abonnement Unibet Coolblue
pi_172406424
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:22 schreef Xaryna het volgende:
Eens. Zie ook altijd in de Leidsche Rijn tunnel minimaal 1 auto zonder verlichting.

Zorg gewoon dat alle auto's standaard de lampen aan hebben, dan hoef je ook niet te handhaven.
Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:43:33 #252
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172407828
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
dat hoeft niet direct positief te zijn hoor, als je er 'opeens' iets voor je opdoemt wat een auto blijkt te zijn. Met verlichting had je die al vanaf een paar honderd meter zien aankomen.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 11:01:37 #253
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_172408156
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 17:10 schreef ludovico het volgende:
Gewoon verblinden met je groot licht als ze zo dom zijn.. maar die mensen snappen seinen ook niet.
Sterker nog, ik had eens bijna ruzie toen ik twee mutsen in een truttenschudder zonder licht in het stikdonker bij het stoplicht erop probeerde te attenderen. Ze reden overigens ook nog hersenloos links, dus het was echt gevaarlijk.

Enniehoe, ze interpreteerden mijn wijzende gebaren en het uit- en inschakelen van mijn verlichting blijkbaar als een provocatie waarna ze begonnen te middelvingeren en dreigden uit te stappen.

Tokkies gonna tok :{w
  FOK!fotograaf vrijdag 14 juli 2017 @ 17:46:49 #254
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_172418156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
Iemand die normaal vlak voor je neus in het pikkedonker (nacht, motregen, onverlichte snelweg) naar links komt met ruim 50 km/h minder op de teller dan jij (reed zo'n 140 op de teller) is al niet grappig, maar als diegene dan ook nog eens geen licht aan heeft, is het echt niet leuk meer. Dan schrik je je gewoon de pleuris.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_172419076
Gisteren was er links naast mij een ritsstrook. Ik hield extra afstand van mijn voorganger zodat de automobilist die naast me reed kon gaan ritsen. In plaats daarvan geeft ze extra gas, rijdt ze de hele ritsstrook af verder op de helft van de tegenligger om vervolgens net op tijd weer naar rechts te gaan. Ging maar net goed.
pi_172443418
Vandaag toch een klootviool op de A3 in Bayern....
Audi A4 met enkelassige caravan, bootje op dak van de auto. En maar scheuren, met gemak 120kmh en caravan dansend en slingerend erachteraan.
Op die snelweg zijn diverse werkzaamheden en in Duitsland geldt dan meestal 80kmh en altijd inhaalverbod. Staat ook altijd aangegeven, meermaals.
De eerste werkzaamheden had hij al vaker ingehaald, en wilde op een zeker moment zelfs inhalen bij versmalde linkerbaan. Ik heb niet zo'n behoefte aan een Dolleman voor me en heb de deur dichtgebonden. Dan maar paar km de boel blokkeren, beter dat dan een flink ongeval waardoor alles compleet dicht zit met evt gewonden.
Uiteraard knipperorgel, bumperkleven etc maar daar ben ik immuun voor.
Even daarna op normale weg probeerde die vent zelfs via de uitvoegstrook in te halen. Met caravan....de wereld is vol met idioten. Er reed een busje op de rechterbaan en dat zat hem in de weg. Die vent met Audi en caravan presteerde het ook nog eens om dat busje naar de linkerbaan te drukken.
Audi, met de A van Asociaal. Was een Duitser overigens.
pi_172504958
Vanmorgen een trage kutcamper die ik kilometers lang niet kon inhalen en gas ging geven op een punt waar ik wel kon inhalen en dat terwijl ik al aan het inhalen was. Kon ik er alsnog kilometers lang achter blijven rijden :(

Meneer uit Denemarken, krijg de tering.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_172506885
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 09:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als ik het zo allemaal hoor vallen jullie de auto's zonder verlichting meer op dan de rest, dus zo erg kan het niet zijn :)
Op de verlichte stukken snelweg zie je ze nog wel. Maar als zo'n hok in het donker voorbij rijdt kan het best spannend zijn. Verlichte auto's vallen gewoon meer op.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf woensdag 19 juli 2017 @ 00:30:56 #259
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_172518282
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2017 14:57 schreef Simterklaas het volgende:
Vanmorgen een trage kutcamper die ik kilometers lang niet kon inhalen en gas ging geven op een punt waar ik wel kon inhalen en dat terwijl ik al aan het inhalen was. Kon ik er alsnog kilometers lang achter blijven rijden :(

Meneer uit Denemarken, krijg de tering.
Of je reed in een of andere oude Landrover of andere oldtimer, of je had zo'n ding met gemak moeten kunnen inhalen.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_172525749
Ik irriteerde me laatst aan iemand die zich keurig aan de snelheidslimiet hield, ik moest zo nodig 120 rijden op een 80 weg.... Haalde ik hem in over een doorgetrokken streep.

Slecht gedrag van mij. -O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172531925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:58 schreef eRKa het volgende:
Vandaag toch een klootviool op de A3 in Bayern....
Audi A4 met enkelassige caravan, bootje op dak van de auto. En maar scheuren, met gemak 120kmh en caravan dansend en slingerend erachteraan.
Op die snelweg zijn diverse werkzaamheden en in Duitsland geldt dan meestal 80kmh en altijd inhaalverbod. Staat ook altijd aangegeven, meermaals.
De eerste werkzaamheden had hij al vaker ingehaald, en wilde op een zeker moment zelfs inhalen bij versmalde linkerbaan. Ik heb niet zo'n behoefte aan een Dolleman voor me en heb de deur dichtgebonden. Dan maar paar km de boel blokkeren, beter dat dan een flink ongeval waardoor alles compleet dicht zit met evt gewonden.
Uiteraard knipperorgel, bumperkleven etc maar daar ben ik immuun voor.
Even daarna op normale weg probeerde die vent zelfs via de uitvoegstrook in te halen. Met caravan....de wereld is vol met idioten. Er reed een busje op de rechterbaan en dat zat hem in de weg. Die vent met Audi en caravan presteerde het ook nog eens om dat busje naar de linkerbaan te drukken.
Audi, met de A van Asociaal. Was een Duitser overigens.
Audi rijders zijn al jaren wat de BMW rijders vroeger waren. Ik zie het hier in Nederland ook. Zodra ik een Audi zie zet ik me al schrap. Je weet immers dat het een idioot is.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172532215
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 13:37 schreef ludovico het volgende:
Ik irriteerde me laatst aan iemand die zich keurig aan de snelheidslimiet hield, ik moest zo nodig 120 rijden op een 80 weg.... Haalde ik hem in over een doorgetrokken streep.

Slecht gedrag van mij. -O-
Het is maar een streep hoor. Er zijn zat wegen die een doorgetrokken streep hebben en heel overzichtelijk zijn. Helaas deed ik dat ook een keer midden in de nacht met 1 slak voor me en toen reed er net een undercover Golfje achter me ;( ¤220
Facts don't care about your feelings
pi_172532288
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het is maar een streep hoor. Er zijn zat wegen die een doorgetrokken streep hebben en heel overzichtelijk zijn. Helaas deed ik dat ook een keer midden in de nacht met 1 slak voor me en toen reed er net een undercover Golfje achter me ;( ¤220
De dijk tussen lelystad en enkhuizen. Afhankelijk van de helderheid overdag en 's nachts sowieso makkelijk te zien, kan je op genoeg plekken inhalen.
Sowieso is het daar altijd wel zo dat je op de plekken dat je mag inhalen, het stervensdruk is en waar je niet mag inhalen heb je nul tegenliggers... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172532344
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:29 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

De dijk tussen lelystad en enkhuizen. Afhankelijk van de helderheid overdag en 's nachts sowieso makkelijk te zien, kan je op genoeg plekken inhalen.
Sowieso is het daar altijd wel zo dat je op de plekken dat je mag inhalen, het stervensdruk is en waar je niet mag inhalen heb je nul tegenliggers... :')
Ja en dan heb je daar zo'n prachtige overzichtelijke bocht en mag je opeens niet meer inhalen... Ach ja, zie zat punten waar die ambtenaren maar wat gedaan hebben. Snelheden zijn soms ook totaal onlogisch.

Vandaag reed ik met de i8 wel 10 min. achter een Safira op de linkerbaan. Je denkt toch wel dat zo'n auto opvalt maar gaat niet aan de kant. Dan haal ik hem uiteindelijk rechts, gaat ie allemaal gebaren maken :')
Facts don't care about your feelings
pi_172532426
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:32 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja en dan heb je daar zo'n prachtige overzichtelijke bocht en mag je opeens niet meer inhalen... Ach ja, zie zat punten waar die ambtenaren maar wat gedaan hebben. Snelheden zijn soms ook totaal onlogisch.

Vandaag reed ik met de i8 wel 10 min. achter een Safira op de linkerbaan. Je denkt toch wel dat zo'n auto opvalt maar gaat niet aan de kant. Dan haal ik hem uiteindelijk rechts, gaat ie allemaal gebaren maken :')
Jij rijdt in een i8? :o
Is die net als een Tesla via zakelijke constructies goedkoop te krijgen? :P
* OscarMopperkont hoort graag de tips en trucs. :s) :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172532513
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Jij rijdt in een i8? :o
Is die net als een Tesla via zakelijke constructies goedkoop te krijgen? :P
* OscarMopperkont hoort graag de tips en trucs. :s) :P
Nee even geruild voor m'n Tesla voor een paar daagjes O-)
Facts don't care about your feelings
pi_172532543
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:42 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nee even geruild voor m'n Tesla voor een paar daagjes O-)
Vraag blijft hetzelfde. :P
Ik weet dat je met de nodige trucs een Tesla relatief goedkoop kan aanschaffen dankzij subsidies en andere voordeeltjes.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_172532599
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:44 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Vraag blijft hetzelfde. :P
Ik weet dat je met de nodige trucs een Tesla relatief goedkoop kan aanschaffen dankzij subsidies en andere voordeeltjes.
Als je een eigen bedrijf hebt en redelijk wat winst maakt (liefst 80k+) dan rij je relatief goedkoop ja. Een oude i8 uit 2014 valt denk ik nog wel mee met 7% bijtelling (alhoewel dat nog veel is over 150k). Regels zijn wel veel beperkter geworden (MIA maximale aftrek tot 50k, bijtelling 4% tot 50k) dus je kunt beter een goedkopere EV halen wil je echt max. profit. Voor de Model 3 wordt het perfect.

Volgens mijn berekeningen was m'n Tesla van bijna 90k ongeveer even duur als een BMW/Audi van 50k over een periode van 5 jaar.
Facts don't care about your feelings
pi_172539846
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:24 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het is maar een streep hoor. Er zijn zat wegen die een doorgetrokken streep hebben en heel overzichtelijk zijn. Helaas deed ik dat ook een keer midden in de nacht met 1 slak voor me en toen reed er net een undercover Golfje achter me ;( ¤220
Het was wel gewoon veilig ja, maarja, ik rij graag 120-130 op rechte stukken met veel overzicht.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172539918
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:47 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Als je een eigen bedrijf hebt en redelijk wat winst maakt (liefst 80k+) dan rij je relatief goedkoop ja. Een oude i8 uit 2014 valt denk ik nog wel mee met 7% bijtelling (alhoewel dat nog veel is over 150k). Regels zijn wel veel beperkter geworden (MIA maximale aftrek tot 50k, bijtelling 4% tot 50k) dus je kunt beter een goedkopere EV halen wil je echt max. profit. Voor de Model 3 wordt het perfect.

Volgens mijn berekeningen was m'n Tesla van bijna 90k ongeveer even duur als een BMW/Audi van 50k over een periode van 5 jaar.
Manmanman, fiscaal geneuzel allemaal, welk nut dient dit precies? (vanuit de overheid gezien)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 19 juli 2017 @ 23:10:00 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_172540139
Can we stay ontopic?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_172542182
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:32 schreef YoshiBignose het volgende:
Vandaag reed ik met de i8 wel 10 min. achter een Safira op de linkerbaan. Je denkt toch wel dat zo'n auto opvalt maar gaat niet aan de kant. Dan haal ik hem uiteindelijk rechts, gaat ie allemaal gebaren maken :')
Daar heb ik toch even een vraag over.
Dat linksplakken van die ander was uiteraard niet goed, daar kunnen we het wel over eens zijn denk ik.
Maar waarom denk je dat er ruimte gemaakt moet worden voor jou omdat in je eigen beleving jouw auto opvalt in de spiegels?
Dat is een hele verkeerde aanname en hopelijk snap je dat zelf ook, niet de stoerste auto krijgt 1e keus, daar zijn verkeersregels voor.
En iets zegt mij dat je hebt geprobeerd hebt hem te dwingen aan de kant te gaan, gezien je manier van denken is dat een reële optie.

En als je het toch allemaal zo goed weet: Het is linkerSTROOK ipv linkerbaan.
Als je op de linkerbaan rijdt ben je een spookrijder.
pi_172543539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 02:35 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar heb ik toch even een vraag over.
Dat linksplakken van die ander was uiteraard niet goed, daar kunnen we het wel over eens zijn denk ik.
Maar waarom denk je dat er ruimte gemaakt moet worden voor jou omdat in je eigen beleving jouw auto opvalt in de spiegels?
Dat is een hele verkeerde aanname en hopelijk snap je dat zelf ook, niet de stoerste auto krijgt 1e keus, daar zijn verkeersregels voor.
En iets zegt mij dat je hebt geprobeerd hebt hem te dwingen aan de kant te gaan, gezien je manier van denken is dat een reële optie.

En als je het toch allemaal zo goed weet: Het is linkerSTROOK ipv linkerbaan.
Als je op de linkerbaan rijdt ben je een spookrijder.
:') ik ga er gemakshalve van uit dat mensen lopen te slapen achter het stuur en dus niet doorhebben dat ze onnodig linksrijden. Als dat niet zo is, dan doen ze het blijkbaar met opzet en is het nog triester. Hoe opvallender en sneller je auto, des te beter het opvalt lijkt me voor de persoon voor me. De eerste km's bleef ik gewoon erachter maar na een tijdje had hij zat momenten om naar rechts te gaan maar deed dat niet. Dus ik rij een beetje naar links om te laten zien dat ik er langs wil, maar had geen zin.

Ik lees enige irritatie in je post, wat ik vreemd vind. Maar zie dat wel vaker als je in een dikke auto rijdt. Denk een soort jaloezie. Dan gaan mensen niet meer aan de kant (vooral bij BMW's) of gooien ze de auto ervoor. Ik reed in m'n Kia niet veel anders en had dat probleem nooit.

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Manmanman, fiscaal geneuzel allemaal, welk nut dient dit precies? (vanuit de overheid gezien)
Sorry, ik mag niet meer daarop antwoorden.

[ Bericht 1% gewijzigd door YoshiBignose op 20-07-2017 08:55:00 ]
Facts don't care about your feelings
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:44:09 #274
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172544320
Waarom vinden mensen het altijd nodig om je keihard in te halen op een 50 weg dwars door een dorp? Eerst achter je lopen pushen en drukken en als het dan niet snel genoeg gaat met gierende banden voorbij komen en Annie op de fiets voor je bijna van de weg af drukken.

Er is een reden dat je maar 50 mag rijden in de bebouwde kom, gek !!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 20 juli 2017 @ 09:59:02 #275
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_172544619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 08:49 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

:') ik ga er gemakshalve van uit dat mensen lopen te slapen achter het stuur en dus niet doorhebben dat ze onnodig linksrijden. Als dat niet zo is, dan doen ze het blijkbaar met opzet en is het nog triester. Hoe opvallender en sneller je auto, des te beter het opvalt lijkt me voor de persoon voor me. De eerste km's bleef ik gewoon erachter maar na een tijdje had hij zat momenten om naar rechts te gaan maar deed dat niet. Dus ik rij een beetje naar links om te laten zien dat ik er langs wil, maar had geen zin.

Ik lees enige irritatie in je post, wat ik vreemd vind. Maar zie dat wel vaker als je in een dikke auto rijdt. Denk een soort jaloezie. Dan gaan mensen niet meer aan de kant (vooral bij BMW's) of gooien ze de auto ervoor. Ik reed in m'n Kia niet veel anders en had dat probleem nooit.

[..]

Sorry, ik mag niet meer daarop antwoorden.
Dat ligt toch vooral aan de gemiddelde rijstijl die bij dit soort auto's hoort. De verwachting is er dat een bestuurder van een luxe auto asociaal rijdt, dus daar wordt al op geanticipeerd. Dat je net zo'n appelkoek op de weg was in een Kia maakt dan niet uit, daarin is de verwachting anders en had men hetzelfde gereageerd als het vooraf te zien was.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')