Volgens mij heeft Haan inderdaad een keer live ergens buiten gestaan dat hij ging blowen en zo'n halve liter van dat sterke pauperbier ging klokken. Heel lang geleden.quote:
Scherp! Wordt echter wel lastig omdat Brad niet echt werkervaring heeft, maar wie niet waagt wie niet wint.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Diploma is niet vereist. Als hij aannemelijk kan maken dat hij dat qua denkniveau haalt, dan is het ok.
edit: Veel van de andere gevraagde kennis heeft hij namelijk wel volgens mij.
quote:
de opmerking die je wist dat zou komenquote:Op maandag 26 juni 2017 13:49 schreef Azpilicueta het volgende:
Hij staat wel stevig in zijn schoenen met 140kg dus ook voldoet hij aan
Ik heb haan meerdere keren gemeet en dat was inderdaad wel de realiteit. Lachen kerel wel.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Haan inderdaad een keer live ergens buiten gestaan dat hij ging blowen en zo'n halve liter van dat sterke pauperbier ging klokken. Heel lang geleden.
Hij heeft in een muziekwinkel gewerkt. Dat is in dit geval relevante werkervaring lijkt me.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:49 schreef Geelman het volgende:
[..]
Scherp! Wordt echter wel lastig omdat Brad niet echt werkervaring heeft, maar wie niet waagt wie niet wint.
Lijkt me inderdaad een puike kerel om een keer mee te hangenquote:Op maandag 26 juni 2017 13:50 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik heb haan meerdere keren gemeet en dat was inderdaad wel de realiteit. Lachen kerel wel.
wil je ook een keer met mij hangen? ga ik mee naar het schoolplein en geef ik die moeders lik op stukquote:Op maandag 26 juni 2017 13:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad een puike kerel om een keer mee te hangen
ja jaren terug.....ging ie allemaal rare dingen doen zoals een eetlepel kaneel. citroensap in z'n oog en meer van dat soort shit.quote:
Zat ik ook aan te denken. Vraag is wel hoe professioneel dat was. Maakt verder ook niet zoveel uit, als je het in een gesprek met de recruiter maar goed kan verkopen.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft in een muziekwinkel gewerkt. Dat is in dit geval relevante werkervaring lijkt me.
BRADDIE IS EEN NA-APER?!quote:Op maandag 26 juni 2017 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja jaren terug.....ging ie allemaal rare dingen doen zoals een eetlepel kaneel. citroensap in z'n oog en meer van dat soort shit.
ONZ / Stream
Precies, hypocriet. Neem een voorbeeld aan mij, roep gewoon dat hij live moet gaan en kijk dan ook als hij live is.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
Grappig is wel dat de meesten die roepen dat hij het niet moet doen gewoon trouw inschakelen zodra hij live is.
Golden years.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja jaren terug.....ging ie allemaal rare dingen doen zoals een eetlepel kaneel. citroensap in z'n oog en meer van dat soort shit.
ONZ / Stream
Hehe.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef haan33 het volgende:
Geen dodelijke dingen, gewoon dingen zoals kaneel snuiven ofso
Fylax.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:38 schreef Blaadjes het volgende:
Zijn er trouwens wel vaker live streams gedaan Door fokkers? Kan me er wel 1 voor de geest halen van haan33.
Plus als je naar de meet gaat dan heeft het al helemaal geen zin om eten te sturen naar je huisadres. Win-winquote:Op maandag 26 juni 2017 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Dus je gaat niet meer naar de meet? Die meet staat toch los van je youtube kanaal. Verder kun je toch wie er aanwezig zijn.
Hij bedenkt zich nog wel een paar keer.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:02 schreef Amarantha het volgende:
Dus je gaat niet meer naar de meet? Die meet staat toch los van je youtube kanaal. Verder kun je toch wie er aanwezig zijn.
quote:Op maandag 26 juni 2017 14:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Plus als je naar de meet gaat dan heeft het al helemaal geen zin om eten te sturen naar je huisadres. Win-win
Uiteraard, ik maak geen grappen.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]ik lees het nu pas, is dit allemaal echt gebeurd?
Ja, maar iedereen heeft ook alles mee kunnen luisteren en van de 8 of 9 bestellingen waren er minstens 6 of 7 gewoon betaald.quote:Op maandag 26 juni 2017 10:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee man.
Er waren 2 bestellingen betaald (pizza's) En de rest was allemaal onbetaald. Ik heb toch zelf die bezorgers aan de deur gehad Azpi?
quote:Op maandag 26 juni 2017 14:07 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hij bedenkt zich nog wel een paar keer.
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje een inkoppertje?quote:Op maandag 26 juni 2017 14:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die hamster lijkt ook wel een beetje op Braddie.
Nou, veel mensen lijken het zich toch niet helemaal te realiseren.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:16 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Vind je dat nou zelf ook niet een beetje een inkoppertje?
oke meloewaquote:Op maandag 26 juni 2017 14:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou, veel mensen lijken het zich toch niet helemaal te realiseren.
Nee, ik bedoelde meer dat je Braddie vergelijkt met een rennend dier.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nou, veel mensen lijken het zich toch niet helemaal te realiseren.
Goed plan. Zal die zweetteef leren.quote:Op maandag 26 juni 2017 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wil je ook een keer met mij hangen? ga ik mee naar het schoolplein en geef ik die moeders lik op stuk
Bij een vergelijking in de figuurlijke zin van het woord, hoeft natuurlijk niet alles exact met de realiteit overeen te komen.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat je Braddie vergelijkt met een rennend dier.
Een RENNEND dier.
KLB / "Je lijkt erg op die hond "quote:Op maandag 26 juni 2017 14:30 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij een vergelijking in de figuurlijke zin van het woord, hoeft natuurlijk niet alles exact met de realiteit overeen te komen.
Maar ik vind het gezicht van die hamster gewoon veel op die van Braddie lijken, als hij een hamster zou zijn geweest dan zag hij er ongeveer zo uit.
Hahaquote:
quote:Op maandag 18 november 2013 10:52 schreef Chai het volgende:
Ze wil je neuken en daarom plaagt ze je.
Braad kan amper lopen.quote:Op maandag 26 juni 2017 14:22 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde meer dat je Braddie vergelijkt met een rennend dier.
Een RENNEND dier.
Misschien heeft hij gewoon iets dierlijks.quote:
Duitser?quote:Op maandag 26 juni 2017 14:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Uiteraard, ik maak geen grappen.
[..]
Ja, maar iedereen heeft ook alles mee kunnen luisteren en van de 8 of 9 bestellingen waren er minstens 6 of 7 gewoon betaald.
Dat zei je vorige keer ook al toen ik die opmerking plaatste, dit topic jaagt cyclussen aan.quote:
Zou je er geld op inzetten?quote:
Wat een slecht idee.quote:Op maandag 26 juni 2017 15:45 schreef chroestjov het volgende:
Misschien is het een idee voor Braddie om een kluisje te kopen om daar de webcam in op te bergen en daarna het sleuteltje door te slikken, dan kan hij i.i.g. enkele dagen met zekerheid niet meer streamen.
quote:Op maandag 26 juni 2017 15:45 schreef chroestjov het volgende:
Misschien is het een idee voor Braddie om een kluisje te kopen om daar de webcam in op te bergen en daarna het sleuteltje door te slikken, dan kan hij i.i.g. enkele dagen met zekerheid niet meer streamen.
ja maar dat is een vrouw. althans dat denk ik.quote:Op maandag 26 juni 2017 15:54 schreef Rectum het volgende:
[..]
Als ie daar behoefte aan heeft kan hij gewoon die Filipijnse weer bellen.
Ja, ik heb ook liever gewoon een stream maar dat is niet echt in het belang van Braddie.quote:
ga ik zo ook even doen denk ikquote:Op maandag 26 juni 2017 16:03 schreef Protoplanet het volgende:
Ik heb chips gehaald voor tijdens de livestream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |