Ik heb het stuk waar hij pizza aan het eten was niet gezien, maar wel alle drama erna.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik hoef de komende 2 weken juist geen pizza meer te zien.
Omdat mensen begonnen te zeggen dat het niet gezond was en dat hij zou gaan afvallen enzo. Toen sloeg hij om.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:07 schreef Seam het volgende:
Ook zo borderline dit he, een uur geleden was hij nog dolblij en zo vrolijk en aardig en nu is het 180 graden de andere kant op.
Jij zit al meer dan een uur naar Braddie te kijken?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:07 schreef Seam het volgende:
Ook zo borderline dit he, een uur geleden was hij nog dolblij en zo vrolijk en aardig en nu is het 180 graden de andere kant op.
Zo voel ik me alleen na een avond flink zuipen en dan nog shoarma/kapsalon eten. Man, de volgende dag alleen maar water water water om te reinigen. Voel me dan echt vies.quote:
Dat wordt die jongen zijn dood. Doe het nou niet. Koop een boek van Sonja Bakker voor die jongen.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:11 schreef KoningPils het volgende:
Die kans op een persoonlijke ontmorting mrt Braddie laat ik niet lopen.
Meteen drie pizza's voor hem gekocht.
Ik heb vanmiddag twee nieuwe haringen op en ik eet ze nu nog.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo voel ik me alleen na een avond flink zuipen en dan nog shoarma/kapsalon eten. Man, de volgende dag alleen maar water water water om te reinigen. Voel me dan echt vies.
rtquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:12 schreef chroestjov het volgende:
Ik geloof er niets van, de volgende pizza neem je gewoon weer aan.
Maar hij weet toch ook wel dat 1keer een vette pizza eten geen probleem is.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Omdat mensen begonnen te zeggen dat het niet gezond was en dat hij zou gaan afvallen enzo. Toen sloeg hij om.
Nee ik had even rond twaalf gekeken en daarna het geluid uitgezet. Toen ik weer verder keek was er opeens een heleboel dramaquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:09 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij zit al meer dan een uur naar Braddie te kijken?
zon extra grote met veel vlees?quote:
QFTquote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:12 schreef chroestjov het volgende:
Ik geloof er niets van, de volgende pizza neem je gewoon weer aan.
Wat had ik nou gemist over 'je hebt geluk dat moira zo'n aardige meid is..' ofzo? Toen tunede ik net pas inquote:
Ik vind het niet leuk om te zien dat er met iemands gezondheid wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 01:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Omdat mensen begonnen te zeggen dat het niet gezond was en dat hij zou gaan afvallen enzo. Toen sloeg hij om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |