Vettel denkt daar anders over. Denk ik.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:29 schreef Radegast het volgende:
maar je gaat met een klantenmotor geen race en/of titelwinnende auto krijgen
Dat was een worksteam. Dat is anders dan een echte klantenmotor.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vettel denkt daar anders over. Denk ik.
Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat was een worksteam. Dat is anders dan een echte klantenmotor.
Vergelijk eens wat Mercedes erin steekt met Renault destijds.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.
Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.
In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Ik kan hier geen touw aan vastknopen. RBR was volgens jou van 2007 t/m 2009 een fabrieksteam maar toen Vettel er reed niet? Het Renault fabrieksteam is notabene in 2006 nog kampioen geworden en was in de jaren erna gewoon actief.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.
Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.
In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Ik dacht eigenlijk dat je op Toro Rosso doelde.quote:Op maandag 26 juni 2017 00:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oneens. In 2010 en 2011 stond Renault net als nu met een eigen team op de grid. Daarna in 2012 en 2013 met Lotus Renault.
Dan kan je RB echt niet een worksteam noemen imo. Dat was gewoon een klantenmotor. Vind ik dan.
In 2007, 2008 en 2009 was het wel een Works team. Toen heette het ook Red Bull Racing Renault. Dat was wel een worksteam. Toen Vettel daar alles won niet.
Ook met de Renault is het momenteel niet te best. Die gaan weer een zwaar jaar tegemoet.quote:Op maandag 5 maart 2018 00:13 schreef Radegast het volgende:
Spannende tijd voor McLaren, met een Renaultje achterin gaan we echt zien hoe goed dat chassis van ze nou daadwerkelijk is.
Boah, ze kwamen goed naar voren in Melbourne.quote:Op donderdag 15 maart 2018 23:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ook met de Renault is het momenteel niet te best. Die gaan weer een zwaar jaar tegemoet.
Te Brits? Eerder te weinig. Ze blazen vooraf te hoog van de toren, en als het tegenzit ligt het altijd aan alles en iedereen behalve aan henzelf.quote:Op zaterdag 7 april 2018 21:19 schreef beantherio het volgende:
Het is een beetje vlees nog vis met McLaren de laatste jaren. Ze maken mooie sportauto's en ze hebben prachtige fabrieken, maar ze zijn momenteel een beetje te "clean" en te gemoedelijk om nog echt te overtuigen als F1-team. Ze zijn te Brits en te weinig straatvechters. Een beetje hetzelfde probleem als wat Williams ook lijkt te hebben. Ik zie McLaren dit jaar ook niet hoog eindigen.
Ja, blijkbaar hebben ze de problemen met de koeling die ze eerder hadden, opgelost. Overigens was kwalificatie vandaag weer minder.quote:Op zaterdag 7 april 2018 18:58 schreef Fer het volgende:
[..]
Boah, ze kwamen goed naar voren in Melbourne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |