Voorbedachte rade natuurlijk, alles voor zijn broeders. het stelen van zetels moeten ze verbieden.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Neuh. Denk dat ie Leefbaar gewoon prima vond en er nu klaar mee is.
Begonnen als Pim's partij met een stevig anti islam geluid dan is het wel vreemd dat je moslims op de lijst zet. Dan krijg je dus dit. Daarnaast heeft Leefbaar Rotterdam veel van zijn idealen allang overboord gegooid. Langzaam kruipen ze toch weer richting elite die ze destijds (terecht) verafschuwde. Ze slopen volksbuurten, breken 12.000 goedkope huurwoningen af en bouwen 36.000 woningen voor de hogere prijsklasse.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus LR krijgt de schuld dat er een kandidaat is die zonder enige aanwijzing al zijn idealen van destijds overboord gooit?
Wow. Omgekeerd redeneren hier hoor.
TJa de PVV.. waar is de PVV nu? de PVV is uitgesloten geen 1 partij wil met de PVV samenwerken.. waarom pikken de PVV stemmers dit? waarom staan die anderhalf miljoen PVV stemmers niet op het malieveld te demonstreren tegen die partijen die de PVV uitsluiten? de 2de grootste partij van Nederland en wat hebben we eraan... nope, het is een schande!!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:07 schreef Ijskonijn2017 het volgende:
[..]
Begonnen als Pim's partij met een stevig anti islam geluid dan is het wel vreemd dat je moslims op de lijst zet. Dan krijg je dus dit. Daarnaast heeft Leefbaar Rotterdam veel van zijn idealen allang overboord gegooid. Langzaam kruipen ze toch weer richting elite die ze destijds (terecht) verafschuwde. Ze slopen volksbuurten, breken 12.000 goedkope huurwoningen af en bouwen 36.000 woningen voor de hogere prijsklasse.
En i.p.v. de asielwaanzin tegen te werken, zoals belooft, werken ze er nu juist aan mee. En ze plaatsten die asielzoekers wederom in de volksbuurten en niet in de dure wijken waar de politiek correcte stropdassen wonen. Leefbaar wethouder Schneider werd om die reden laatst nog belaagd door zo'n 200 boze (volks)buurt bewoners.
Gelukkig gaat de PVV in Rotterdam meedoen want LR heeft de burgers gewoon een mes in de rug gestoken.
We zitten midden in een politieke revolutie geeft het wat tijd (en aanslagen). Uiteindelijk groeit de PVV door en kan men er niet meer omheen. Nog een jaartje of 10/15. Overigens klopt het niet dat geen enkele partij met de PVV wil samenwerken.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:15 schreef Jaylinn het volgende:
[..]
TJa de PVV.. waar is de PVV nu? de PVV is uitgesloten geen 1 partij wil met de PVV samenwerken.. waarom pikken de PVV stemmers dit? waarom staan die anderhalf miljoen PVV stemmers niet op het malieveld te demonstreren tegen die partijen die de PVV uitsluiten? de 2de grootste partij van Nederland en wat hebben we eraan... nope, het is een schande!!
jij bent dus eg nie een islamietenhater...Nee toch ?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:03 schreef Jaylinn het volgende:
[..]
Voorbedachte rade natuurlijk, alles voor zijn broeders. het stelen van zetels moeten ze verbieden.
Jij vind dat LR alleen islamieten een mes in de rug moeten steken ?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:07 schreef Ijskonijn2017 het volgende:
Gelukkig gaat de PVV in Rotterdam meedoen want LR heeft de burgers gewoon een mes in de rug gestoken.
Oh heb ik dat gezegd? Wijs me even aan waar, dan kan ik het corrigeren.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vind dat LR alleen islamieten een mes in de rug moeten steken ?
Een burgemeester heeft geen politieke functie, vergelijkbaar met de kamervoorzitter, daarnaast is deze verantwoordelijk voor de veiligheidsdriehoek.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 09:58 schreef Lothiriel het volgende:
Ik dacht dat de burgemeester van Rotterdam Aboutaleb was, maar zijn partij zit niet in de meerderheid, hoe werkt dat?
#mindblown
Misschien moet ik me toch terug wat gaan verdiepen in POL want van Nederlandse politiek moet ik nog een heleboel kaas eten precies
Het zijn niet mijn vrienden, maar moet dat dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
jij bent dus eg nie een islamietenhater...Nee toch ?
islamieten vinden al snel dat ze een mes in hun rug krijgen vooral als ze hun zin niet krijgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2017 15:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij vind dat LR alleen islamieten een mes in de rug moeten steken ?
Je bent daar op die plek omdat je stemmen kreeg.......quote:Op dinsdag 27 juni 2017 14:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Neuh. Denk dat ie Leefbaar gewoon prima vond en er nu klaar mee is.
Iddquote:Op dinsdag 27 juni 2017 10:01 schreef borisz het volgende:
Ondanks alles moeten zetels aan personen gebonden blijven en niet aan partijen.
Maar goed. Van Leefbaarnaar Nida
![]()
! is natuurlijk een beetje gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |