Inmiddels genoeg van zulke races gezien om in 20+ uur nog wel het een en ander te verwachtenquote:Op zaterdag 20 april 2024 17:59 schreef Burner82 het volgende:
Titel verdedigen wordt wel makkelijker zo voor de #1 Yamaha... Alle concurrentie klapt eraf.
Toyota 2016quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inmiddels genoeg van zulke races gezien om in 20+ uur nog wel het een en ander te verwachten
En nu afgelopen voor de #33quote:Op zaterdag 20 april 2024 18:22 schreef Burner82 het volgende:
Nummer #33 ligt ook op z'n zijkant, maar weer terug in de pits...
Haha, doorhalen gaat me niet lukken vrees ik, na een tijdje gaat de combinatie airfryer-bier toeslaanquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:28 schreef heywoodu het volgende:
Golden Hour-licht is magisch in dit soort races
@:Burner82 Nachtje doorhalen?
quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, doorhalen gaat me niet lukken vrees ik, na een tijdje gaat de combinatie airfryer-bier toeslaan
Ja best wel jaquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:41 schreef Burner82 het volgende:
Ik moet zeggen dat deze Allard best wel veel als de 4-wielen Allard klinkt...
Koen Alders zat er vanaf het begin, met Hugo van den Bergh, toen kwam Joey, die zit nu samen met Allard Kerkhove.quote:Op zaterdag 20 april 2024 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja best wel ja
Ik ben wel steeds de namen kwijt. Wie hebben we inmiddels allemaal gehoord? Joey Litjens, Nunspeets held Hugo van den Berg volgens mij (die heb ik hier op het dorpsplein ooit gezien toen hij hier een korte demo kwam geven met zijn 125cc) en nog wat lui? Nigel Walraven zou ook nog komen.
Als je van je motor een bbq maakt, dan issie meestal wel klaar iddquote:Op zaterdag 20 april 2024 20:55 schreef heywoodu het volgende:
"Dit is zeer waarschijnlijk wel over voor het team."
Halve ding ligt aan gort, zou je denken ja
Golden Hour is grofweg het half uur voor de zon onder gaat (of nadat de zon op komt), dus in dit geval grofweg rond half negenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:24 schreef Burner82 het volgende:
Nu is de golden hour, je ziet alles op en naast de baan, met al dat extra licht, in ander contrast dan in gewoon daglicht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |