Zegt degene die aan anderen vraagt om Brad's adres door te DM'en ipv het hem gewoon zelf te vragenquote:
En vijgen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:11 schreef Moira. het volgende:
Als men iets gezonders dan pizza wil sturen vindt Brad pasta wel lekker, maar gezonder is dat niet echt te noemen.
Broodje gezond vindt 'ie ook goed.
Hij is geen voorstander van tomaat (plakjes is wel oké maar hele stukken vindt 'ie niet lekker). Augurk en olijf vindt hij ook niet te kanen.
Dus als je dan een maaltijdsalade bestelt, zonder tomaat/augurk/olijf.
Het ligt aan de koppeling.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:16 schreef chroestjov het volgende:
Nou, als jij 30 blijft rijden in zijn 5 en 100 blijft rijden in zijn 3 dan gaat die Polo het niet lang meer trekken.
Ze zeggen het, maar ik merk daar niks van.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
36 uur is juist steeds meer standaard aan het worden, toch?
Volgens mij is het zo dat een werkgever mag kiezen en als je dan minimumloon betaald krijg, dan krijg je bij een 40 urige werkweek gewoon minder per uur betaaldquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat is gebeurd is hij mad op je?quote:Op woensdag 28 juni 2017 19:55 schreef Moira. het volgende:
ik mag dat niet posten maar hij herhaalt het wel zelf 19248 keer
quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar kijken.
van die pussy's die 4x9 gaan werken en een papadag willenquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dique-Long ik hou van jou.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:19 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat een werkgever mag kiezen en als je dan minimumloon betaald krijg, dan krijg je bij een 40 urige werkweek gewoon minder per uur betaald
is ook altijd zo mooi als ie in z'n oor zit te wroetenquote:Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef bamibij het volgende:
in zn neus zitten, boeren, scheten laten, met kanker schelden
B.T.?
Scheld hij weer met kanker?quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:20 schreef bamibij het volgende:
in zn neus zitten, boeren, scheten laten, met kanker schelden
B.T.?
quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:18 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier uren naar kijken.
Braddie heeft geen zelfreflectie.quote:Op woensdag 28 juni 2017 20:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik noemde hem wispelturig en dat verdiende een time-out. Rip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |