abonnement Unibet Coolblue
pi_171990716
Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie weten, ben ik gek op gehaktballen. Zo probeer ik altijd 1-2 keer per week een paar heerlijke ballen te draaien, en die lekker de hele middag in de jus te laten baden.
Nu organiseer ik binnenkort voor een nogal divers gezelschap een spelletjesavond (nee niets seksueels). Hierbij is het zoals gebruikelijk de bedoeling dat eenieder zich prima weet te vermaken. Als geen ander weet ik dat plezier en spelletjes hand-in-hand gaan met eten en drinken. Dus ik wil een paar lekkere gehaktballen maken om uit te delen. Allicht met wat mozzarella aan de binnenkant, een extra luxueus hapje dus.
Nu is het eten van een gehaktballetje over het algemeen een beetje kliederwerk, en ik wil niet dat mijn spellen (risk, monopoly, catan etc) vies worden van de vlekken. Echter wil ik wel de gehaktballen serveren (want die zijn gewoon erg lekker). Waar moet ik aan denken qua spellen die leuk zijn voor een groep van ongeveer 10 personen, zonder dat het spel zelf vies wordt?
Niet dat we tikkertje spelen, maar wel een leuk spel waar je ook bij moet nadenken maar niet teveel attributen in handen hebt.

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:59:27 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171991216
Net als een drinkspelletje; bij elk fout antwoord moet je verplicht een gehaktbal eten.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_171991849
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:59 schreef goed_volk het volgende:
Net als een drinkspelletje; bij elk fout antwoord moet je verplicht een gehaktbal eten.
Dat is toch geen straf :9~ *)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')