Haha.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:46 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, klaar met werken.
Dusehh we mogen nu alleen nog maar de reet likken van Braddie en geen kritiek meer hebben?
Oh, ja ik weet niet wat je hebt geveegd natuurlijk, ben net thuis.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.
Welke fitties heb ik gemist?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee. Gewoon geen kinderachtige fitties en gestook etc.
Ik had anders nooit geraden hoe Diqiu-Long heette, en jij vertelt mooi de voor en achternaam en waar zijn adres en telefoonnummer staat.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach welnee, als je 30 seconden googled op mijn naam zie je mijn Facebook en dus mijn naam en woonplaats.
Doe je dat bij Diqiue, dan zie je ook zijn naam en woonplaats, meer is er niet te vinden, dat is algemene info. En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Jij snapt het echt niet hè. Een ding weet ik wel, als mensen hier zo met elkaars privacy omgaan, kom ik niet meer naar die meet. Het is gewoon ontzettend sneu om iemand zijn accountnaam aan zijn NAW te linken. In tegenstelling tot jou til ik wel zwaar aan mijn privacy en als mensen zoals jij in een boze bui maar alles in een stream naar buiten gooien, dan hoeft een meet voor mij niet. Wat gebeurt er zo dadelijk als ik iets zeg wat jou niet zint: Ja en by the way, Buurtzwaan die in straat polder woont, wat een naar wijf. Nee, dankjewel.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach welnee, als je 30 seconden googled op mijn naam zie je mijn Facebook en dus mijn naam en woonplaats.
Doe je dat bij Diqiue, dan zie je ook zijn naam en woonplaats, meer is er niet te vinden, dat is algemene info. En dat heb je van iedereen zo te pakken.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ik had anders nooit geraden hoe Diqiu-Long heette, en jij vertelt mooi de voor en achternaam en waar zijn adres en telefoonnummer staat.
Net een klein kind ben jij
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:54 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hè. Een ding weet ik wel, als mensen hier zo met elkaars privacy omgaan, kom ik niet meer naar die meet. Het is gewoon ontzettend sneu om iemand zijn accountnaam aan zijn NAW te linken. In tegenstelling tot jou til ik wel zwaar aan mijn privacy en als mensen zoals jij in een boze bui maar alles in een stream naar buiten gooien, dan hoeft een meet voor mij niet. Wat gebeurt er zo dadelijk als ik iets zeg wat jou niet zint: Ja en by the way, Buurtzwaan die in straat polder woont, wat een naar wijf. Nee, dankjewel.
Wowquote:Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef missgelukt het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2383920/8/25
zo de concurrentie ook al uitgeschakeld zie ik
Ik weet in iedere geval wel dat ik niet naar een meeting kom die opgezet is door een persoon die mij al meermaals bedreigd heeft, en nu blijkbaar mijn NAW gegevens in een live stream even openbaar maakt. Dat zijn onacceptabel grenzen die meneer overschrijd, want ik maak ja ook niet zijn adres openbaar.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijden
Die meet heeft helemaal geen kut met al deze privégekutshit te makenBraddie komt misschien wel helemaal niet. En IRL hebben mensen gewoon fatsoensnormen, worden geen foto's gemaakt, geen namen op FOK! gepost, etc etc.
Het is hooguit een verbeteraar van de sfeer.
Wat super irritant dat gedoe vanuit het Braddietopic ineens een halve WEB-meet moet verneuken
Hij is niet opgezet door Braddie, hij heeft gewoon dat topic geopend omdat ik niet thuis wasquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ik weet in iedere geval wel dat ik niet naar een meeting kom die opgezet is door een persoon die mij al meermaals bedreigd heeft, en nu blijkbaar mijn NAW gegevens in een live stream even openbaar maakt. Dat zijn onacceptabel grenzen die meneer overschrijd, want ik maak ja ook niet zijn adres openbaar.
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is niet opgezet door Braddie, hij heeft gewoon dat topic geopend omdat ik niet thuis was![]()
![]()
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor hebquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....
Sorry Moiraquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom moet die meet er nou weer telkens onder lijden
Die meet heeft helemaal geen kut met al deze privégekutshit te makenBraddie komt misschien wel helemaal niet. En IRL hebben mensen gewoon fatsoensnormen, worden geen foto's gemaakt, geen namen op FOK! gepost, etc etc.
Het is hooguit een verbeteraar van de sfeer.
Wat super irritant dat gedoe vanuit het Braddietopic ineens een halve WEB-meet moet verneuken
Voor de liefhebbers. Het is deze:quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik ga niet het risico nemen dat wanneer ik met de auto komt: dat die gast even aan mijn auto gaat lopen kutten, eerst waren het mij banden en nu wilde hij de auto weg slepen....
net zo gezellig als bij Ad?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor heb
Ik loop op internet te zeiken tegen je, doe je ook tegen mij, maar weet jij veel.. Straks is het wel gewoon gezellig.
Waarom zit jij dan mij NAW gegevens wat openbaar te maken? Ik heb jou adres ook, daar heb ik zelfs een screenshot van. Maar denk je echt dat ik dan vervolgens jou adres met andere ga delen, wetende dat jij dagenlang allemaal onbetaalde maaltijden van Thuisbezorgd beleverd krijg?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast doe normaal man, natuurlijk ga ik niet aan je auto lopen rommelen, denk je dat ik daar het lef voor heb
Ik loop op internet te zeiken tegen je, doe je ook tegen mij, maar weet jij veel.. Straks is het wel gewoon gezellig
quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers. Het is deze:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de opheldering! Dan heb je niet mijn NAW openbaar gemaakt, want dat staat voor naam, adres en woonplaatsquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:18 schreef Braddie het volgende:
Ik heb je naam geroepen, welke overigens gewoon te vinden is op YouTube bij een van jouw zelfgemaakte filmpjes over nat scheren.
En je woonplaats, welke staat in een van je blogs over natscheren. Dus die info staat gewoon online.
Naam + Woonplaats interesseert mij ook niet zo veel, het is erger als ze ook écht andere dingen online gaan gooien zoals een adres in mijn geval. En dat zou ik bij niemand anders durven te doen. Zelfs bij jou niet man
Hij komt waarschijnlijk überhaupt nietquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Is het ook, maar heeft niets met de meet te makenquote:Op woensdag 28 juni 2017 00:12 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Sorry MoiraDaar heb je wel gelijk in, maar ik vind het nogal een naaistreek om met NAWs te gaan gooien. Dat gaat net zoals de bestellingen een stap te ver.
Niet om lullig te doen, maar op basis van die informatie heb ik je adres gevonden en daar hoefde ik niet veel moeite voor te doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering! Dan heb je niet mijn NAW openbaar gemaakt, want dat staat voor naam, adres en woonplaatsEn ja mijn naam is geen geheim inderdaad
Waarom zou Mapima jou op Facebook contacten dan?quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik snap trouwens wel waarom Mamipa mij plotseling op Facebook contacteerde, maar dat vond ik persoonlijk best eng hoor. Oh die had ook geen foto op haar Facebook
Ja omdat jij natuurlijk in die live-stream mij echte naam even noemde!quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom zou Mapima jou op Facebook contacten dan?
Braddie mag blij zijn als de term ''knul'' wordt gebezigd, want op basis van zijn korte beentjes zijn de termen ''dwerg'' en ''hobbit'' een stuk passender.quote:Op woensdag 28 juni 2017 00:07 schreef isax het volgende:
jongens noem braddie geen knul want dan hedde gij een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |