abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juni 2017 @ 08:06:11 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171906612
Sinds 2005 wordt op de laatste zaterdag van juni, vandaag dus, de Nederlandse Veteranendag georganiseerd. Dit nationale evenement vindt jaarlijks plaats in het politieke epicentrum van ons land. Op deze manier worden in Den Haag meer dan 115.000 veteranen bedankt voor hun inzet, nu en in het verleden.

De 25-jarige Joep Tempelaar studeerde vorig jaar af aan de Rotterdamse Willem de Kooning Academie en ontwikkelt een spel dat (uitgezonden) veteranen tracht te helpen bij hun reïntegratie in de maatschappij. Daarnaast hoopt hij hiermee veteranen en thuisblijvers dichter bij elkaar te brengen.

FOK! vindt dit een nobel initiatief en interviewde Tempelaar over zijn project Away From Home.

Je kan het interview hier vinden.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171910794
Mooi stuk wel, zeker op een dag als vandaag. Wel nieuwsgierig geworden naar hoe het spel nou echt in z'n werk gaat, en vooral ook hoe het overkomt op thuisblijvers.

Natuurlijk ervaar je een cultuurverschil bij thuiskomen, maar imo dekt dat lang niet het hele verhaal.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 24 juni 2017 @ 12:55:54 #3
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_171911680
Interessant. Thx ChipsZak!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juni 2017 @ 21:41:34 #4
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171922893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:20 schreef VleugelSpeler het volgende:
Mooi stuk wel, zeker op een dag als vandaag. Wel nieuwsgierig geworden naar hoe het spel nou echt in z'n werk gaat, en vooral ook hoe het overkomt op thuisblijvers.

Natuurlijk ervaar je een cultuurverschil bij thuiskomen, maar imo dekt dat lang niet het hele verhaal.
Het spel is deels nog in ontwikkeling, dus vandaar dat we daar niet 100% op in konden gaan. Die laatste is sowieso een goede vraag. Als het spel helemaal af is en alles en het wat vaker is ingezet, dan wil ik an sich wel een vervolg doen op dit interview.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171923190
quote:
3s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 08:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Sinds 2005 wordt op de laatste zaterdag van juni, vandaag dus, de Nederlandse Veteranendag georganiseerd. Dit nationale evenement vindt jaarlijks plaats in het politieke epicentrum van ons land. Op deze manier worden in Den Haag meer dan 115.000 veteranen bedankt voor hun inzet, nu en in het verleden.

De 25-jarige Joep Tempelaar studeerde vorig jaar af aan de Rotterdamse Willem de Kooning Academie en ontwikkelt een spel dat (uitgezonden) veteranen tracht te helpen bij hun reïntegratie in de maatschappij. Daarnaast hoopt hij hiermee veteranen en thuisblijvers dichter bij elkaar te brengen.

FOK! vindt dit een nobel initiatief en interviewde Tempelaar over zijn project Away From Home.

Je kan het interview hier vinden.

GVD, klik ik op de link en kom ik op de FP uit :( Heb jij geen betere link a.u.b.?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juni 2017 @ 22:02:28 #6
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171923309
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:55 schreef Juup© het volgende:

[..]

GVD, klik ik op de link en kom ik op de FP uit :( Heb jij geen betere link a.u.b.?
? Het interview staat toch ook op de FP en daar wordt toch gewoon naar gelinkt? :+ Of ben ik nou even dom bezig, :@ ?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_171923323
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

? Het interview staat toch ook op de FP en daar wordt toch gewoon naar gelinkt? :+ Of ben ik nou even dom bezig, :@ ?
Ik kom niet op de FP, vandaar. Maar laat maar, ik raadpleeg een van mijn veteranenvrienden wel.
pi_171923496
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:41 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Het spel is deels nog in ontwikkeling, dus vandaar dat we daar niet 100% op in konden gaan. Die laatste is sowieso een goede vraag. Als het spel helemaal af is en alles en het wat vaker is ingezet, dan wil ik an sich wel een vervolg doen op dit interview.
Ah, dat het nog in ontwikkeling was had ik overheen gelezen :@

Vervolg zou ik zeker benieuwd naar zijn ja. Niet eens zozeer vanwege dit spel an sich, maar vooral vanwege de bredere vraag hoe de impact van uitzendingen duidelijk gemaakt kan worden aan het thuisfront.

Ongerelateerd maar toch: dit soort unique content vind ik wel echt een toevoeging voor fok.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 24 juni 2017 @ 22:24:32 #9
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_171923623
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:14 schreef VleugelSpeler het volgende:

[..]

Ah, dat het nog in ontwikkeling was had ik overheen gelezen :@

Vervolg zou ik zeker benieuwd naar zijn ja. Niet eens zozeer vanwege dit spel an sich, maar vooral vanwege de bredere vraag hoe de impact van uitzendingen duidelijk gemaakt kan worden aan het thuisfront.

Ongerelateerd maar toch: dit soort unique content vind ik wel echt een toevoeging voor fok.
Ja, weet ik ook niet of dat heel expliciet werd benoemd hoor. Maar ik sta sowieso met Tempelaar in contact dus dat vervolg moet goed komen. Hopelijk levert dit interview nog wat extra verhalen (veteranen) op, zou mooi zijn :). Hoe meer er zijn, hoe meer het geperfectioneerd kan worden natuurlijk.

Thanks! :) Ik probeer zoveel mogelijk specials e.d. te doen om een beetje unieke content te creëren inderdaad. En in dit geval vond ik dat DEF wel een keertje in het zonnetje mocht staan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_172195036
Dank je TS
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 4 november 2017 @ 11:39:48 #11
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_174860815
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 31 januari 2018 @ 18:42:00 #12
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_176866804
quote:
Nog bedankt voor deze link! :)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')