abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 juni 2017 @ 20:56:24 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172052585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 20:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

In 2014 stond olie op ruim 100$ en kon de regering de overvloedige subsidies nog betalen.
Was Venezuela een welvarend land toen? Ten opzichte van Colombia ja of nee?

quote:
Ik zei dat Libië voor de NAVO bombardementen een welvarend land (voor die regio) was, en gaf het GDP van 2008 (in verhouding tot bevolkingsaantal) als illustratie.
En dat is dus volslagen onzin. Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb, met Venezuela als voorbeeld, zegt GDP totaal niets over de welvaart van de bevolking in een land.

quote:
Jij doet alsof dit hetzelfde is als op basis van het GDP van Venezuela in 2014 besluiten dat het land vandaag welvarend is...
Nope.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 30 juni 2017 @ 01:52:27 #127
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_172058711
https://www.thelocal.it/2(...)nd-offers-more-funds

Brussel wil dus dat de niet aflatende stroom van parasieten ongehinderd door gaat. Het is nu toch wel overduidelijk wat de echte agenda van Brussel is. De totale vervanging van de blanke bevolking van Europa. Ik weet niet wat ik (en vele andere blanken) in mijn leven heb misdaan om dit te verdienen. Waarom haten ze blanken zo erg in Brussel?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_172058963
Kamervragen van CDA aan Dijkhoff eerder deze week:
quote:
Vraag 1
Hoe beoordeelt u de berichtgeving dat een Nederlandse inlichtingendienst samen met een Duitse inlichtingendienst via militaire schepen en spookschepen al enkele maanden op het spoor zou zijn van contacten tussen mensensmokkelaars en schepen van hulporganisaties in de Middellandse Zee tussen Libië en Italië?

Antwoord op vraag 1, 2 en 6
Over operaties van de Nederlandse inlichtingendiensten en het uitwisselen van informatie met partners worden in het openbaar geen uitspraken gedaan.

Vraag 3
Zo ja, hoe verhoudt zich dit tot de antwoorden van zowel de minister van Buitenlandse Zaken 2) als de staatssecretaris van Veiligheid en Justitie 3) dat het kabinet ‘niet beschikt over aanwijzingen dat er sprake zou zijn van rechtstreeks contact tussen sommige hulporganisaties en criminele smokkelbendes’?

Vraag 4
Herinnert u zich de uitspraak van de minister van Buitenlandse Zaken tijdens het Algemeen overleg over de Raad Buitenlandse Zaken (RBZ) op 10 mei jl., die stelde ‘van niets te weten’ en er ‘met extra aandacht’ naar zou gaan kijken?

Antwoord op vraag 3, 4, 5
De kwestie heeft de aandacht van het kabinet. Zoals eerder aan uw Kamer gemeld is de Italiaanse justitie bezig met een oriënterend feitenonderzoek naar mogelijke contacten tussen sommige hulporganisaties en criminele mensensmokkelorganisaties. Het kabinet wacht de uitkomsten van dit onderzoek af.

Vraag 7
Hoe beoordeelt u de uitspraken van de Italiaanse openbare aanklager Zuccaro: ‘Er zijn hulpschepen die buiten het internationale water treden, de satellietzenders afbreken om niet te worden getraceerd. Ze krijgen telefoontjes uit Libië waarin wordt gezegd dat er rubberen boten op zee worden gestuurd die ze moeten komen ophalen.’?

Antwoord
Schepen van ngo’s komen soms zeer dichtbij de Libische kust om reddingsoperaties uit te voeren. Mensensmokkelaars hebben hun modus operandi hieraan aangepast door bijvoorbeeld bootjes met zeer weinig brandstof de zee op te sturen. Berichten over telefoontjes uit Libië naar ngo’s en het afbreken van satellietzenders worden onderzocht door de Italiaanse justitie in het eerder genoemde feitenonderzoek. Zoals hierboven vermeld wacht het kabinet de uitkomsten van dit onderzoek af.

Vraag 8
Klopt het dat ook Frontex materiaal van afgetapte gesprekken bij de Italiaanse openbare aanklager heeft aangeleverd?

Antwoord
Het is het kabinet bekend dat Italiaanse onderzoekers contact hebben met verschillende partijen, waaronder Frontex. Welke informatie wordt uitgewisseld is het kabinet niet bekend. Het gaat hier immers om een Italiaans onderzoek. Opgemerkt zij dat Frontex geen opsporingsinstantie is. Wel levert Frontex, als onderdeel van het nieuwe mandaat van de Europese Grens- en Kustwacht, bijdragen aan het voorkomen en opsporen van zware grensoverschrijdende criminaliteit, zoals mensensmokkel. Indien Frontex bij het uitoefenen van de taken aan de buitengrenzen relevante informatie vergaart, kan zij deze doorgeven aan bevoegde Europese en nationale opsporingsdiensten.

https://www.rijksoverheid(...)en-smokkelbendes.pdf
  vrijdag 30 juni 2017 @ 02:52:49 #129
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172059061
Oftewel weer een hoop non-antwoorden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172059348
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:09 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Hoe zou je dat willen doen, dan?
Geld doneren zodat ze het land daar kunnen opbouwen. Oh nee. :')
  vrijdag 30 juni 2017 @ 06:49:28 #131
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_172059473
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 15:01 schreef ietjefietje het volgende:
Lees het boek 'the strange death of Europe'

:')

Geschreven door een alzheimerpatiënt.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_172078283
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:52 schreef PalmRoyale het volgende:
https://www.thelocal.it/2(...)nd-offers-more-funds

Brussel wil dus dat de niet aflatende stroom van parasieten ongehinderd door gaat. Het is nu toch wel overduidelijk wat de echte agenda van Brussel is. De totale vervanging van de blanke bevolking van Europa. Ik weet niet wat ik (en vele andere blanken) in mijn leven heb misdaan om dit te verdienen. Waarom haten ze blanken zo erg in Brussel?
Gisteren bij Nieuwsuur de reactie van Juncker:
"We vinden al langer dat we Italië niet alleen kunnen laten. De EC zal de inzet van Italië steunen. We laten Italië niet alleen."

Nou, daar heeft Italië wat aan.
pi_172083788
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 06:49 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

:')

Geschreven door een alzheimerpatiënt.
Als de argumenten op zijn, begint doorgaans het schelden. Kwestie van niveau.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_172167400
Haha, "we gaan Italië echt helpen hoor".
quote:
Oostenrijk heeft vier pantservoertuigen bij de grens met Italië gestationeerd om migranten tegen te houden. Ook is Wenen van plan om weer controles in te voeren bij de drukke grensovergang op de Brennerpas.

Italië is woedend over de maatregelen en het ministerie van Buitenlandse Zaken in Rome heeft de Oostenrijkse ambassadeur ontboden om uitleg te geven. De stappen zijn in strijd met de EU-afspraken over vrij verkeer van personen tussen de lidstaten, zeggen de Italianen.

Geen herhaling
De Oostenrijkse minister van Defensie Doskozil wijst op de grote aantallen migranten die Italië binnenkomen en zegt een herhaling van de situatie van zomer 2015 te willen voorkomen. Twee jaar geleden liepen de spanningen in Europa hoog op toen meer dan een miljoen asielzoekers vanuit Turkije en Griekenland dwars door de EU op weg gingen naar West-Europa.

Ook toen al voerde een aantal EU-lidstaten weer grenscontroles in om de asielstroom te reguleren.

In Italië zijn alleen al dit jaar 80.000 vluchtelingen gearriveerd, na een oversteek vanuit Noord-Afrika over de Middellandse Zee. Het land beklaagt zich over de terughoudendheid van andere lidstaten om de asielzoekers eerlijk te verdelen over Europa.

Ongewapend
Daarom valt de Oostenrijkse reactie helemaal verkeerd in Rome. Maar volgens de woordvoerder van minister Doskozil zijn de pantservoertuigen ongewapend. Ze zullen alleen zo nodig worden ingezet om de grensovergang te versperren.

Ook kan het Oostenrijkse leger binnen 72 uur 750 militairen op de been brengen om in te zetten bij "noodsituaties".

Vanmiddag presenteert de Europese Commissie voorstellen om de migratiestroom over de Middellandse Zee te beteugelen.
Maar nu nog even niet..
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:50:21 #135
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172167526
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 22:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gisteren bij Nieuwsuur de reactie van Juncker:
"We vinden al langer dat we Italië niet alleen kunnen laten. De EC zal de inzet van Italië steunen. We laten Italië niet alleen."

Nou, daar heeft Italië wat aan.
De camorra gaat het probleem ook niet oplossen met het uitdelen van gratis pizza's :')
  dinsdag 4 juli 2017 @ 16:58:27 #136
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_172167695
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zelfs inteelt dorpen op het platteland bevinden er immigranten uit niet westerse landen. De multiculturele samenleving is gelukt.
Ach misschien kunnen zij wat meer bijdragen dan inteelt. Klinkt positief.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_172167851
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 02:27 schreef Physsic het volgende:
Kamervragen van CDA aan Dijkhoff eerder deze week:

[..]

Geenstijl heeft hier een half jaar geleden al eens aandacht aan besteed, de contacten tussen smokkelaars en "hulp" schepen, en het uitzetten van de GPS zodat ze niet getraceerd kunnen worden bij hun reddingsacties.

Dat was toen populisme en onzin van een extreem-rechtse site.
pi_172168277
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:52 schreef PalmRoyale het volgende:
https://www.thelocal.it/2(...)nd-offers-more-funds

Brussel wil dus dat de niet aflatende stroom van parasieten ongehinderd door gaat. Het is nu toch wel overduidelijk wat de echte agenda van Brussel is. De totale vervanging van de blanke bevolking van Europa. Ik weet niet wat ik (en vele andere blanken) in mijn leven heb misdaan om dit te verdienen. Waarom haten ze blanken zo erg in Brussel?
Geen verrassing natuurlijk, in 2013 had dit al duidelijk moeten zijn toen de immigranten na het oppikken niet terug gebracht werden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172217448
Er komt een 'gedragscode' voor NGO's.

quote:
De gedragscode die Italië opstelt voor hulporganisaties die bootmigranten redden bij Libië moet er snel komen. De EU-ministers van Binnenlandse Zaken en Justitie willen „duidelijke regels”, zeiden ze donderdag in de Estse hoofdstad Talinn. Bereidheid om havens open te stellen om Italië te ontlasten is er niet, tot onvrede van de Italiaanse minister Marco Minniti.

Hulporganisaties worden ervan beschuldigd een soort veerdienst voor de kust van Libië op touw te hebben gezet. Zij zouden hiermee mensensmokkelaars, die steeds wrakkere bootjes met weinig brandstof inzetten, in de kaart spelen. Bij het opstellen van de code moeten wel de organisaties zelf en de Europese Commissie worden betrokken, aldus de ministers.

Actieplan
De bewindslieden verwelkomden het actieplan dat de Europese Commissie dinsdag presenteerde om de migratiestroom via de Middellandse Zee te beteugelen, onder meer door de Libische kustwacht te versterken en Afrikaanse landen te bewegen kansloze asielzoekers terug te nemen. Egypte en Tunesië zouden nauwer moeten worden betrokken bij maritieme reddingsoperaties. De ministers beloofden extra geld in het EU-fonds voor Noord-Afrika te stoppen.

Italië kreeg weliswaar steun toegezegd, maar concrete toezeggingen voor hulp kwamen er nauwelijks. Duitsland en Frankrijk zegden eerder deze week wel toe extra migranten uit Italië over te nemen. Volgens justitieminister Stef Blok doet Nederland op dit vlak al veel. „Gewoon meer havens openstellen zal het probleem niet oplossen”, liet hij verder optekenen. Volgens Blok kunnen de migranten ook worden afgezet in andere Noord-Afrikaanse landen.
Gaat ook verder weinig veranderen..
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:00:39 #140
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172217672
Een gedragscode _O- veeg me maar op..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172217698
quote:
10s.gif Op donderdag 29 juni 2017 03:36 schreef Fir3fly het volgende:
En waar denk je dat de vruchten van die GDP terecht kwamen? Of hoe men überhaupt aan dat getal komt? Gast... :').

