klein bedrag) of de zekerheid om de zaak te kunnen winnen.
  Moderator maandag 21 augustus 2017 @ 15:23:51 #73
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173301655
quote:
3s.gif Op maandag 21 augustus 2017 15:23 schreef Armani XL het volgende:
Ik ga het even met mijn "collega's" bespreken.
Komen we op terug.
Bedankt! Ik wacht het af :D.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 21 augustus 2017 @ 17:55:05 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173304674
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2017 11:22 schreef AnnKa het volgende:
Mijn topic 'Enquête over bekendheid met alternatieve geschilbeslechting' is volgens mij onterecht gesloten. Ik was op vakantie en kon daarom niet elke minuut online zijn. Daardoor was het topic net gesloten toen ik inlogde om op reacties te reageren. Ik ben inmiddels weer terug en zou graag het topic heropend willen zien zodat ik kan reageren. Hoe regel ik dit? Ik ben namelijk nog niet lang genoeg lid om Nizno een privébericht te sturen.
Mocht je een enquête puur over het ODR willen stellen dan mag je een nieuw topic maken met de vermelding dat het over ODR gaat. Indien je enquête wel over de volledige geschilmogelijkheden binnen NL en de EU moet gaan dan stel ik voor dat je een nieuwe enquête maakt en de link hier eerst even plaatst zodat we ook kunnen vaststellen dat dat zo is en die in het topic kunnen plaatsen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173308922
quote:
99s.gif Op maandag 21 augustus 2017 17:55 schreef Nizno het volgende:
Mocht je een enquête puur over het ODR willen stellen dan mag je een nieuw topic maken met de vermelding dat het over ODR gaat. Indien je enquête wel over de volledige geschilmogelijkheden binnen NL en de EU moet gaan dan stel ik voor dat je een nieuwe enquête maakt en de link hier eerst even plaatst zodat we ook kunnen vaststellen dat dat zo is en die in het topic kunnen plaatsen.
Bedankt voor de reactie Nizno. Ik maak een nieuw topic aan, want mijn enquête aanpassen is voor mij niet zinnig. Ik zal dan goed vermelden dat het over bekendheid met het ODR-platform gaat.
pi_173347188
Naar aanleiding van verwijderde berichten in het oplichtingstopic van marktplaats :

Lieve crew:

Het opsporen van een mobiele telefoon is absoluut NIET illegaal.

Hoewel ik dat niet deed, zou zelfs een handleiding over hoe je dat het slimste doet gewoon moeten kunnen en mogen op FOK!

Lang geleden hebben we naar aanleiding van de Gratis treinreizen topics aangetoond, dat het plaatsen van een handleiding over hoe je iets binnen bestaande regels kunt doen, absoluut niet strafbaar is.

Ook kan het niet worden geschaard onder "aanzetten tot" dat was een erg duidelijke uitkomst, ondanks het feit dat de discussie erover jaren heeft geduurd.

Het gaat me totaal niet om de posts die nu verwijderd zijn, maar om de het feit dat de er weer een misverstand dreigt te ontstaan, over wat er wel en niet mag op FOK!

Kom nou niet aan de vrijheid die we hier hebben, er is te hard voor geknokt om die nu op te geven.

De hele discussie hierover wil ik graag openbaar voeren, en niet per DM want dan mag ik er niet naar verwijzen.

:*
  Moderator woensdag 23 augustus 2017 @ 18:47:17 #78
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173347301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:42 schreef 2600 het volgende:
Naar aanleiding van verwijderde berichten in het oplichtingstopic van marktplaats :

Lieve crew:

Het opsporen van een mobiele telefoon is absoluut NIET illegaal.

Hoewel ik dat niet deed, zou zelfs een handleiding over hoe je dat het slimste doet gewoon moeten kunnen en mogen op FOK!

Lang geleden hebben we naar aanleiding van de Gratis treinreizen topics aangetoond, dat het plaatsen van een handleiding over hoe je iets binnen bestaande regels kunt doen, absoluut niet strafbaar is.

Ook kan het niet worden geschaard onder "aanzetten tot" dat was een erg duidelijke uitkomst, ondanks het feit dat de discussie erover jaren heeft geduurd.

Het gaat me totaal niet om de posts die nu verwijderd zijn, maar om de het feit dat de er weer een misverstand dreigt te ontstaan, over wat er wel en niet mag op FOK!

Kom nou niet aan de vrijheid die we hier hebben, er is te hard voor geknokt om die nu op te geven.

De hele discussie hierover wil ik graag openbaar voeren, en niet per DM want dan mag ik er niet naar verwijzen.

:*
Ik ga het achter neerleggen, maar tot die tijd beschouwen we het als niet gewenst.
pi_173347409
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik ga het achter neerleggen, maar tot die tijd beschouwen we het als niet gewenst.
Helder, ik wacht rustig op het resultaat, neem er jullie tijd voor, dit heeft geen haast maar is wel belangrijk voor het grotere geheel.

Hier is de link om je in te lezen, exact zelfde principe en omstandigheden.

ONZ / Gratis Treinreizen [SLOT]
  woensdag 23 augustus 2017 @ 19:08:55 #80
19194 Oversight
◢◤
pi_173347658
quote:
3s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:47 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik ga het achter neerleggen, maar tot die tijd beschouwen we het als niet gewenst.
^O^ Niets mis met herhalingen, goed als iedereen weer weet waar de grenzen liggen, hoop hier gauw te lezen dat we het weer eens zijn.
◢◤
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 16:13:13 #81
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173364699
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 18:53 schreef 2600 het volgende:

[..]

Helder, ik wacht rustig op het resultaat, neem er jullie tijd voor, dit heeft geen haast maar is wel belangrijk voor het grotere geheel.

Hier is de link om je in te lezen, exact zelfde principe en omstandigheden.

ONZ / Gratis Treinreizen [SLOT]
We hebben het achter besproken en de conclusie is dat we dit soort praktijken hier niet toe gaan staan. Daarbij gezegd dat er nogal een moreel verschil zit tussen het ritselen van een gratis treinkaartje en het opsporen van een persoon aan de hand van een mobiele telefoon.

Het gaat nu om een "oplichter", maar de volgende is misschien een gewelddadige ex die zijn (ondergedoken) slachtoffer zoekt. Misschien een extreem voorbeeld, maar wel iets dat kan gebeuren. In hoeverre gaat FOk hier dan wel geen problemen mee krijgen?

Daarnaast is het gewoon een vaag gebied, het opsporen van locaties door middel van een mobiel nummer grenst (en gaat volgens mij gewoon over) de scheidslijn tussen het legale en illegale. We gaan daar dus gewoon geen risico mee nemen. We blijven hier dus actief op modden (lees: de posts worden verwijderd en genote).

Hopelijk is het zo duidelijk :)
pi_173368484
quote:
3s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 16:13 schreef Armani XL het volgende:

Het gaat nu om een "oplichter", maar de volgende is misschien een gewelddadige ex die zijn (ondergedoken) slachtoffer zoekt. Misschien een extreem voorbeeld, maar wel iets dat kan gebeuren. In hoeverre gaat FOk hier dan wel geen problemen mee krijgen?

Hopelijk is het zo duidelijk :)
Rest van het verhaal ben ik niet met jullie eens, maar da's verder onbelangrijk omdat jullie hier een goed punt hebben waar ik dan weer niet aan heb gedacht.

dank voor het uitleggen.
  Moderator donderdag 24 augustus 2017 @ 19:44:58 #83
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173369433
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2017 19:04 schreef 2600 het volgende:

[..]

Rest van het verhaal ben ik niet met jullie eens, maar da's verder onbelangrijk omdat jullie hier een goed punt hebben waar ik dan weer niet aan heb gedacht.

dank voor het uitleggen.
Graag gedaan :)
pi_173413484
N.a.v. dit topic vraag ik me af of mods/(forum)admins de plicht hebben om users tegen zichzelf te beschermen door posts of zelfs het hele topic te verwijderen. En/Of in het ergste geval zelfs contact op moeten nemen met de politie om anderen tegen de user te beschermen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator zondag 27 augustus 2017 @ 07:28:04 #85
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173415645
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 01:28 schreef spijkerbroek het volgende:
N.a.v. dit topic vraag ik me af of mods/(forum)admins de plicht hebben om users tegen zichzelf te beschermen door posts of zelfs het hele topic te verwijderen. En/Of in het ergste geval zelfs contact op moeten nemen met de politie om anderen tegen de user te beschermen.
Leuk wakker worden inderdaad :{
Ik heb posts verwijderd en het topic op slot gegooid.
pi_173509907
Zou mijn topic open mogen. Maar dan wel richting WGR.
pi_173510064
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:21 schreef Armani XL het volgende:
Gezien de reacties van TS in het topic en de reacties daarop lijkt het mij beter dit topic maar even op slot te gooien voordat het allemaal nog erger wordt....
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:32:57 #88
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173510114
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:25 schreef Wolfjong het volgende:
Zou mijn topic open mogen. Maar dan wel richting WGR.
Ik denk dat het WGR stukje wel uitbehandeld is. En adviezen daarover sla je keihard de grond in.
Je kunt genoeg hulp gebruiken, en je zou eens een goed verhaal in R&P kunnen plaatsen waar mensen je adviezen kunnen geven. Maar hier houden we de deur voor nu even dicht.
pi_173510191
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik denk dat het WGR stukje wel uitbehandeld is. En adviezen daarover sla je keihard de grond in.
Je kunt genoeg hulp gebruiken, en je zou eens een goed verhaal in R&P kunnen plaatsen waar mensen je adviezen kunnen geven. Maar hier houden we de deur voor nu even dicht.
Nouja ik ben niet de huurder.
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:36:05 #90
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173510267
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef Armani XL het volgende:

[..]

En dit is feedback en geen vervolg van je topic.
Als ik een R&B zodat mensen me daar advies kunnen geven op alles wat niet met geldzaken en recht te maken heeft. mag die dan open? ik moet namelijk advies nemen.
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:40:24 #92
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173510338
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:38 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Als ik een R&B zodat mensen me daar advies kunnen geven op alles wat niet met geldzaken en recht te maken heeft. mag die dan open? ik moet namelijk advies nemen.
Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.

Als ik dit topic ga overzetten begin je daar meteen met een valse start dus kun je beter een nieuw topic openen.

R&P vind je hier :)
pi_173510415
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.

Als ik dit topic ga overzetten begin je daar meteen met een valse start dus kun je beter een nieuw topic openen.

R&P vind je hier :)
Ik wil hier advies over mijn rechten en geldzaken.
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:44:30 #94
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_173510493
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:42 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Ik wil hier advies over mijn rechten en geldzaken.
En dat heb je gekregen in het topic. Waarop je vervolgens duidelijk op reageerde met:
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:02 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Ik ga die deur niet betalen.
Echt niet ze zoekt het uit.
Dus nee, het topic gaat niet open.
pi_173510617
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:44 schreef Armani XL het volgende:

[..]

En dat heb je gekregen in het topic. Waarop je vervolgens duidelijk op reageerde met:

[..]

Dus nee, het topic gaat niet open.
Nou net gebeld en kan het verhalen bij de staat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 31 augustus 2017 @ 20:49:11 #96
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173510663
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:47 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Nou net gebeld en kan het verhalen bij de staat.
dan is het WGR stuk sowieso niet meer nodig om te bespreken.
En succes met het werken aan jezelf, een stukje agressiemanagement zou geen kwaad kunnen denk ik.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173510716
quote:
3s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:40 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Zoals ik zei. Maak een nieuw (en ook normaal...) topic aan in R&P waarin je duidelijk je hulpvraag vermeld en ze zullen je daar vast en zeker graag helpen.

Als ik dit topic ga overzetten begin je daar meteen met een valse start dus kun je beter een nieuw topic openen.

R&P vind je hier :)
Zou je even willen praten met je collega Samzz
  donderdag 31 augustus 2017 @ 20:57:15 #98
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_173510951
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:50 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Zou je even willen praten met je collega Samzz
Stuur maar een mail naar forum@fok.nl met onderbouwing.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 12 september 2017 @ 21:04:06 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173740018
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 08:46:48 #100
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  Moderator woensdag 13 september 2017 @ 12:40:07 #101
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
  woensdag 13 september 2017 @ 16:08:48 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_173753378
Een hoop andere ook niet van dezelfde strekking maar die staan er volgens mij nog wel. Bedankt voor het uitzoeken iig
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 22 september 2017 @ 21:37:18 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173936911
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:34 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Aperte waarheden waren dat Madame. Maar paarlen voor de zwijnen blijkbaar. Door dat "op te ruimen" hou je die onzin en consumentenbedrog in stand. Dat moet je maar willen.
Ik zou zeggen, maak er een topic over aan. Maar het heeft niets te maken met het bestaande probleem van TS.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173936951
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, maak er een topic over aan. Maar het heeft niets te maken met het bestaande probleem van TS.
Natuurlijk heeft het dat wel. Het is alweer zo'n topic waar de hooggespannen verwachtingen teleurgesteld worden. Dat is mijn insteek. Het is jammer dat dat niet doorzien wordt.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 22 september 2017 @ 21:39:59 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173936957
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:39 schreef Bart2002 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft het dat wel. Het is alweer zo'n topic waar de hooggespannen verwachtingen teleurgesteld worden. Dat is mijn insteek. Het is jammer dat dat niet doorzien wordt.
Je insteek hoeft niet in dat topic in elk geval.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_173936987
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

Je insteek hoeft niet in dat topic in elk geval.
Ik heb duizenden van dit soort topics voorbij zien komen. Het komt allemaal op precies hetzelfde neer. En de remedie ligt voor de hand. Maar goed. Paarlen voor de zwijnen.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 22 september 2017 @ 21:42:44 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_173936998
En nogmaals, maak er een topic over aan, maar niet in een topic waarbij het niets helpt aan het probleem van TS.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_174214265
Is het mogelijk dat een van de moderatoren iets aan dit topic doet?


Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent

staat in WGR.

ik vind het kwalijk en ik word er onpasselijk van
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:55:57 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174214316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
Is het mogelijk dat een van de moderatoren iets aan dit topic doet?


Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent

staat in WGR.

ik vind het kwalijk en ik word er onpasselijk van
Deze?
WGR / Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent?

Het is vooral gebaseerd op een hoop nonsens uit de onderbuik.
En de doelstelling is ook vrij onbehoorlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 05-10-2017 17:01:52 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:59:02 #110
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_174215583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:53 schreef bleyenburg het volgende:
Is het mogelijk dat een van de moderatoren iets aan dit topic doet?


Ziektewetuitkering terwijl je fysiek in orde bent

staat in WGR.

ik vind het kwalijk en ik word er onpasselijk van
In de toekomst zou je de optie van de TR kunnen proberen.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_174215710
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:59 schreef Mark het volgende:

[..]

In de toekomst zou je de optie van de TR kunnen proberen.
:')
Beide moderators posten mee in dat topic.

[ Bericht 10% gewijzigd door Armani XL op 05-10-2017 19:19:03 ]
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 19:14:16 #112
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174217136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
:')
Beide moderators posten mee in dat topic.
Maar aangezien deze post na mijn laatste reactie kwam en ik sindsdien niet meer in het topic gekeken heb, is het topic langer open gebleven.

Had ik dit eerder geweten, dan was het topic allang gesloten geweest.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 5 oktober 2017 @ 19:29:33 #113
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_174217498
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

:')
Beide moderators posten mee in dat topic.
Ja, 2 posts op het moment dat het totaal nog niet deze kant op leek te gaan. Had ik inderdaad meteen in moeten grijpen.
Je hebt gelijk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_174218195
Tekenend weer hoe men hier weer direct op de achterste benen staat _O-
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 21:55:41 #115
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174222600
Waarom zou je een weerwoord moeten geven dan?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174342867
Gisteren een reactie geplaatst in het topic Hoe op zoek naar een baan? Kreeg gisterenavond zelf een notificatie op de FrontPage dat iemand mijn reactie ge-quote had. Maar ik kan mijn reactie, en dus ook de quote, niet meer vinden. Is mijn reactie verwijderd? zo ja waarom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat.......
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 11 oktober 2017 @ 22:00:15 #118
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_174361395
en dan vraag je je af waarom die reactie verwijderd is? :?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_174369512
Ja. Ik zie wel eens posts die serieus kwetsend zijn en die wel gewoon blijven staan (bijvoorbeeld ieder Wilders topic op de FrontPage). Dan snap ik dus niet waarom deze niet door de beugel kan. En ik snap niet waarom niet gewoon de tekst van mijn post verwijderd is met een opmerking van een mod, zoals ik ook wel vaker zie..
Het is wat.......
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 13:12:11 #120
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_174371811
WGR is de frontpage niet. In principe worden alle onzin of kwetsende opmerkingen gewoon verwijderd.
Wij kiezen meestal voor verwijderen omdat leeg-geëditte posts gewoon vervelend lezen en men wil dan weer weten wat er stond enz enz,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')