Echt? Alles afgezegd?? Dat is wel erg hard.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeroen had eenevenement iets Amerikaans. Jes heeft alles wat hij wilde laten komen afgezegd. Als laatste vanmorgen de band. Jeroen heeft hieropmgezegd niets meer aan het evenement te willen doen. Cemal gaat nu Elvis nadoen en Jeroen zou moeten gitaar apen en zingen.. Hij heeft gezegd dat niet te doen.. Bil was het er natuurlijk helemaal mee eens
Werd te duur allemaal, dan zouden ze niet uitkomen met het geld. Kaartjes kosten maar 5 euro.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom heeft Jessie dat in vredesnaam gedaan? Te weinig bezoekers?
nou niet als die kut beau er bij zit, wat kan die langdradig neulenquote:
misschien antwoord jij? bringt jerun en single(lied) heruit?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Werd te duur allemaal, dan zouden ze niet uitkomen met het geld. Kaartjes kosten maar 5 euro.
Het wrange is alleen dat er nu mensen afgezegd hebben omdat er dus van alles niet komt.
ach sommige mogen alles daar en sommige moeten tegen gewerkt worden daarquote:Op maandag 26 juni 2017 19:28 schreef Injetta het volgende:
[..]
Echt? Alles afgezegd?? Dat is wel erg hard.
Zonde hoor. Jeroen had er ongetwijfeld iets moois van gemaakt. En je gaat toch niet zonder overleg het evenement van een ander afzeggen?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:28 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Werd te duur allemaal, dan zouden ze niet uitkomen met het geld. Kaartjes kosten maar 5 euro.
Het wrange is alleen dat er nu mensen afgezegd hebben omdat er dus van alles niet komt.
Hij heeft wel een liedje gemaakt, volgens mij wil hij dat wel uitbrengen ja.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien antwoord jij? bringt jerun en single(lied) heruit?
En alle Utopianen betalen voor Robert voor onbepaalde tijd de huur.. iedereen doet mee..quote:Op maandag 26 juni 2017 19:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze dan 'n huisje hebben gaan ze 'n evenement organiseren waar bezoekers huisraad en stoffering etc kunnen doneren
Niemand weet het en niemand geeft antwoord. Dus ja/neequote:Op maandag 26 juni 2017 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
jessie wel, die is de baas daarquote:Op maandag 26 juni 2017 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde hoor. Jeroen had er ongetwijfeld iets moois van gemaakt. En je gaat toch niet zonder overleg het evenement van een ander afzeggen?
Waarom zou Jeroen 'n single uit moeten brengen, hij kan nog niet eens 'n Amerikaans feestquote:Op maandag 26 juni 2017 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
En Billie die het woord voertquote:Op maandag 26 juni 2017 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
jessie wel, die is de baas daar
René verwachtte dat ze met de kaartverkoop wel kiet zouden spelen, maar Jessie ging geen evenement organiseren om kiet te draaien.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde hoor. Jeroen had er ongetwijfeld iets moois van gemaakt. En je gaat toch niet zonder overleg het evenement van een ander afzeggen?
quote:Op maandag 26 juni 2017 19:30 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij heeft wel een liedje gemaakt, volgens mij wil hij dat wel uitbrengen ja.
en Billy is 'n cloon van Eva Braunquote:Op maandag 26 juni 2017 19:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
volgens billy is chippie een lui lak
Kennelijk herkent hij het talent van Jeroen niet en ziet hij het als een feestje.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
jessie wel, die is de baas daar
Chippy is best okquote:Op maandag 26 juni 2017 19:32 schreef ikmoetdrieten het volgende:
als jacco een dochter heeft en zij komt met chippie thuis dan moet ze verder kijken
Geen cent te makken.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:33 schreef ikmoetdrieten het volgende:
chippie is 23 en jessie is 25 wat is het verschil billy?
Peggie Sue heeft door dat Robert in een miljoenen kosten TV-programma zit.. waarom eist ze geen eigen bungalowtje voor Robert?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Mailtje van Peggy Sue. Robert heeft een eigen slaapplaats nodig
Of een Penthousequote:Op maandag 26 juni 2017 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Peggie Sue heeft door dat Robert in een miljoenen kosten TV-programma zit.. waarom eist ze geen eigen bungalowtje voor Robert?
Een week of twee en het is een ander persoonquote:Op maandag 26 juni 2017 19:37 schreef eskil het volgende:
Toch met wat kleur nu zijn gezicht en wat rust, ziet Robert er best al een beetje beter uit.
nr 1 heette mario?quote:Op maandag 26 juni 2017 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hond met naam Chipp heeft in USA de 3.platz gemakt bij de Challenge leilijkste hond
Ja dat denk ik ook!quote:Op maandag 26 juni 2017 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Een week of twee en het is een ander persoon
Jessie snapt maar een ding en dat is zichzelf. En alles wat anderen doen dat niet gericht is op geld, heeft voor hem geen waarde.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk herkent hij het talent van Jeroen niet en ziet hij het als een feestje.
Dat vroeg ik me ook al af. Of heeft Fay er iets van gezegdquote:
Ik denk dat je gelijk hebt. Pech voor Jeroen.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Jessie snapt maar een ding en dat is zichzelf. En alles wat anderen doen dat niet gericht is op geld, heeft voor hem geen waarde.
ik denk dat het echt jeroen pesten is, want er zijn wel meer evenementen geweest die tekort of quitte speeldenquote:Op maandag 26 juni 2017 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Pech voor Jeroen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |