abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171910256
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:57 schreef Braddie het volgende:
Zullen we, misschien, ophouden over het donatiegeld? Wat Argo zegt inderdaad.
Er is gisteren bijna ZEVENTIG euro aan pizza voor mij besteld. En dan kunnen mensen hun lachen niet inhouden en is het een topshow en vermaak.
als je nou een stukken had geknipt en had ingevroren had je de komende week lunch.
pi_171910257
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:58 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het was ook echt een topshow _O_
Wow kijken hoe iemand zich een hartaanval eet is een topshow? Dat gaat echt te ver gast. /Argo
pi_171910268
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:54 schreef Chai het volgende:

[..]

[..]

Ik gok dat we vrijdag weer live gaan.
pi_171910269
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:58 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Het was ook echt een topshow _O_
Ach hij was zwak, hij had het gewoon moeten laten staan en niet opeten of delen met andere. /Chai
pi_171910272
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:57 schreef Braddie het volgende:
Zullen we, misschien, ophouden over het donatiegeld? Wat Argo zegt inderdaad.
Er is gisteren bijna ZEVENTIG euro aan pizza voor mij besteld. En dan kunnen mensen hun lachen niet inhouden en is het een topshow en vermaak.
Het probleem met het donatiegeld is NIET dat jij er eten van koopt Bradley.

Het gaat er om dat je eerst lang volhoudt dat het voor een keyboard is, daarna bestel je eten en begin je jezelf tegen te spreken over waar het geld voor gebruikt wordt. Daarna geef je met veel poeha en gedoe toe dat je er inderdaad een rekening mee hebt betaald.

Het probleem is NIET dat je eten koopt, het probleem is dat je zegt dat je dat niet gaat doen, het vervolgens wel doet en er over gaat liegen. Dat is het probleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 12:00:17 ]
pi_171910284
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Wow kijken hoe iemand zich een hartaanval eet is een topshow? Dat gaat echt te ver gast. /Argo
Ja man, het was net zo'n ziekenhuisserie, maar dan anders!
pi_171910290
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je eerst lang volhoud dat het voor een keyboard is, daarna bestel je eten en begin je jezelf tegen te spreken over waar het geld voor gebruikt wordt. Daarna geef je met veel poeha en gedoe toe dat je er inderdaad een rekening mee hebt betaald.

Het probleem is NIET dat je eten koopt, het probleem is dat je zegt dat je dat niet gaat doen, het vervolgens wel doet en er over gaat liegen. Dat is het probleem.
Dat is geen probleem immers doneer je gewoon aan een persoon en niet een stichting of iets. Veel gekker moet het niet worden.. 8)7
pi_171910298
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:59 schreef isax het volgende:

[..]

als je nou een stukken had geknipt en had ingevroren had je de komende week lunch.
Dat je alleen al denkt dat ik de hele week pizza ga eten is een ding.
Maar dat je denkt dat ik zo`n ranzige vette pizza serieus ga gebruiken voor iets anders dan de prullenbak... :r

Echt, als je die pizza had gezien had je denk ik ook wel over je nek gegaan, op de webcam lee 'ie ranzig, maar hij droop gewoon letterlijk van het vet.
pi_171910317
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Maar dat je denkt dat ik zo`n ranzige vette pizza serieus ga gebruiken voor iets anders dan de prullenbak... :r

Echt, als je die pizza had gezien had je denk ik ook wel over je nek gegaan, op de webcam lee 'ie ranzig, maar hij droop gewoon letterlijk van het vet.
Je hebt goed gehandeld man! Ze hadden dat geld beter aan de voedselbank kunnen geven. Gewoon ook echt zonde...
pi_171910321
quote:

[..]

Maar dat bedacht je je pas toen anderen je er op wezen. De eerste pizza die ook expres zo vet mogelijk gemaakt was at je met kennelijke smaak op. Voor de helft dan.
pi_171910339
Argo :') neger asjeblieft
pi_171910340
Argo, ik snap het wel weet je.
Maar het punt is, van de gedoneerde +- 80, is er 30 gebruikt, diezelfde 30 heb ik vanaf mijn normale rekening weer aangevuld op de spaarrekening, veranderd er weinig aan.

Heb ook al uitgelegd dat ik op dat moment echt even geen andere keuze had en het normaliter niet zou doen, want geld wat iemand doneert is ook bedoeld voor hetgene wat ik in gedachten heb. In mijn geval dus, een keyboard.

Maar dit is weer zo`n discussie, sja.. nevermind.
pi_171910344
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:01 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar dat bedacht je je pas toen anderen je er op wezen. De eerste pizza die ook expres zo vet mogelijk gemaakt was at je met kennelijke smaak op. Voor de helft dan.
Misschien kwam het juist door die eerste pizza dat de 2de zo vettig en vies leek... Na het eten van een helft van de eerste zul je je ook wel misselijk en opgeblazen voelen.
pi_171910346
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 11:59 schreef Mozy het volgende:

[..]

Het gaat er om dat je eerst lang volhoudt dat het voor een keyboard is, daarna bestel je eten en begin je jezelf tegen te spreken over waar het geld voor gebruikt wordt. Daarna geef je met veel poeha en gedoe toe dat je er inderdaad een rekening mee hebt betaald.

Idd, het gedraai en uitschelden van mensen is waar de schoen wringt.
pi_171910347
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:02 schreef Rectum het volgende:
Argo :') neger asjeblieft
Wat nu weer kontgat?
pi_171910355
Gewoon niet doneren dus, is de les die we hier kunnen leren. Geen geld, geen pizza's. Misschien een abo voor de sportschool, maar verder moet het dan niet gaan.
pi_171910363
quote:

[..]

je had vandaag een meet, had je ook mee kunnen nemen. dat iemand zoveel geld er aan uit gegeven heeft is wat vreemd maar dat jij het gewoon wegpleurt zonder er ook maar een andere bestemming voor hebt proberen te vinden vind ik vreemder.

domino pizza's druipen sowieso altijd in het vet en is nooit een issue geweest toch?
pi_171910369
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:02 schreef Braddie het volgende:
Argo, ik snap het wel weet je.
Maar het punt is, van de gedoneerde +- 80, is er 30 gebruikt, diezelfde 30 heb ik vanaf mijn normale rekening weer aangevuld op de spaarrekening, veranderd er weinig aan.

Heb ook al uitgelegd dat ik op dat moment echt even geen andere keuze had en het normaliter niet zou doen, want geld wat iemand doneert is ook bedoeld voor hetgene wat ik in gedachten heb. In mijn geval dus, een keyboard.

Maar dit is weer zo`n discussie, sja.. nevermind.
Ja maar Braddie ze moeten gewoon niet zeuren.
Want als jij 30 euro gebruikt is de wereld te klein.
Doneren ze je fastfood voor 75 euro, dan opeens is het lachen gieren brullen.
Ze ZEIKEN alleen om het ZEIKEN.
Ze vinden het gewoon leuk alles wat jij doet onder een vergrootglas te leggen en dan te zeggen zie je wel!
pi_171910370
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:01 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Nee man :')
Die ene pizza heb ik 3 stukjes van gegeten, en liep ik al vanaf de eerste slice te zeuren en te steunen want die pizza was echt heel erg machtig.

Heb mij daarna aan de kipvleugels gewaagd, die kreeg ik wel op.
Toen ging die ene pizza in de koelkast, en toen die andere pizza kwam en ik hondsberoerd werd, heb ik zowel die overgebleven stukken pizza van die ene, als de grote pizza, weggegooid.
pi_171910399
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:02 schreef Argo het volgende:

[..]

Misschien kwam het juist door die eerste pizza dat de 2de zo vettig en vies leek... Na het eten van een helft van de eerste zul je je ook wel misselijk en opgeblazen voelen.
Het kwam, als ik even de psycholoog van de koude grond mag uithangen, doordat Braddie ineens besefte dat de eerste pizza niet per se aardig bedoeld was. Toen was die shit aan jongen.
pi_171910401
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:03 schreef isax het volgende:

[..]

domino pizza's druipen sowieso altijd in het vet en is nooit een issue geweest toch?
De pizza's van Domino's hier vallen wel mee eigenlijk, maar daar gaat het niet om.
De pizza was gewoon echt ranzig, en als je het vet er gewoon langs ziet lopen en af ziet druipen ga je daar niet aan beginnen :') :r Althans, ik niet.
pi_171910413
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:03 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee man :')
Die ene pizza heb ik 3 stukjes van gegeten, en liep ik al vanaf de eerste slice te zeuren en te steunen want die pizza was echt heel erg machtig.

Heb mij daarna aan de kipvleugels gewaagd, die kreeg ik wel op.
Toen ging die ene pizza in de koelkast, en toen die andere pizza kwam en ik hondsberoerd werd, heb ik zowel die overgebleven stukken pizza van die ene, als de grote pizza, weggegooid.
Okee.
pi_171910436
Ja, weetje, die donaties uitgeven aan iets anders dan een keyboard was gewoon niet sjiek. Dat had gewoon niet gemoeten en ik vind het gewoon kut dat dat zo is gelopen, Brad weet ook wel dat dat gewoon eigenlijk niet de manier was hoe er mee om gesprongen had moeten worden en heeft het dus teruggestort (uiteindelijk).

Die pizza's, mja :') als je slim was geweest, was je er niet over begonnen op de livestream en had je ze lekker buiten beeld laten liggen. Maargoed, watskebeurt is kebeurt, kan je niet veel meer van maken. Zolang je er zelf over doorpost, zullen andere mensen dat natuurlijk ook blijven doen. "Geen neuk geven" is het toverwoord en ja da's moeilijk.

Zo denk ik erover.
pi_171910440
En nu ga ik aan het werk, ik zit mobiel en heb wel meer te doen vandaag.
pi_171910455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 12:05 schreef Braddie het volgende:

[..]

De pizza's van Domino's hier vallen wel mee eigenlijk, maar daar gaat het niet om.
De pizza was gewoon echt ranzig, en als je het vet er gewoon langs ziet lopen en af ziet druipen ga je daar niet aan beginnen :') :r Althans, ik niet.
dan nog prima voor je meet geweest.
iedereen lachuh, jij de held van de show en geen voedsel verspild.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')