Zoek eens even wat plaatjes op van Ghadaffi's paleizen voordat je jezelf verder belachelijk maakt.
Libie was een geweldig land. Jonge stellen kregen geld om een huis te kopen, er werd geld gegeven aan alle burgers door de olie verkoop etc. Er was niks aan de hand en het was een heel mooi modern land.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:02:44 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172217732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 15:50 schreef Physsic het volgende:
Er komt een 'gedragscode' voor NGO's.

[..]

Gaat ook verder weinig veranderen..
_O-

:')
pi_172217836
Gewoon terugzetten op het Afrikaanse continent.
pi_172217902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:48 schreef Physsic het volgende:
Alweer 11.000 nieuwe migranten in de afgelopen vijf dagen. :o
Als het zo doorgaat, komen er in 2017 meer migranten aan in Italië dan in 2016.
En dat verbaast je?
Er zullen er de komende 100 jaar elk jaar meer gaan komen als we geen actie ondernemen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:09:25 #145
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172217925
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:01 schreef pepefrog het volgende:

[..]

Libie was een geweldig land. Jonge stellen kregen geld om een huis te kopen, er werd geld gegeven aan alle burgers door de olie verkoop etc. Er was niks aan de hand en het was een heel mooi modern land.
Er zijn echt mensen die dit denken inderdaad :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172217974
Yay goed nieuws!

We gaan nog eens gered worden door andere landen. Als Italië geen migranten meer opneemt, dan scheelt dat al een heleboel om dat de boottocht naar dat land ruim het dichtst bij is voor ze.

En indien ze via land gaan, dan worden ze waarschijnlijk tegen gehouden door onze helden uit Oostenrijk, Hongarijë, Tjechië, etc. Landen waar ze nog wel iets geven om hun eigen bevolking.

Zo kunnen wij lekker de moreel verhevene blijven uithangen, terwijl andere landen hun grenzen dichtgooien en zo de stroom richting ons land beperken. Als het aan Duitsland lag, aan de E.U. of aan de linkse partijen hier, dan haalden we er zo honderduizenden per jaar op om ze bij ons permanent onder te brengen. Allemaal op advies van de V.N. die al lang gesteld heeft dat migratie en 'omvolking' noodzakelijk is voor ons.

En het blijkt wel weer dat de E.U. helemaal niet functioneert. Vroeg of laat stappen er meer landen uit, vooral met de huidige crisis-situaties zoals deze.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:13:38 #147
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172218052
Waarom komt de EU nou niet met zo'n plan

-Italische kustwacht/marine stopt NGO boten voordat ze in Italiaanse havens zijn
-Bemanning wordt gearresteerd voor mensen smokkel and overgebracht naar kustwacht/marine schip
-Kustwacht/marine belt libische kustwacht en vaart het schip met een kleine crew onder begeleiding terug naar libie alwaar de migranten aan land gezet worden.
-Schip wordt door een kleine crew naar een italiaanse haven gebracht waar het als bewijs in beslag genomen wordt
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172218989
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:09 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er zijn echt mensen die dit denken inderdaad :D.
Ik ben toen ik jong was meerdere keren in Libie geweest met mijn ouders. Ik en mijn ouders hebben geen enkele armoede gezien toen.
  donderdag 6 juli 2017 @ 16:45:07 #149
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172219078
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:42 schreef pepefrog het volgende:

[..]

Ik ben toen ik jong was meerdere keren in Libie geweest met mijn ouders. Ik en mijn ouders hebben geen enkele armoede gezien toen.
Goh, hoe zou dat komen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172220639
quote:
14s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Goh, hoe zou dat komen?
Omdat Gaddafi baas was en alles was gratis, totdat Frankrijk en McCain besloten om van daaruit de 'Arabische Lente' te starten omdat Gaddafi gouden dinar wilde ipv olie dollar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')