vertel...quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:05 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik ben een vrouw. En ik weet genoeg van mannen om hier te melden dat mannen slechts letten op benen, billen en borsten.
Nee, dit gaat vast erg leuk worden.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:15 schreef Cookings het volgende:
[..]
stalkerals topic niet bevalt ga je lekker weg
bruhquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dit gaat vast erg leuk worden.
ow dus dan vind je mn topic interessant. Is goed je mag blijvenquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? mannetjes die willen weten hoe hij andere mannen kan opgeilen is behoorlijk gay hoor.quote:
Kijk, dergelijke opmerkingen vind ik dan wel weer enorm tof.quote:Op donderdag 29 juni 2017 20:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
ben geen manquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:21 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker? mannetjes die willen weten hoe hij andere mannen kan opgeilen is behoorlijk gay hoor.
niemand zit daar op te wachtenquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:31 schreef Cookings het volgende:
[..]
Ik kan je pic van mn kutje sturen(oops er zijn kids bij
)
eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gastquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:33 schreef Fatoeman het volgende:
Negerin. Lief. Vrouwelijk. Mooie lichaam. Dat soort dingetjes...
En het liefst een strakke broek en geen afgetrapte gympies. Gewoon netjes verzorgde kleding ook. Verder geen hoge eisen, ze moet er gewoon leuk en verzorgd uitzien, maar hoeft niet de allerknapste te zijn. Ook moet ze gezellig in de omgang zijn, wat ik namelijk bij veel mensen sws al misquote:Op donderdag 29 juni 2017 20:38 schreef Cookings het volgende:
[..]
eindeluk mensen neem voorbeeld van deze gastnegerinnen zijn wel fcking geil
Je praat als een man.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |