2 kattenquote:
ja helaas trekt het aan.quote:Op zondag 25 juni 2017 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aw lief
Konijn hier heeft zoveel last van vliegen, bij jou ook?
heb net zo'n goor vliegenplakding opgehangen, hopen dat het werktquote:
Pas je op, met jouw gewicht kan het riskant zijn als je er tegen aanlooptquote:Op zondag 25 juni 2017 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb net zo'n goor vliegenplakding opgehangen, hopen dat het werkt
hahahahaquote:Op zondag 25 juni 2017 16:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Pas je op, met jouw gewicht kan het riskant zijn als je er tegen aanloopt
quote:Op zondag 25 juni 2017 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha112 bellen, ja hallo ik zit vast aan een plaklinkt en kom er niet meer van af
quote:Op zondag 25 juni 2017 16:17 schreef Crack_ het volgende:
Had wel ooit dat ik dacht dat mn bureaustoel het niet deed omdat die rugleuning bij mij altijd recht bleef en dan steeds weer nieuwe pakken. Tot iemand anders het ging proberen op mijn stoelen en heygoh daar deed ie het wel gewoon
![]()
hebben ze daar bureaustoelen?!quote:Op zondag 25 juni 2017 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]kun je niet gewoon bij de kinderafdeling van de ikea shoppen
eigenlijk geen ideequote:Op zondag 25 juni 2017 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze daar bureaustoelen?!
Koop wel kleren op de kinderafdeling. Sommige broeken hebben een leeftijdsindicatie, ik ben 11 jaar![]()
![]()
![]()
nog leuke vakkenvullers?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan bij de Ap in het centrum
quote:Op zondag 25 juni 2017 16:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
eigenlijk geen idee
qua kleren wel lastig, loop je daar met je kabouter plop print
op een zondag ook echtquote:Op zondag 25 juni 2017 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
heb je nog leuke dingen gekocht?quote:Op zondag 25 juni 2017 16:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
joh en het voordeel is ook dat als je een rokje koopt het voor jou meteen een jurk isquote:Op zondag 25 juni 2017 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]Dat valt wel mee gelukkig, kinderen van 11 willen geen kabouter plop of mooie sterrtjes op hun broek
En is goedkoper dus dat is ook wel chill natuurlijk, maar de mensen die je daar aankijken![]()
![]()
![]()
Maar mijn moeder kwam ooit met dit prachtige idee omdat broeken kopen eerst wel lastig was. En dat wist ik ook niet maar vanaf maat 158 (dus tot 174 oid?) zit er enkel nog verschil in de lengte
[..]
op een zondag ook echt
er zit daar toch ergens een lidl best verstopt, die vond ik altijd wel nice
Enkel voordelenquote:Op zondag 25 juni 2017 16:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
joh en het voordeel is ook dat als je een rokje koopt het voor jou meteen een jurk is
Ja de tering man allemaal Ria's on the loose en ik kreeg het helemaal warm kon gvd niks vinden want AH XL mensen die met karretjes tegen me aan beukten begon bijna te huilen van ellendequote:Op zondag 25 juni 2017 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op een zondag ook echt
er zit daar toch ergens een lidl best verstopt, die vond ik altijd wel nice
Nou echt, ik bedoel, je kan je kamer zo voorzien van een extra vloer en zo je oppervlak verdubbelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |