Dan moeten jullie gewoon komen zodat jullie dat kunnen doen.quote:Op maandag 26 juni 2017 18:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mozy en Chai willen ook met mij tongen.
Vast niet. Als de wegwerpBBQ van mij de enige is die er komt hebben we ook een probleem.quote:
Tot je weer terug online bent: ik heb namelijk dezelfde ervaring bij meetings, iedereen is dan wel aardig. Alleen heel soms zijn er van die verbitterd personen, die ondanks dat ze je niet uit het echte leven kunnen.quote:Op zondag 25 juni 2017 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dus als mensen willen komen en dat dan maakt dat Braddie niet meer komt is dat ook helemaal dikke primaMensen komen gewoon als ze willen komen, klaar.
Persoonlijk zou ik het nogal kinderachtig vinden als mensen zeggen 'oh nee die ene komt, dan hoef ik niet meer'. Aangezien mensen irl vaak gewoon chill blijken en er niks meer van FOK!fitties overblijft
Lol, dat zou ook kunnen ja, maar da's dan wel kinderachtig.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Tot je weer terug online bent: ik heb namelijk dezelfde ervaring bij meetings, iedereen is dan wel aardig. Alleen heel soms zijn er van die verbitterd personen, die ondanks dat ze je niet uit het echte leven kunnen.
Toch een bloedhekel aan je blijven hebben, zo heb ik dat wel eens meegemaakt op een conventie in Gent. Een van de ingehuurde fotograferen, had blijkbaar een bloedhekel aan hem.
Daarom weigerde meneer mij te fotograferen, ondanks dat hij ingehuurde was om bezoekers te fotograferen. Waarvan ik dus een was ( Maja Belgen zeg ik dan maar ) .
Ja, was er ook heel kwaad om. Had hem het liefste gewoon een klap verkocht, was nog niet eens zo moeilijk geweest met mijn nep zwaard dat bij mijn Cosplay hoorde.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, dat zou ook kunnen ja, maar da's dan wel kinderachtig.
Maar jij komt niet dus jij doet niet meequote:Op maandag 26 juni 2017 19:50 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
we kunnen ook nog wel wat leuke activiteiten doen
speerwerpen bijvoorbeeld
Ik heb trouwens rolvloei. Kunnen we een XXL joint bouwen hehehe.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar jij komt niet dus jij doet niet mee
Ik ga echt niet veel blowen hoorquote:Op maandag 26 juni 2017 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb trouwens rolvloei. Kunnen we een XXL joint bouwen hehehe.
Ik kan ze evt. wel weggooien, maar weet nog niet of ik kan.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik zal ook voor 2 of 3 vuilniszakken zorgen. Neem ze niet mee naar huis maar zet ze daar wel tegen een prullenbak ofzo. Altijd beter dan alles door het park laten slingeren.
Zet dat ook maar bij mijn naam.
Toppertje.quote:Op maandag 26 juni 2017 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan ze evt. wel weggooien, maar weet nog niet of ik kan.
Ik heb echt al bijna 5 weken niet meer gesmoked. Muv die 2 hijsjes 2 weken terug.quote:Op maandag 26 juni 2017 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb trouwens rolvloei. Kunnen we een XXL joint bouwen hehehe.
Dus we gaan samen smoken 22-07?quote:Op maandag 26 juni 2017 21:03 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb echt al bijna 5 weken niet meer gesmoked. Muv die 2 hijsjes 2 weken terug.
En hoesten
misschien kom ik welquote:Op maandag 26 juni 2017 19:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar jij komt niet dus jij doet niet mee
Ik denk erover na, leuk dat je het vraagt.quote:
Ah, deze bleef hangen:quote:
quote:Op maandag 26 juni 2017 18:04 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
hallo mensen
ik ben er niet bij denk ik
Dan zet ik jullie allebei gewoon bij 'misschien maar misschien toch niet'quote:Op maandag 26 juni 2017 23:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik denk erover na, leuk dat je het vraagt.
quote:Op maandag 26 juni 2017 23:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Dan zet ik jullie allebei gewoon bij 'misschien maar misschien toch niet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |