Maar ik bemoei nietquote:Op zondag 25 juni 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel een compilatiepost aankomen
Welke vraag? Moet ik gemist hebben. Was even eten.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mannen moeten veel partners
vrouwen zijn sws sletten
quote:
kunnen we even iets specifieker zijnquote:
Ja dat is ook helemaal prima, dump ik wat toiletspullen in je autoquote:Op zondag 25 juni 2017 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we rond 2 uur gaan dan rij ik WP naar zn huisje en die zei dat je daar kon slapen op zn logeerkamertje
heb je nog meer piercingsquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Welke vraag? Moet ik gemist hebben. Was even eten.
te laat crackquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
kunnen we even iets specifieker zijn
hoeveel moet je er minimaal als man en hoeveel max als vrouw, wil me er graag aan houden
pfff nog een vegan hier ja?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nog meer piercings
houd je van anale seks
hoe lang ben je al vegan
hoe laag is je stem
als jij dequote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoeveel moet je er minimaal als man en hoeveel max als vrouw, wil me er graag aan houden
oke maaarrrrr, heb je voorkeurquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat is ook helemaal prima, dump ik wat toiletspullen in je auto
oh maar het is van Lamonquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
als jij de [ afbeelding ] doet moet ik xcachet denken en dan neem ik niks meer srs
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nog meer piercings. Nee
houd je van anale seks. Ja
hoe lang ben je al vegan. Niet
hoe laag is je stem. Niet
Als man moet je tegen de 32 aan zitten op je 25e, als vrouw maagd tot huwelijkquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar dan ben je wel weer zo'n preutse kut die er niks van baktquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als man moet je tegen de 32 aan zitten op je 25e, als vrouw maagd tot huwelijk.
oke geen probleem, heb maagdenvlies ingevroren zodat ik het zo weer terug kan stoppenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ok top! En yesquote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk wel ideaal, rij jij meteen door naar huis?
Heb liever geen man die er al 32 heeft gehad.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zeester methode gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
maar dan ben je wel weer zo'n preutse kut die er niks van bakt
Wat is een etsu? Nieuw soort seksualiteit of zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |