abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171983056
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:44 schreef illusions het volgende:
Als 't maar Zaanse mayonaise is en geen Hellmann's ofzo, dat is echt om te kotsen.
Altijd Zaanse _O_ die is heilig
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983077
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is ook nog wel redelijk normaal, waar ik woon vinden mensen het normaal om geroosterd brood met jam en tonijn uit blik te eten. :')
Dit is het hele punt. Er is geen normaal bij eten. Mensen eten de gekste dingen en combinaties over heel de wereld. Wat jij normaal vindt vindt een ander abnormaal.
Daarom zijn discussies over eten vaak zinloos. Je kan hoogstens aangeven wat je zelf lekker of vies vindt maar je kan onmogelijk van andere mensen verwachten dat ze dezelfde mening delen.
En al helemaal niet neer kijken op de smaak van een ander.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:45 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dit is het hele punt. Er is geen normaal bij eten. Mensen eten de gekste dingen en combinaties over heel de wereld. Wat jij normaal vindt vindt een ander abnormaal.
Daarom zijn discussies over eten vaak zinloos. Je kan hoogstens aangeven wat je zelf lekker of vies vindt maar je kan onmogelijk van andere mensen verwachten dat ze dezelfde mening delen.
En al helemaal niet neer kijken op de smaak van een ander.
Dat realiseer ik me heus wel, toch kijk ik op Pizza Hawaii neer. :D
pi_171983119
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:41 schreef Divje het volgende:
Ik eet nu een half stokbrood met 6 vissticks erop.
Dat heb ik nog nooit gedaan. voor de rest niks gewoon stokbrood en diep gevroren vissticks? of bak je ze wel? brood en vissticks?
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983133
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:47 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gedaan. voor de rest niks gewoon stokbrood en diep gevroren vissticks? of bak je ze wel? brood en vissticks?
Zaanse mayonaise er op. En natuurlijk de vissticks wel even bakken ;)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983148
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat realiseer ik me heus wel, toch kijk ik op Pizza Hawaii neer. :D
ik ook. er tegenop kijken is echt lastig eten. Dan moet iemand voor je snijden en voeren :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983163
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:48 schreef Divje het volgende:

[..]

Zaanse mayonaise er op. En natuurlijk de vissticks wel even bakken ;)
ahh binnenkort eens proberen zaanse op een visstick.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ahh binnenkort eens proberen zaanse op een visstick.
Delicious :9

Maar alles is lekker met Zaanse
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983209
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:50 schreef Divje het volgende:

[..]

Delicious :9

Maar alles is lekker met Zaanse
Zaanse mayo is life.

En uit een tube, uit de pot hoef ik 't niet, alleen als 't niet anders kan.
pi_171983222
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Zaanse mayo is life.

En uit een tube, uit de pot hoef ik 't niet, alleen als 't niet anders kan.
Jij weet het _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983236
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

ik ook. er tegenop kijken is echt lastig eten. Dan moet iemand voor je snijden en voeren :P
Daar zeg je wat trouwens... men zit me altijd raar aan te gapen als ik pizza met mes en vork eet. Tja, hoef gewoon niet van die ranzige klauwen, dan heb ik binnen no-time m'n shirt vol vetvlekken.
pi_171983250
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar zeg je wat trouwens... men zit me altijd raar aan te gapen als ik pizza met mes en vork eet. Tja, hoef gewoon niet van die ranzige klauwen, dan heb ik binnen no-time m'n shirt vol vetvlekken.
Servetjes.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983287
Nou dan iets wat ik erg vind met eten. Ik maak een lekkere pan nasi voor de familie. Daar wil men natuurlijk wat sate saus bij. prima.

Dan gaan ze opscheppen en dan wordt er zoveel sate saus opgeschept dat je onmogelijk nog wat kan proeven van de nasi die ik heb gemaakt.

Ik hoor jullie al roepen dan zal het niet te vreten zijn maar dat is niet zo. Er zijn gewoon mensen die denken dat je de nasi moet verzuipen in sate saus. Ik heb dan zoiets dan had ik je net zo goed enkel rijst kunnen geven met sate saus.

Maar goed dan vind ik het meer jammer van de moeite.
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983304
Hè bah. Saté saus ;(

Pleur er zelf altijd 2 gebakken eitjes op. En veel sambal. Want het moet wel pittig zijn.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:44 schreef illusions het volgende:
Als 't maar Zaanse mayonaise is en geen Hellmann's ofzo, dat is echt om te kotsen.
Hellmans is idd niet te eten ;)
pi_171983321
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:55 schreef Divje het volgende:

[..]

Servetjes.
Het heeft nog een reden, soms trek je heel die topping eraf. Heb je alleen nog deeg in je hand.

Pizza trouwens het enige wat ik niet beschilder met een halve kilo Zaanse mayo.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:00:10 #42
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_171983334
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:57 schreef Blaadjes het volgende:
Nou dan iets wat ik erg vind met eten. Ik maak een lekkere pan nasi voor de familie. Daar wil men natuurlijk wat sate saus bij. prima.

Dan gaan ze opscheppen en dan wordt er zoveel sate saus opgeschept dat je onmogelijk nog wat kan proeven van de nasi die ik heb gemaakt.

Ik hoor jullie al roepen dan zal het niet te vreten zijn maar dat is niet zo. Er zijn gewoon mensen die denken dat je de nasi moet verzuipen in sate saus. Ik heb dan zoiets dan had ik je net zo goed enkel rijst kunnen geven met sate saus.

Maar goed dan vind ik het meer jammer van de moeite.
Minder saus er bij zetten? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_171983349
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Het heeft nog een reden, soms trek je heel die topping eraf. Heb je alleen nog deeg in je hand.

Pizza trouwens het enige wat ik niet beschilder met een halve kilo Zaanse mayo.
Haha, dat is me nog nooit overkomen :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171983355
Ik ben er ook achter gekomen dat ik echt nooit naar een land ga verhuizen waar ik geen melk en zaanse mayo kan kopen.
pi_171983372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:00 schreef Divje het volgende:

[..]

Haha, dat is me nog nooit overkomen :D
Eet maar eens een italiaanse pizza, die zijn echt het verschikkelijkst. Je hoeft zo'n ding maar onder een hoek van 5 graden te houden en heel de teringzooi glijdt er al af.
pi_171983386
Ik heb eigenlijk weinig dingen die ik beschouw als 'culinaire zondes'' hoewel ik een boterham met margarine en pindakaas extreem walgelijk vind en het verbaasd me echt hoeveel mensen dat combineren :')
pi_171983419
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Minder saus er bij zetten? :)
Dat doe ik ook tegenwoordig. Het was ook meer een verhaal waar ik me dan wel kan ergeren over de smaak van een ander(iedereen maakt zich daar wel eens schuldig aan).
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:02 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig dingen die ik beschouw als 'culinaire zondes'' hoewel ik een boterham met margarine en pindakaas extreem walgelijk vind en het verbaasd me echt hoeveel mensen dat combineren :')
Margarine is sowieso smerig, maar geen enkel smeerbaar beleg verdient het om te worden gecombineerd met boter ofzo. De grootste culinaire zonde in mijn ogen is doorgebakken ossehaas - heeft m'n vriendin ooit een keer gepresteerd te bestellen, gelukkig weigerde de kok.
pi_171983431
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:02 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig dingen die ik beschouw als 'culinaire zondes'' hoewel ik een boterham met margarine en pindakaas extreem walgelijk vind en het verbaasd me echt hoeveel mensen dat combineren :')
alleen pindakaas wel ok? of alleen margarine :P
Ich hock in meinem Bonker
pi_171983436
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:02 schreef Lilith_Immaculate het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig dingen die ik beschouw als 'culinaire zondes'' hoewel ik een boterham met margarine en pindakaas extreem walgelijk vind en het verbaasd me echt hoeveel mensen dat combineren :')
Oja dat :') daar word 't zo lekker romig van oid. Koop dan gewoon de creamy pindakaas :(

:D
Nait Soezn Moar Broezn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')