Ben jij ook viesdik?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Kom ik toch weer uit op de salmiak hartjes![]()
[ afbeelding ]
Daarvan eet ik een zakje in no time leeg
Ik word er ook niet misselijk van, dus die kan ik blijven eten.
over goed bereiden gesproken... Waterdunne knoflooksaus, geen kaas, geen sla en shoarma ipv doner?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:06 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
kappaknoffo
[ afbeelding ]
Als het goed bereid is: kun je mij daar 24/7/365 voor wakker maken
Haha vind dit wel een leuke puur omdat ik de smaak persoonlijk niet kan uitstaan. mooi hoe smaken verschillenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:04 schreef miss_sly het volgende:
Kom ik toch weer uit op de salmiak hartjes![]()
[ afbeelding ]
Daarvan eet ik een zakje in no time leeg
Ik word er ook niet misselijk van, dus die kan ik blijven eten.
Tegen ieder rationeel denken en inschattingsvermogen in bij een tankstation een wit broodje zalm halenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 16:37 schreef littlemindy het volgende:
Verder vind ik stiekem die tankstation-sandwiches best lekker
Nee, want omdat ik het zo lekker vind, koop ik het zelden.quote:
dus je bent LekkerSlank?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, want omdat ik het zo lekker vind, koop ik het zelden.
Jij weetquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:02 schreef PoesInDoos het volgende:
Chili cheese nuggets van de Burger KingDie gaan per 20 naar binnen
Hier hetzelfde. Ik ben dol op biefstuk, maar deze moet wel doorbakken zijn. 'Rare', daar houd ik niet van. Geef mij maar een biefstuk die 'medium well' of 'well done' is (maar nog wel mals!).quote:Op zondag 16 juli 2023 11:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Goed doorbakken biefstuk, maar dan wel zo dat-ie net nog niet taai is.
Een culinaire doodzonde, dat weet ik, maar daar heb ik mooi maling aan.
Precies, dat dus.quote:Op zondag 16 juli 2023 11:37 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. ik ben dol op biefstuk, maar deze moet wel doorbakken zijn. 'Rare', daar houd ik niet van. Geef mij maar een biefstuk die 'medium well' of 'well done' is (maar nog wel mals!).
quote:Op maandag 24 juli 2023 20:34 schreef littlemindy het volgende:
Expres klonten in de cup-a-soup laten ontstaan en dan van die zoute brokken naar binnen lepelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |