Thanks, zal vast wel lukken. Weet niet hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan komen, en of er mensen gaan komen. Ik ben er iig rond kwart voor 2 alquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Thanks, zal vast wel lukken. Weet niet hoeveel mensen er nou uiteindelijk gaan komen, en of er mensen gaan komen. Ik ben er iig rond kwart voor 2 al
De XXL pizza was breder dan de koelkast, en daar lag ook al de helft van de triple alles pizza in.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja zeker in zijn financiële toestand. Had die pizza lekker bewaard en volgende dag opgewarmd.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee zeker, alleen zeg ik. Het is hypocriet dat mensen hem dit in de schoenen leggen en hem beschuldigen hiervan. Terwijl als er pizza's voor hem besteld worden staan ze te lachen en moedigen ze het aan!
En er is veer meer euro besteld dan Braddie ooit aan donaties heeft ontvangen. Ik vind het gewoon zwaar hypocriet en echt, echt laag aan de grond. Dat ze dan eerst staan te zeuren dat Braddie het geld niet goed gebruikt en vervolgens wanneer voor meer geld dan ooit gedoneerd is aan vettige hap wordt besteld lachen, gieren en brullen ze.
Laag aan de grond. Gewoon echt erop uit om Braddie belachelijk te maken en hem op de vingers te tikken bij alles wat hij doet maar als mensen hem in de zeik zetten dan is het allemaal wel leuk en goed. Bah misselijkmakend.
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 12:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank Amarantha
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 11:42 schreef Braddie het volgende:
Heb er overigens even met LompeHork privé over gepraat via Facebook en heb besloten om niet meer te streamen voor lange tijd, vloggen is 1 ding, maar streamen niet meer, want het blijft het zelfde..
Wat een dag.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:58 schreef Moira. het volgende:
Eckte bazen meeten gewoon in de regen
#onzmeetregenmeet2k14 #never4get
Mooi weer was wel beter geweest thoughquote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat een dag.Ja je hebt gelijk. Meeten in de regen kan ook leuk zijn.
Nee die was verhinderd, werk en zulksquote:
Weetje nog dat Klawie geen tijd meer had maar toch speciaal langs kwam om een bak spareribs te brengen? Wat een eindbaas.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mooi weer was wel beter geweest thoughgelukkig was het een gezamenlijk leed, met z'n allen als verzopen katjes de park checken
Oh holy shit dat was ik alweer vergetenquote:Op zaterdag 24 juni 2017 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje nog dat Klawie geen tijd meer had maar toch speciaal langs kwam om een bak spareribs te brengen? Wat een eindbaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |