Dat is toch zoiets als Kebab of niet?quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
GrieksDat kan mij dus echt niet bekoren he
quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef Braddie het volgende:
GrieksDat kan mij dus echt niet bekoren he
Thanks man ben je eeuwig dankbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:
Poll: Maccie of griek voor Argo?
• MaccieD
• Griek
• Pizza
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Polls maken is mijn lust en leven. Je snapt dan ook mijn teleurstelling toen mijn poll gisteren direct naar het land der doden verwezen werd door heerschap Braddie.quote:
Wow zijn die twee nog maagd? En waarom koppelen ze altijd zo'n lelijke mormel aan een slanke man?!quote:
Omdat zelfs lelijke vrouwen een kerel met een pens niet aantrekkelijk vinden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:01 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Wow zijn die twee nog maagd? En waarom koppelen ze altijd zo'n lelijke mormel aan een slanke man?!
Maar dan moeten ze zelf ook wat aan hun pens doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 15:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat zelfs lelijke vrouwen een kerel met een pens niet aantrekkelijk vinden.
En gelijk hebben ze
Zo zie ik die ''dates'' van Braddie ook altijd voor me.quote:
Als je een goed gevulde portemonnee zou hebben, zou dat probleem nog wel te overkomen zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:09 schreef Braddie het volgende:
Het verschil is dat de mens dubbele standaarden heeft.
Hoe dik een man ook is, die heeft het liefst gewoon een slanke vrouw naast hem slapen.
Hoe dik de vrouw ook is, als de man geen goed figuur heeft kijkt ze niet eens naar hem.
En geef ze eens ongelijk.
Ik zou ook niet wakker willen worden naast iemand met mijn figuur, en kan mij ook echt heel goed voorstellen dat vrouwen niet wakker willen worden met iemand met mijn figuur.
hey lekkertjequote:Op woensdag 28 juni 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Met zo'n TT lok je het wel beetje uit.
Hij schijnt geen geld meer te hebben om de maand te overleven, dus er zit niets anders op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:16 schreef Amarantha het volgende:
Met zo'n TT lok je het wel beetje uit.
Die Polo brengt nog wel 150 Euro op.quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hij schijnt geen geld meer te hebben om de maand te overleven, dus er zit niets anders op.
Was een nep-Adquote:
quote:Op woensdag 28 juni 2017 15:22 schreef Moira. het volgende:
Ik zal ook hier maar even de melding maken. Er is onlangs mailcontact geweest met de hoge heren van ons fijne forumpje. Ad is geen bespreekbaar onderwerp meer hier. Ook niet in SC's of dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |