Kwartiertje geduld nog.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:43 schreef Braddie het volgende:
Ik hoop niet dat mensen mij wat sturenDonaties is een ding, eten is weer het andere uiterste
"Ik hoop niet dat ik 10 miljoen win bij de loterij, oh nee echt niet pls pls.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:43 schreef Braddie het volgende:
Ik hoop niet dat mensen mij wat sturenDonaties is een ding, eten is weer het andere uiterste
Hou toch op ventquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:43 schreef Braddie het volgende:
Oh daar hoef je je geen zorgen om te maken hoorquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Laat dat zuigen aan Cachet over pls.
Hou dan hier opquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor
Realiseer je wel dat als je stopt met youtube, streamen en dit forum dat je stopt met 90% van je levenquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:21 schreef Braddie het volgende:
Als ik mijn mening niet meer mag geven kan ik toch net zo goed gewoon stoppen met streamen, dit topic laten sluiten en doei zeggen?
Is misschien het beste, maar ik heb een mening, en geef die gewoon. Simpel zat.
Als ik bij elke letter die ik typ bang moet zijn voor de consequenties is't geen leven meer.
Daarom ga ik ook niet stoppen met YouTube / FOK!quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Realiseer je wel dat als je stopt met youtube, streamen en dit forum dat je stopt met 90% van je leven
Ontkennen is bekennen!quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:43 schreef Braddie het volgende:
Waarom dan deze TT?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:43 schreef Braddie het volgende:
Wat versta je dan onder doei zeggen?quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet stoppen met YouTube / FOK!
Vond ik wel in lijn met een aantal TT's terug.quote:
Het gaat er ook niet om dat ik een tijd terug een gratis pizza kreeg, maar het gaat mij er om dat ik bijna iedere avond dat ik stream wel meerdere pizza's betaald/onbetaald krijg + nog allemaal andere zooi.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Kerplunk het volgende:
Ik zou niet klagen als ik gratis pizza zou krijgen
ja maar het wordt niet betaald dat is het probleemquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Kerplunk het volgende:
Waarom heb je een andere naam Fopjequote:Op woensdag 28 juni 2017 16:57 schreef Kerplunk het volgende:
Hopelijk verslik je je de eerste hap.quote:Op woensdag 28 juni 2017 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Denk eentje van 35 eu
Je klaagt toch ook niet over de gratis euro's die je eind van de maand ontvangt? Waarom zou je dan wel klagen over gratis etenquote:Op woensdag 28 juni 2017 16:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat ik een tijd terug een gratis pizza kreeg, maar het gaat mij er om dat ik bijna iedere avond dat ik stream wel meerdere pizza's betaald/onbetaald krijg + nog allemaal andere zooi.
Daarom klaag ik.
Is niet leuk voor mij, en ZEKER niet leuk voor de bezorgers/restaurants, want in feite is het gewoon diefstal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |