abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:28:33 #51
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201674626
FIA = Familton International Assistance. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 19:21:24 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201708341
De FIA heeft door Gasly die zeer onterechte penalty te geven ervoor gezorgd dat Hamilton niet nog een plaats zou verliezen aan het einde van de race toen de strategie mislukte. Het kan geen toeval zijn dat deze vage straf precies die uitkomst heeft.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201708780
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
De FIA heeft door Gasly die zeer onterechte penalty te geven ervoor gezorgd dat Hamilton niet nog een plaats zou verliezen aan het einde van de race toen de strategie mislukte. Het kan geen toeval zijn dat deze vage straf precies die uitkomst heeft.
Ik moet toegeven dat deze theorie gelijk door mijn hoofd schoot op het moment dat Gasly Alonso aanreed.
pi_201709523
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
De FIA heeft door Gasly die zeer onterechte penalty te geven ervoor gezorgd dat Hamilton niet nog een plaats zou verliezen aan het einde van de race toen de strategie mislukte. Het kan geen toeval zijn dat deze vage straf precies die uitkomst heeft.
Of met Gasly ertussen was Lewis niet gestopt en heeft het enkel punten gelost!
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:52:03 #55
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201709536
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Of met Gasly ertussen was Lewis niet gestopt en heeft het enkel punten gelost!
Dit vooral, denk ik.

Dus eigenlijk was de penalty in het voordeel van RBR.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 oktober 2021 @ 21:11:18 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201709787
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Of met Gasly ertussen was Lewis niet gestopt en heeft het enkel punten gelost!
Misschien wist de FIA wel dat hij dan een klapband zou krijgen :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:20:03 #57
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728680
Ik gooi er zo even een theorietje tussendoor. Het is al iets dat ik vanaf het begin van het seizoen in kleine mate aan het vermoeden was. (heb het in het live topic ook gepost)

Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.

Ik zeg zeker niet dat het waar is, het is meer gewoon een ideetje. Het motief van Mercedes? De ultieme promotie voor Formule 1. Ik denk dat deze titelstrijd voor het eerst in vele jaren toch veel bekijks genereert, en dat de formule 1 wellicht populairder is dan ooit tevoren. Daarmee creëert Mercedes toch een goede advertentiewaarde mee, ondanks dat ze niet elke race op het podium staan.

Het is sowieso een bijzonder jaar met auto's die qua prestatie weinig verschillen onderling, wat met de auto van 2022 weer compleet anders kan zijn.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201728943
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gooi er zo even een theorietje tussendoor. Het is al iets dat ik vanaf het begin van het seizoen in kleine mate aan het vermoeden was. (heb het in het live topic ook gepost)

Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.

Ik zeg zeker niet dat het waar is, het is meer gewoon een ideetje. Het motief van Mercedes? De ultieme promotie voor Formule 1. Ik denk dat deze titelstrijd voor het eerst in vele jaren toch veel bekijks genereert, en dat de formule 1 wellicht populairder is dan ooit tevoren. Daarmee creëert Mercedes toch een goede advertentiewaarde mee, ondanks dat ze niet elke race op het podium staan.

Het is sowieso een bijzonder jaar met auto's die qua prestatie weinig verschillen onderling, wat met de auto van 2022 weer compleet anders kan zijn.
Sowieso eens met het laatste. Van de rest geloof ik helemaal niks. Het enige wat ik me voor zou kunnen stellen is dat Mercedes de motorontwikkeling bij de concurrentie wat wil remmen door ze het gevoel te geven dat ze in de buurt komen qua vermogen, zodat ze de komende jaren weer dominant kunnen zijn als ze hem wel vanaf 2022 openschroeven

Maar dan zou het volledig contraproductief zijn als ze nu de motor open zouden schroeven. Ik vind je theorie ook vergezocht, omdat Mercedes eigenlijk alleen in Turkije echt veel sterker leek dan RedBull. En eigenlijk dat niet eens, alleen veel sterker dan Verstappen, want Perez reed in seconden eigenlijk gewoon waar hij altijd rijdt, een heel stuk achter Bottas.

Mij lijkt dat we gewoon zitten te kijken naar een Mercedes dat een paar motoren heeft open kunnen schroeven en nu weet waar de issues zitten, zodat ze marginaal meer performance uit de motor kunnen halen, eventueel ook door betere (al dan niet legale) koeling. De komende races zullen we dan ook zien dat de dominantie van Verstappen van dit seizoen (die alleen wordt vertroebeld door crashes die Mercedes heeft veroorzaakt) is verdwenen en dat we een spannend slot tegemoet gaan waarin alles nog open is.
pi_201729280
Zoals al in het livetopic genoemd. Ik zie Mercedes er wel voor aan dat ze dat wel doen. Past allemaal in het perfecte plaatje om Hamilton de ultimate GOAT te maken en het versterkt hun eigen merkwaarde als het spannend lijkt te zijn.
- Met zuidelijke groet -
pi_201736298
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:21 schreef Nattekat het volgende:
In ander nieuws: Imola vervangt China en Singapore komt terug _O_ *O*
Och jee, dat wordt weer een dnf (voorspelling) voor Max.
Italië..maffia ,Ferrari. ssst
Hoop dat het nog goed komt
pi_201740011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:27 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Och jee, dat wordt weer een dnf (voorspelling) voor Max.
Italië..maffia ,Ferrari. ssst
Hoop dat het nog goed komt
Imola ging dit jaar ook enorm beroerd voor Max inderdaad
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 09:49:53 #62
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202010711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gooi er zo even een theorietje tussendoor. Het is al iets dat ik vanaf het begin van het seizoen in kleine mate aan het vermoeden was. (heb het in het live topic ook gepost)

Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.

Ik zeg zeker niet dat het waar is, het is meer gewoon een ideetje. Het motief van Mercedes? De ultieme promotie voor Formule 1. Ik denk dat deze titelstrijd voor het eerst in vele jaren toch veel bekijks genereert, en dat de formule 1 wellicht populairder is dan ooit tevoren. Daarmee creëert Mercedes toch een goede advertentiewaarde mee, ondanks dat ze niet elke race op het podium staan.

Het is sowieso een bijzonder jaar met auto's die qua prestatie weinig verschillen onderling, wat met de auto van 2022 weer compleet anders kan zijn.
Ik begin hier toch meer van overtuigd te raken, zelfs na Max’ overwinning in de VS.

Ik voorspel dat Hamilton kampioen gaat worden.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_202011204
Dat is ook vaak het probleem van complotgekkies, bij alles wat in het straatje van hun complot past gaan ze er harder in geloven en alles wat er niet in past wordt zo gedraaid dat ze er nog harder in gaan geloven.

Immers, alleen 'zij' zien de waarheid en de feiten die anderen niet zien.

Bovendien, zelfs als Hamilton kampioen wordt is dat geen bewijs van je complot.
  woensdag 3 november 2021 @ 19:52:03 #64
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202018422
Ik kan me niet voorstellen dat Merc zoveel over heeft en het er dan zo op aan laat komen, dan zou je er beter voor kiezen om 5 of 10 punten voor te staan.
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 19:54:03 #65
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_202018462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:52 schreef pmponer het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Merc zoveel over heeft en het er dan zo op aan laat komen, dan zou je er beter voor kiezen om 5 of 10 punten voor te staan.
In 5 races kan je een behoorlijk gat trekken als je 5 1-2'tjes kan pakken

Ik had ook niet verwacht dat ze het zo ver zouden laten komen, maar als er iemand meester in "sandbaggen" is, is het Mercedes.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  woensdag 3 november 2021 @ 20:18:48 #66
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_202018932
Ik geloof niet dat ze sandbaggen. Wel las ik dat ze de motor de komende races waarschijnlijk wat meer openschroeven, met het risico dat die stuk gaat. Maar tweede zijn ze sowieso, dus dat risico kunnen ze nemen.

https://www.f1maximaal.nl(...)-te-gooien-in-mexico
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 3 november 2021 @ 20:41:42 #67
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_202019232
Waar ik ook wel benieuwd naar ben of RB het bonnetje nog gaat innen.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 4 november 2021 @ 09:08:48 #68
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202024305
quote:
15s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:49 schreef ChevyCaprice het volgende:

Ik begin hier toch meer van overtuigd te raken, zelfs na Max’ overwinning in de VS.

Ik voorspel dat Hamilton kampioen gaat worden.
Dit moet een van de meest dwaze complottheorien zijn die ik hier heb gezien. Jij snapt overduidelijk niet wat de F1 is. Na dit jaar heeft Mercedes geen enkel idee wat er gaat gebeuren. Met de 8ste titel voor Hamilton en de Mercedesmotor zouden ze twee historische titels pakken. Dat gaan ze echt niet op het spel zetten door te gokken op de laatste 5 races. Wat je nu ziet is het maximale dat Mercedes in huis heeft en het begint er steeds meer op te lijken dat het niet genoeg is.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 4 november 2021 @ 10:22:11 #69
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_202024959
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  donderdag 4 november 2021 @ 12:08:53 #70
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202026123
quote:
Is niet erg als Jeddah niet door gaat. En de 'hoop op de Nurburgring' vind ik ok. :)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 4 november 2021 @ 17:03:38 #71
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_202029459
Hier zijn wat klassiekers, sommigen zouden zomaar waar kunnen zijn of zijn dat, andere pure onzin.


-Kimi gesaboteerd en ontslagen door Ferrari in 2008:
https://f1bias.com/2012/0(...)rari-santander-2008/

-De Maldonado win was een verjaardagskadootje van Pirelli(superbanden)/Bernie(rocketfuel) voor Frank Williams.
Daarna ging het bewijs/garage in de fik.

-Ferrari had een illegale motor in 2019, als straf reden ze in 2020 op 85%.

-Mercedes reed 2014 op 80% om een rulechange te voorkomen, seizoentje sandbaggen.

-McLaren mocht vanwege spygate (op zichzelf al een geweldige conspiracy) geen WDC/WCC winnen in 2007, Lewis china grindbak. Electronics glitchBrasil

-Boel nepsponsors om de boel wit te wassen.

-Bernie Ecclestone zat in het complot van de Great Train Robbery (1963) http://jaquo.com/bernie-ecclestone/

-Alonso was wel op de hoogte van Crashgate.

-Alonso is geëlektrocuteerd in de McHonda tijdens testen 2015.

-Hamilton op de openbare radio is allemaal codetaal:
these tires are gone = can i push? antwoorden zijn ook in code
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 5 november 2021 @ 00:41:33 #72
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_202038686
Tyres are Gone is bij mij inmiddels wel min of meer confirmed als codetaal.
Gone (de graining) dus weer slick, dus turbomode. Als hij echt problemen heeft zegt hij vaak dead.
Schapen zijn relax.
  dinsdag 9 november 2021 @ 11:07:31 #73
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202096520
Ik denk dat Red Bull de Q3 met opzet heeft 'opgekloot', vanwege de slipstream naar bocht 1. Een soort Bottasje op Sochi, zeg maar. 8-)

O ja, en Bottas is zo pissed op Mercedes, dat hij niet helemaal per ongeluk de deur open liet voor Max.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2021 @ 20:56:54 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_202179298
De reden dat het besluit over de diskwalificatie van Hamilton pas 2 uur voor de sprintrace was genomen is zodat Red Bull niet de tijd had om zelf ook een nieuwe Honda erin te hangen zodat Verstappen Hamilton kon coveren :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_202265390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gooi er zo even een theorietje tussendoor. Het is al iets dat ik vanaf het begin van het seizoen in kleine mate aan het vermoeden was. (heb het in het live topic ook gepost)

Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.

Ik zeg zeker niet dat het waar is, het is meer gewoon een ideetje. Het motief van Mercedes? De ultieme promotie voor Formule 1. Ik denk dat deze titelstrijd voor het eerst in vele jaren toch veel bekijks genereert, en dat de formule 1 wellicht populairder is dan ooit tevoren. Daarmee creëert Mercedes toch een goede advertentiewaarde mee, ondanks dat ze niet elke race op het podium staan.

Het is sowieso een bijzonder jaar met auto's die qua prestatie weinig verschillen onderling, wat met de auto van 2022 weer compleet anders kan zijn.
Begint er steeds meer op te lijken
- Met zuidelijke groet -
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')