abonnement Unibet Coolblue
pi_171891600
Geloven jullie in spoken? A.U.B. alleen beantwoorden als je zelf alien bent. Oh en grappige reacties gaarne achter wegen laten. Bedankt :)
pi_171891627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:41 schreef Bas_Verstappen het volgende:
gaarne achter wegen laten.
Of na straten?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171891642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Of na straten?
Wat zei ik nou
pi_171891661
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:43 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Wat zei ik nou
Je had het over grappige reacties. Mijn reactie was serieus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171891671
Wat hebben aliens en spoken met elkaar te maken?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_171892429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 18:44 schreef ChronoVisor het volgende:
Wat hebben aliens en spoken met elkaar te maken?
Hij heeft het over buitenaardse spoken.
pi_171892934
I don't believe in people that have never spoken.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:03:05 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171920766
Nee. Jij als alien zou beter moeten weten. We zijn potjandorie zo ver dat we sneller dan het licht kunnen reizen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172058840
Ik geloof niet in spoken. Wel in aliens, ik ben er namelijk zelf een. Als ik geen alien was geweest, had ik ook niet uit het niets geweten hoe Venus vroeger was. Kort nadat die informatie in mijn hoofd kwam, had ik op internet ook gevonden dat Venus bijna precies was zoals ik dacht. Er stonden op het internet alleen nog wat meer details erover.

Nu kan ik niet zo snel die informatie met een snelle zoektocht op Google vinden, maar ik zal het later nog eens proberen. In mijn herinneringen stond diezelfde informatie op Wikipedia, maar ik kan het nergens vinden.

Overigens heb ik niet meer precies in mijn hoofd zitten hoe Venus vroeger was. Ik geloof dat ik die informatie wel weer omhoog kan halen. Tevens heb ik nog een deel van die informatie behouden.
pi_172240943
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 02:05 schreef Firewarrior het volgende:
Ik geloof niet in spoken. Wel in aliens, ik ben er namelijk zelf een. Als ik geen alien was geweest, had ik ook niet uit het niets geweten hoe Venus vroeger was. Kort nadat die informatie in mijn hoofd kwam, had ik op internet ook gevonden dat Venus bijna precies was zoals ik dacht. Er stonden op het internet alleen nog wat meer details erover.

Nu kan ik niet zo snel die informatie met een snelle zoektocht op Google vinden, maar ik zal het later nog eens proberen. In mijn herinneringen stond diezelfde informatie op Wikipedia, maar ik kan het nergens vinden.

Overigens heb ik niet meer precies in mijn hoofd zitten hoe Venus vroeger was. Ik geloof dat ik die informatie wel weer omhoog kan halen. Tevens heb ik nog een deel van die informatie behouden.
Vind je dit zelf ook geen warrig verhaal?
pi_172364691
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef DarkSand het volgende:

[..]

Vind je dit zelf ook geen warrig verhaal?
Het is een beetje onzin, maar je moet het niet te serieus nemen. Dit topic is volgens mij ook een grapje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 15:06:08 ]
pi_172805031
Wij zijn allemaal aliens. De sterrenstof waar we uit bestaan komt van overal en nergens vandaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')