Oh ben je haar 5e slachtoffer van dit forum?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
pff maar 1 bakje chocolade mousse gekocht spijt van want cachet eet alles op
ja even beetje opwarmen dan wordt het vloeibaarquote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja even beetje opwarmen dan wordt het vloeibaar
kokosolie kun je ook als glijmiddel gebruiken wink wink
hehe namen en rugnummers plsquote:Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh ben je haar 5e slachtoffer van dit forum?
Ik ookquote:Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb zin in dat Nijmeegse dingetje
Ik voel een compilatiepost aankomenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
2de kweenie hoorquote:Op zondag 25 juni 2017 18:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
wow ik ga het meteen uitmakenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef zeer het volgende:
[..]
oef ik weet niet hoe ik zeggen moet maar xcachet is niet helemaal eerlijk tegen je
Trein is 1,5 uur voor mij, en de laatste gaat om half 12. Eerste gaat om 6...quote:Op zondag 25 juni 2017 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maarrr, de vraag was nog beetje willen we naar huis als het klaar is (zo rond twee) of gaan we eerste trein terug. Heb jij voorkeur?
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat om leuk karakter en aantrekkingskracht.
Doe ik sowieso nietquote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef zeer het volgende:
[..]
zullen wij elkaar nooit de waarheid vertellen
mannen moeten veel partnersquote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Net was Zeer kansloos omdat ie te weinig had en nu is Cachet kansloos omdat ze te veel heeft
waar zijn de fokregels mensen ik ben t kwijt
Je moet precies genoeg hebbenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Net was Zeer kansloos omdat ie te weinig had en nu is Cachet kansloos omdat ze te veel heeft
Als we rond 2 uur gaan dan rij ik WP naar zn huisje en die zei dat je daar kon slapen op zn logeerkamertjequote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Trein is 1,5 uur voor mij, en de laatste gaat om half 12. Eerste gaat om 6...
Daar ga ik eens over nadenken
fok de regels toch hahaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik bemoei nietquote:Op zondag 25 juni 2017 18:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik voel een compilatiepost aankomen
Welke vraag? Moet ik gemist hebben. Was even eten.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:41 schreef zeer het volgende:
[..]
mannen moeten veel partners
vrouwen zijn sws sletten
quote:
kunnen we even iets specifieker zijnquote:
Ja dat is ook helemaal prima, dump ik wat toiletspullen in je autoquote:Op zondag 25 juni 2017 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we rond 2 uur gaan dan rij ik WP naar zn huisje en die zei dat je daar kon slapen op zn logeerkamertje
heb je nog meer piercingsquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Welke vraag? Moet ik gemist hebben. Was even eten.
te laat crackquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
kunnen we even iets specifieker zijn
hoeveel moet je er minimaal als man en hoeveel max als vrouw, wil me er graag aan houden
pfff nog een vegan hier ja?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nog meer piercings
houd je van anale seks
hoe lang ben je al vegan
hoe laag is je stem
als jij dequote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
hoeveel moet je er minimaal als man en hoeveel max als vrouw, wil me er graag aan houden
oke maaarrrrr, heb je voorkeurquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat is ook helemaal prima, dump ik wat toiletspullen in je auto
oh maar het is van Lamonquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef zeer het volgende:
[..]
als jij de [ afbeelding ] doet moet ik xcachet denken en dan neem ik niks meer srs
quote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef zeer het volgende:
[..]
heb je nog meer piercings. Nee
houd je van anale seks. Ja
hoe lang ben je al vegan. Niet
hoe laag is je stem. Niet
Als man moet je tegen de 32 aan zitten op je 25e, als vrouw maagd tot huwelijkquote:Op zondag 25 juni 2017 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
maar dan ben je wel weer zo'n preutse kut die er niks van baktquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als man moet je tegen de 32 aan zitten op je 25e, als vrouw maagd tot huwelijk.
oke geen probleem, heb maagdenvlies ingevroren zodat ik het zo weer terug kan stoppenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ok top! En yesquote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk wel ideaal, rij jij meteen door naar huis?
Heb liever geen man die er al 32 heeft gehad.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon de zeester methode gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef zeer het volgende:
[..]
maar dan ben je wel weer zo'n preutse kut die er niks van bakt
Wat is een etsu? Nieuw soort seksualiteit of zo?quote:
Had ik eerst ook, tegenwoordig boeit het me eigenlijk niet zoveel meer. Heb wel sowieso iemand die ervaren is dan een man met geen enkele ervaring.quote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Heb liever geen man die er al 32 heeft gehad.ben ik nu een buitenbeentje?
Ja extremistisch homoseksueelquote:Op zondag 25 juni 2017 18:45 schreef Carsastic het volgende:
[..]
Wat is een etsu? Nieuw soort seksualiteit of zo?
Waarom die moeite, invriezen kan bij jou toch gewoon in-situquote:Op zondag 25 juni 2017 18:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke geen probleem, heb maagdenvlies ingevroren zodat ik het zo weer terug kan stoppen
karakter kan je niet neukenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Het gaat om leuk karakter en aantrekkingskracht.
Een halvequote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
Hoeveel bedpartners hebben jullie ongeveer gehad?
Zeer wat flik je me nouquote:
3/4quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
40-45quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
0quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
als je het precies weet wat moet je dan doenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
durf het bijna niet te vragen maar wat bedoel jequote:Op zondag 25 juni 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom die moeite, invriezen kan bij jou toch gewoon in-situ
haha ohquote:Op zondag 25 juni 2017 18:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]dit is toch ook opname
![]()
![]()
ze waren ook op bks
Hulp zoekenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
als je het precies weet wat moet je dan doen
schattenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
als je het precies weet wat moet je dan doen
Is ook zo. Kijk ook alleen live optreden omdat ik er zelf bij was hoor, anders nooitquote:Op zondag 25 juni 2017 18:50 schreef zeer het volgende:
[..]
haha oh![]()
nee maar live registratie =/= live optreden
ja klinkt wel gaaf tochquote:Op zondag 25 juni 2017 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook zo. Kijk ook alleen live optreden omdat ik er zelf bij was hoor, anders nooit
Maar over dat bandje.. we liepen gewoon festivalterrein en niemand van ons kende ze maar we werden aangetrokken door ze want klonk zo tof![]()
wat is KEXP danquote:Op zondag 25 juni 2017 18:52 schreef zeer het volgende:
[..]
ja klinkt wel gaaf toch
sws op KEXP altijd gave muziek
5quote:Op zondag 25 juni 2017 18:48 schreef Drug het volgende:
radio station in Amerika, altijd gave live registraties zoals die link, hun hele YT kanaal staat vol met toffe dingenquote:
ahhahahhahaquote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef zeer het volgende:
gvd braddie heeft meer vrouwen geneukt dan ik
Nou vrouwen...quote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef zeer het volgende:
vegan lifestyle of abundance bbyquote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef Oberkullie het volgende:
Damn dit is het lekkerste wat ik ooit heb gemaakt
Wat? Heb je zelf een twix gemaakt?quote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ga stukquote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef zeer het volgende:
moet je het eens in gewicht uitdrukkenquote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef zeer het volgende:
vertel wat je voeltquote:Op zondag 25 juni 2017 18:54 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |