ah die kunnen mij altijd wel waarderenquote:
Fake taxiquote:Op zondag 25 juni 2017 23:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ah meneer gaat taxi rijden: Taxi BradgeTV
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik masturbeer altijd bij kinderboerderijen. Krijg altijd geld van ene Marc D en Benno L. Goeie gasten, verdien elke zomer prima.
De reden waarom ik rekening heb gehouden met de meet-locatiequote:Op zondag 25 juni 2017 23:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik mag niet meer in een straal van 5 meter komen van kinderboerderijen.
quote:Op zondag 25 juni 2017 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En het dolfinarium dan mag je daar nog wel komen?
Goed bezig. Wat bewaak je?quote:Op zondag 25 juni 2017 22:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Yep. Extra geld, heb ik sneller een keyboard bij elkaar verdiend
Geen idee stond me iets van bij dat je daar ook wat mee had.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]______________________________________________!
Hoe breng je dit überhaupt nog ter sprake dan?
Hij is daar niet meer welkom sinds hij voor de 3e keer betrapt is.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee stond me iets van bij dat je daar ook wat mee had.
*hebtquote:Op zondag 25 juni 2017 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geen idee stond me iets van bij dat je daar ook wat mee had.
Ah I seequote:Op zondag 25 juni 2017 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is daar niet meer welkom sinds hij voor de 3e keer betrapt is.
Mannen in witte jassenquote:
Hey! Een bekend gezicht dat altijd wel positief is.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:07 schreef houdjemond het volgende:
kan jullie ook geen avond alleen laten hm?
Twee keer slachtoffer... triest zeg.. eerst van alle kanten betrapt worden.. en dan niet meer mogen komen...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is daar niet meer welkom sinds hij voor de 3e keer betrapt is.
Ja en toch durf je nog niet omdat je bang bent dat er nog iets gaat gebeuren dat je niet wil missenquote:
ja verslaving is een bitch hequote:Op zondag 25 juni 2017 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en toch durf je nog niet omdat je bang bent dat er nog iets gaat gebeuren dat je niet wil missen
Bekend probleemquote:Op zondag 25 juni 2017 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en toch durf je nog niet omdat je bang bent dat er nog iets gaat gebeuren dat je niet wil missen
Ja ik zit aan de laptop gelijmd.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja de views gaan ook omlaag.quote:Op zondag 25 juni 2017 23:10 schreef Moira. het volgende:
't Is echt een triest verhaal in het algheel ditOns, hullie en zullie incluis
Vroegah.. toen er nog tinychat was...quote:Op zondag 25 juni 2017 23:10 schreef Moira. het volgende:
Het helpt je wel mooi de avond doorquote:Op zondag 25 juni 2017 23:10 schreef Moira. het volgende:
tinychattijden beste tijdenquote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vroegah.. toen er nog tinychat was...
Ik had nog wat gedaan moeten krijgen vandaag maar dit hielp mij met uit/afstellenquote:
Soggen als een gekquote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had nog wat gedaan moeten krijgen vandaag maar dit hielp mij met uit/afstellen
dit jaquote:Op zondag 25 juni 2017 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had nog wat gedaan moeten krijgen vandaag maar dit hielp mij met uit/afstellen
Wel een aanraderquote:Op zondag 25 juni 2017 23:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
He can stream for hours so I would say get a office job...goodnight.
truequote:Op zondag 25 juni 2017 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit jamaarja, anders hadden we wel wat anders gevonden
an*quote:Op zondag 25 juni 2017 23:10 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
He can stream for hours so I would say get a office job...goodnight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |