In de 8e minuut van de race maakt het nog niet veel uit idd... Maar na een uur of 20 kan zo een backmarker wel een rol gaan spelen...quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van de op één na laatste op de grid, helaas voor hun, maar weinig invloed op de race gok ik
Mini-inhaal-racequote:Op zaterdag 20 april 2024 15:10 schreef heywoodu het volgende:
Oei, daar gaat de #5 Honda
Kan wel gewoon door gelukkig.
Die stuiterde goed idd..quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:17 schreef heywoodu het volgende:
Zo, de mensen van de #85 Kawasaki mogen aan de bak..
En de #4 door het grind, dat is ook wel een podiumkandidaat. Gelukkig geen val. Wel even wennen dat ze op een Honda rijden na jaren op Kawasaki
Die Ducati (Panigale V4) rijdt met de Metiss (JBB MS22-JBB) in de experimentele klasse.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Valt me trouwens pas op nu de commentator het zegt, maar één Ducati in het veld....waar is die Ducati die het vorige jaren zo goed deed?
Jep, maar ik vraag me af waar de andere Ducati is gebleven, vorig jaar nog 5e in Le Mans en de afgelopen 2-3 jaar gewoon regelmatig in de top in de grote races. Hun Instagram is ook al sinds de Bol d'Or niet meer bijgewerkt.quote:Op zaterdag 20 april 2024 15:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die Ducati (Panigale V4) rijdt met de Metiss (JBB MS22-JBB) in de experimentele klasse.
https://www.fimewc.com/en(...)erc-endurance-ducatiquote:Op zaterdag 20 april 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, maar ik vraag me af waar de andere Ducati is gebleven, vorig jaar nog 5e in Le Mans en de afgelopen 2-3 jaar gewoon regelmatig in de top in de grote races. Hun Instagram is ook al sinds de Bol d'Or niet meer bijgewerkt.
https://www.instagram.com/ercendurance/
Met "De Snor" als monteur, kan alles nogquote:Op zaterdag 20 april 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Di Meglio kegelt de #5 tegen de grond en die stuitert hard over de kop, dat is einde verhaal voor de podiumkansen lijkt me
Ook een goeie gravelvreter ja...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |