De appel valt niet ver van de boomquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik kan hem laten vallen als een baksteen maar ik ben er dan ook wel weer om hem op te rapen. Nogal naief ben ik, maar dat vind ik zelf een goede eigenschap.
Irritant dat ik dat dan net gemist heb door die accountwisselquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[..]
Maakte deze opmerking. Gelijk mad
Ja het was na een zware maaltijd dus dat zal de oorzaak wel geweest zijn want er werd niets gevonden. Maar better safe than sorry.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Lastig hoor, maar hij moet wel leren verantwoordelijkheid voor zoiets te nemen. Wist trouwens niet dat hij die hartkloppingen gehad heeft, maar goed de DD voor hartkloppingen is erg uitgebreid.
Oh nee zwaar psychiatrisch is hij niet, maar zijn gedrag vind ik wel typerend en gebruikelijk, net als zijn historie hier op fok. Dat soort dingen hoor ik vaker van patienten bij kind en jeugd, apart om het dan zo mee te maken van de andere kant zeg maar.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
en past ie er een beetje tussen?
Eigen dikke schuld dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja het was na een zware maaltijd dus dat zal de oorzaak wel geweest zijn want er werd niets gevonden. Maar better safe than sorry.
Oh nee, ik dacht dat je Fokkers bedoelde die hier schrijven.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:19 schreef vaduz het volgende:
[..]
heeft 0906 dan een kanaal? goodtripbob en possetje heb ik wel eens gevonden.
Welke diagnose zou je Braddie geven?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee zwaar psychiatrisch is hij niet, maar zijn gedrag vind ik wel typerend en gebruikelijk, net als zijn historie hier op fok. Dat soort dingen hoor ik vaker van patienten bij kind en jeugd, apart om het dan zo mee te maken van de andere kant zeg maar.
Uitbehandeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Welke diagnose zou je Braddie geven?
Nee, YouTube kanalen en dan ook van niet fok!kers.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh nee, ik dacht dat je Fokkers bedoelde die hier schrijven.
Mha qua vloggen is braddie wel een van de weinige, maar genoeg die totaal random filmpjes uploaden of bijvoorbeeld filmpjes als bewijs willen gebruiken dat ze zo slecht behandeld worden. Dus ik sta er ook wel eens opquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er naast Braddie nog een aantal mensen zijn die het volgen waard zijn?
Dat wordt een hele lijst.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:22 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Welke diagnose zou je Braddie geven?
Denk jij dat je het kan weerstaan om die pizza straks niet uit de prullenbak te vissen?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:22 schreef Braddie het volgende:
Werd inderdaad niks gevonden @Praadje, wel dat ik een extra hartslag heb soms, en dat mijn bloeddruk iets te hoog was 140/90.
Heb er eigenlijk sindsdien geen last meer van gehad, ja net weer een beetje na die pizza, maar is nu ook alweer weg.
Wat is hier dan precies de andere kant?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee zwaar psychiatrisch is hij niet, maar zijn gedrag vind ik wel typerend en gebruikelijk, net als zijn historie hier op fok. Dat soort dingen hoor ik vaker van patienten bij kind en jeugd, apart om het dan zo mee te maken van de andere kant zeg maar.
Ja maar verder heeft Braad niets dus ik kan me het wel voorstellen. Eetstoornis, emotie-eter, obsessief met eten, ik weet het niet. Maar de zelfbeheersing is er niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist het niet dat hij op de spoed zat met hartkloppingen. Maar ik kijk er ook niet van op. Elke keer als ik hem zie op youtube, drinkt hij fris en eet hij ongezond.
Natuurlijk is afvallen niet het makkelijkste wat bestaat.
Maar hij wilt elke dag iets met muziek doen.
Als hij nu beslist om elke dag een half uur te lopen, dan doet hij serieus iets. Elke dag 2 liter water minimaal ipv fris. Juist als je hartklachten hebt. Is geen hogere wiskunde.
Waar de f*ck zie je mij vooraan manquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Denk jij dat je het kan weerstaan om die pizza straks niet uit de prullenbak te vissen?
link per DM?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha qua vloggen is braddie wel een van de weinige, maar genoeg die totaal random filmpjes uploaden of bijvoorbeeld filmpjes als bewijs willen gebruiken dat ze zo slecht behandeld worden. Dus ik sta er ook wel eens op
quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Denk jij dat je het kan weerstaan om die pizza straks niet uit de prullenbak te vissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |