Mag je nog wel zuipen met dat spul?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Mijn psych wil het mij ook voorschrijven. Ik heb een beetje onderzoek gedaan. Het helpt ook tegen inpulsiviteit.
emotionwwl afgevlakt raken is ook mehquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Mijn psych wil het mij ook voorschrijven. Ik heb een beetje onderzoek gedaan. Het helpt ook tegen inpulsiviteit.
dit zegt natuurlijk niks , en als brad gewoom kan leven en af toe flipt wrom dan medicatie?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat afvlakking kan vast geen kwaad.
Heb je hem nou de hele avond met een Kloontje lopen fucken om dit gifje aan je collectie te kunnen toevoegen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat afvlakking kan vast geen kwaad.
Chroestjov is ook niet helemaal 100% na zijn Meloewa fiasco.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:01 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Heb je hem nou de hele avond met een Kloontje lopen fucken om dit gifje aan je collectie te kunnen toevoegen?
Omdat hij niet normaal leeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:00 schreef PeZu het volgende:
dit zegt natuurlijk niks , en als brad gewoom kan leven en af toe flipt wrom dan medicatie?
Iemand postte deze een paar dagen terug, ik doe niet aan kloontjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:01 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Heb je hem nou de hele avond met een Kloontje lopen fucken om dit gifje aan je collectie te kunnen toevoegen?
Jij bent volgens mij wel een grote spil in het opfokken van Braddie.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:02 schreef ambertje90 het volgende:
Kwam dit tegen op imgur![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 23:04:04 ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:02 schreef ambertje90 het volgende:
Kwam dit tegen op imgur![]()
[ afbeelding ]
quote:
Was jij niet diegene die een zelfmoordpoging heeft ondernomen en dit in alle vertrouwen met haar hebt gedeeld?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Chroestjov is ook niet helemaal 100% na zijn Meloewa fiasco.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:04 schreef PeZu het volgende:
[..]_!
Ja dat heb je in een samenleving, menswn die anders zijn, nou wat erg zeg
Het is je vergeven, die misvatting leeft onder verschillende andere mensen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:03 schreef Argo het volgende:
Jij bent volgens mij wel een grote spil in het opfokken van Braddie.
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die een zelfmoordpoging heeft ondernomen en dit in alle vertrouwen met haar hebt gedeeld?
treurneus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |